News:

.

Main Menu

Locomotive

Started by Ionut, October 29, 2016, 07:48:50 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

rizzuh

Nu inteleg de ce au dus-o cu vaporul pana in Constanta, dupa trasa de un Sulzer pana la Braila, ca apoi sa o duca pe roti pana in Franta? ???

Oare nu puteau sa ii puna boghiuri de ecartament iberic pana la granita cu Franta? Sau hai sa zicem ca au vrut neaparat sa faca teste la Faurei