Siguranța circulației rutiere în România

Started by Ionut, December 14, 2011, 05:23:45 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 14 Guests are viewing this topic.

TibiV

Quote from: TibiV on August 06, 2021, 02:09:56 PM
Masina respectiva s-a si rasturnat la 3-4 km dupa ce a rupt barierele. Cica avea alcoolemia de 1,10 mg/l. (Soferul, nu masina...)

Se pare ca am gresit alcoolemia...

UPDATE

Quote
În urma imaginilor apărute în spațiul public, cu privire la un autoturism care forțează barierele de la nivel cu calea ferată, Compartimentul Relații Publice din cadrul Inspectoratului de Poliție al Județului Ilfov este abilitat să comunice următoarele.

Polițiștii orașului Pantelimon au identificat autoturismul, care la data de 3 august a.c, în jurul orelor 19:38, a forțat trecerea printre barierele de semnalizare a trecerii la nivel cu calea ferată, distrugându-le prin îndoire.

La acest moment, polițiștii desfășoară activități pentru identificarea conducătorului.

În cauză, polițiștii din Pantelimon s-au sesizat din oficiu și au deschis un dosar penal, în care efectuează cercetări,  sub aspectul săvârșirii infracțiunii de distrugere.

Facem precizarea că, în urma verificărilor efectuate polițiștii au stabilit faptul că autoturismul care a forțat trecerea printre barierele de semnalizare a trecerii la nivel cu calea ferată, a fost implicat ulterior, într-un eveniment rutier.

Astfel, la aceeași data, în jurul orele 21:00 polițiștii din Pantelimon au fost sesizați prin apel 112, cu privire la producerea unui accident rutier.

Din primele cercetări a rezultat ca, în jurul orelor 20:50, conducatorul unui autovehicul, în timp ce se deplasa pe DN3, dinspre Brănești către București, când a ajuns la km. 15+400, a intrat în coliziune cu parapeții de pe partea stăngă a sensului de mers, după care s-a răsturnat în afara carosabilului. 

Conducătorul autovehicului a fost testat cu aparatul alcooltest, care a indicat o valoare de  1,03 mg alcool pur în aerul expirat.

În urma evenimentului rutier, a rezultat rănirea pasagerului, care a fost transportat la un spital din București, pentru acordarea de îngrijiri medicale.

În cauză, polițiștii din Pantelimon continuă cercetările, sub aspectul săvârșirii infracțiunilor de vătămare corporală din culpă și conducerea unui vehicul sub influența alcoolului.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

bacovia

Suntem pe maini bune! Un colaj cu prestatia politistilor la TVR.


Bachus01

#6797
Si accidentul de pe centura Focsani , cred ca tot din cauza la alcool si/sau droguri s-a petrecut . Tineri , incepatori , masina puternica . Ingredientele perfecte pe drumurile din Romania .
Referitor la accidentul cu 7 morti de la Racaciuni , nimeni nu a luat in calcul defectiune tehnica la masina . E plina tara de cazane . Astazi am avut o discutie cu cineva de la Fan Courier , saptamana asta la un sofer de la ei s-a rupt roata (intors) si s-a dus in sant . La vechimea parcului auto din Romania ar trebuii sa avem mai mult masini de la Rar pe strazi decat radare .
Saptamana trecuta tot in Bacau / Dumbrava a mai adormit unul la volan , a intrat in cap de pod (3 morti) .


voicul

El este cercetat acum pentru că a rupt barierele, mai exact pentru distrugere, dar și pentru vătămare corporală din culpă și conducere sub influența alcoolului.

De aici unde puteti gasi alte poze (in video) cu masina rasturnata:
https://www.digi24.ro/stiri/actualitate/evenimente/soferul-care-a-distrus-barierele-de-cale-ferata-de-la-branesti-era-beat-o-ora-mai-tarziu-s-a-rasturnat-cu-masina-si-a-ajuns-la-spital-1625085

Dar stai asa boss:
Pe ce contrasens a mers el?
Ce linie continua a taiat el in curba fara viziblitatea?

Astea nu se pun? Nu se cerceteaza si pentru astea?

TibiV

"Știfturi", frate, n-a lovit pe nimeni.

In general, in RO sunt "stifturi" daca n-ai lovit pe nimeni....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

ionut_16

Postarea pe internet a unui român care trăiește în străinătate și a venit în țară, în vacanță, a ajuns virală. Experiența lui pe E85
https://www.digi24.ro/stiri/actualitate/postarea-pe-internet-unui-roman-care-traieste-in-strainatate-si-s-a-intors-in-tara-in-vacanta-a-ajuns-virala-experienta-lui-pe-e85-1625595


QuotePostarea pe internet a unui român care trăiește în străinătate și s-a întors în țară, în vacanță, a devenit virală. ,,Să mergi legal înseamnă să o cauţi cu lumânarea", povestește el, după ce a condus pe E85, drumul pe care au fost mai multe accidente extrem de grave în ultimele zile.

"Nimeni nu respectă nimic, nu exista poliţie. Totul este un fel de Vest Sălbatic, în care fiecare face ce vrea, nimeni nu este tras la răspundere, scapă cine poate", a scris șoferul pe pagina sa de socializare.

În direct la Digi24, bărbatul a povestit întreaga sa experiență de pe șoselele din România.   

Radu Moldoveanu: "O bună porțiune din drum am respectat viteză legală și efectiv am fost depășit prin stânga, dreapta, am primit înjurături, veneau mașini și frânau brusc, așa că am renunțat. Când ești așa agresat renunți. Am renunțat la a mai respecta limita de viteză pentru că am vrut să scap de pe drumul respectiv.


Vă dau cuvântul meu de onoare, cât am stat în România eu nu am condus în Moldova. Am mers de la Constanța la București, dar ce e acolo e Vestul Sălbatic. Un șofer care respectă Codul Rutier ori va fi tamponat, ori cineva îl blochează și îl ia la bătaie.

Consider că autoritățile acceptă acest număr mare de morți și accidente. Acceptă tacit. Cât nu e autoritate pe șosele, nu există poliție, normal că șoferii nu se tem de nimic".


Exact asta mi s-a întâmplat și mie prima dată când am plecat de la București spre Buzău, ca să vizitez Vulcanii Noroioși.
Chiar după ce m-a depășit unul prin dreapta cu o Solenza apoi mi-a frânat în față am sunat la 112 și agentul de la telefon mi-a zis că e bandă de urgență și că dacă sunt unii insistenți in spatele meu, să mă dau in dreapta... Ei bine, am renunțat de a mai merge in direcția Moldovei, cu precădere pe E85. Nu, mulțumesc și văd din accidentele zilnice pe acest drum că bine am făcut.

Ionut

Erau baieti pe-aici pe forum care m-au urecheat pe mine cand le-am zis ca e imposibil (si oricum, mult mai periculos) sa mergi legal pe DN2. Dar na, asa e, nu esti profet la tine in tara si nici la tine pe forum.

adiarc

si se confirma inca odata....autoritățile romane NU EXISTA...statul roman este esuat in totalitatea lui...nu funcționeaza deloc si avem ministere,direcții si alte structuri inutile,doar sa plătim niște salarii degeaba

facem ceva in sensul asta?

sau daca nu..sa desfiintam si politie si tot...si fie ne luam pusti...fie emigram..fiecare dupa cum dorește
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

DarkFranck

Merg cel puțin o dată pe an pe DN2, București-Suceava. Și anul ăsta merg în septembrie, am o nuntă. Mi-e tot mai silă să merg pe drumul ăla, am văzut o mulțime de urmări de accidente, bizoni de tot felul. Poliție am prins doar în localități, unde e cea mai mică problemă, în afara localităților e legea junglei, se merge tare și prost. Am luat și 2 amenzi în ultimii 5 ani. E foarte obositor de mers, mi se pare mult mai ușor să merg prin București decât pe DN2. Foarte mulți șoferi slabi, dar care se cred piloți de F1. Soția mea, care e șoferiță cu multă experiență în București, refuză să conducă pe DN2. O colegă a murit pe DN2 cu logodnicul ei, polițist, acum vreo 10 ani. Nu am văzut nicio îmbunătățire, dimpotrivă. Vor mai muri mulți oameni pe drumul ăsta, e inevitabil în condițiile actuale.
Fluctuat Nec Mergitur

Bachus01

Să nu exagerăm cu DN2 . Se circulă prost , tare asta o stim toți.  Dar nu e singurul drum din țară.  Pe Valea Oltului vezi depășiri de iti sta inima in loc. La fel de agresiv se conduce si pe Cluj - Dej , Brasov-Sibiu , Brasov - București , Pitesti - Craiova , A2 , A1 (Bucuresti - Pitesti ) etc Din punctul meu de vedere sa spui ca iti este frica sa circuli pe DN2 ,nu ai ce cauta la volan . Unii dintre noi merg zilnic pe drumul acesta . Defapt toată Moldova + tranzitul . Asteptam A7/A8/A13 si poate peste cativa ani nu o sa mai discutam despre atatea accidente . Între timp poate se va face 2+2 inafara localităților si 1+1/2+1 In localități.

pasadia

DN2 e insemnat cu atatea cruci pentru ca se circula prost DAR cu viteza mare. IMENSA chiar. Da, se circula prost si se moare si pe alte bucati de drum, insa sunt mult mai putine victime in total pe acele bucati pentru ca viteza este totusi mai mica. Nu o sa poti merge pe valea Oltului cu 140 km/h sau chiar mai mult (si stiti cu totii ca sunt extrem de multi care merg cu asemenea viteze). Si nici pe Brasov - Sibiu nu se ating astfel de viteze decat extrem de rar (pe foarte scurtele portiuni drepte adica). Nici pe Cluj - Dej nu ai cum ajunge la asemenea viteze caci sunt multe localitati si traficul e mai mare decat pe DN2.

Deci sa ne intelegem - pe DN2 sunt accidente si morti intr-un numar INCREDIBIL tocmai datorita vitezei imense pe care o au o parte insemnata din soferii care il parcurg. Gmaps (deci nu WAZE) indica ca 90 de km intre Bacau si Focsani (de la sud de nodul catre A7 pana la nord de Focsani) i-as strabate in 64 de minute. Dar sunt convins ca sunt soferi (din astia, moldoveni ce se opun oricarei retrasari, mandri ca ei parcurg DN2 zilnic) care fac doar 40 de minute sau mai putin.

De asta si cred ca acel efect al retrasarii detestat de vancouver (si anume scaderea vitezei medii) este DEZIRABIL. Fara scaderea acelei viteze vom avea acelasi comportament nebun in randurl a o multime de soferi din zona aia.

gruiarew

Lugoj - Timișoara. Avem așa:

A1: merg cu 110 pe B1, în depășire îi dau și 140 dacă am de depășit 2 TIR-uri. Nu există dată să nu-mi iau flash-uri. La 140.

DN6: încercat mers cu 50 prin sate. Am fost depășit cu flashuri + claxoane și degete scoase pe geam. Crescut progresiv 60, 70. Chiar 80 în Șuștra că e drept și casele îs departe de drum (se circulă și cu 130 pe acolo că au prins-o pe una cu radarul). Scăpat de degete fluturate și parțial claxoane. De depășiri nu. Deci să mergi cu 30 peste limita legală și să te depășească de parcă stai pe loc e ceva. Cel mai fain e că la revenirea pe bandă se face super din scurt și efectiv se suie peste tine. Am încercat o dată, am văzut că nu merge, de atunci merg legal și să mă behăie. Dacă e să ne împachetăm măcar unul dintre noi să aibe 50 km/h.

DJ 592: la fel ca pe DN6. Depășiri mai nasoale plus că drumul e mai îngust și mai nasol (s-a mai stricat / vălurit).

Deci orice variantă aleg, dacă vreau să circul legal mi-o iau.

Cel mai fain a fost când am ieșit într-o duminică cu Trabantul și mi-a pus un deștept frână în bot. Făcusem coloană, mergeam cu 70 cu drujba, că n-are acoperiș. Câțiva se depășeau unul pe altul, apoi se opreau în spatele meu. Unul cu un Logan supărat de treaba asta s-a gândit să-mi dea o lecție. Abia am priponit-o că drăcia n-are servo. Oamenii se grăbesc chiar și duminica pe la ora 14... și se gândesc să-ți dea câte o lecție, că deh... Noroc că nu a avut nici el frâne bune pe Logan...

Deci calm, nu doar în Moldova aveți 'tarzi. E o distribuție uniformă și continuă. Înțeleg că acolo nu ai variante, dar aici ai. Vrei viteză? Suie-te pe autostradă și dă-i să-i sară roțile. Dar nuu, vino pune-mi frână în bot când ies și eu să mă bucur că încă mai merge drujba. Pe DJ și duminica...
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

strainu

@pasadia eu contest concluzia asta. Da, viteza e parte a problemei, dar uită-te la hărțile de pe pagina anterioară: roșul e constant, chiar dacă între Buzău și Râmnic sau la ieșirea din București sunt aproape peste tot 2x2 benzi. Se depășește pe contrasens chiar dacă sunt deja 2 mașini, se circulă între benzi, se iese orbește (intersecția cu drumul spre Întorsura de la Buzău e "favorita" mea) etc.

@darkFrank gând la gând, si pentru mine cuvântul cheie e obositor. Și e al naibii de greu să explici chestia asta. Mă tot întreabă pasagerii de ce o iau prin Mizil (și câteodată chiar prin Ploiești) "când DN2 e așa de de bun". E bun, păcat că e "locuit". Eu am ajuns să le zic doar "așa vreau eu. Mergem pe DN2 când conduci tu".
Mi-e frică să merg pe DN2. Pentru unii, asta înseamnă că n-am ce căuta pe șosele.

pasadia

Și dacă mă uit la harta aia și e roșu peste tot - cu ce contrazice asta ce am spus? Viteza e mult prea mare pe tot DN2, și pe porțiunile cu 2+2 (atâtea câte sunt) și pe cele cu 1,75+1,75, chiar și pe cele de 1+1 (intre Motca și Fălticeni se circulă prin sate tot la fel cum se circulă prin afara lor).

Și repet, ce spun eu e că e mult prea mare. Cu accent pe mult. Căci altfel viteza mare (nu mult prea mare) se obține și pe alte DN-uri, majoritatea oricum cu volume mai mici de trafic. De exemplu DN19.

alexandru_m

@Bachus01

Ba dar ce tata de viteji esti tu.

Uite ca si mie mi-e frica sa merg pe DN2. Si eu fac undeva la 140.000 km pe an. Nu am ce cauta la volan?

Tu si alti viteji nu intelegeti o chestie: oricat de "bazat" te simti tu, daca altul este cretin nu ai ce face si mori cu dreptatea in mana. Degeaba crezi tu ca ai "reflexe". Daca tu ai 140 si de pe sensul opus altul care merge ca tine sau mai tare "iese putin" sa vada daca are loc de depasire rezultatul e accident frontal din care NU MAI SCAPI. Poti tu sa ai mama masinilor cu 5 stele NCAP. La 140 parcurgi aproape 40 m pe secunda. Atat tu, cat si masina din fata. Din momentul in care sesizezi pericol pana gandesti, actionezi, misca muschii, misca mana si piciorul, mai adaugi si latenta pana masina reactioneaza la comanda si puteau sa fie si 150 de m intre voi in T0 (sau momentul cand ai sesizat pericolul) ca mort esti si tu, si ala de pe contrasens, si familiile din masinile voastre, poate si altii care se nimeresc prin zona.

Probabil ca esti asa categoric pentru ca nu ai vazut om zburat afara din masina la accident si decapitat. Senzatia pe care am simtit-o cand am trecut pe langa un cap cu ochii beliti si ceva mai tarziu pe langa corpul care era atasat de capul respectiv pana recent sper sa nu o mai am niciodata.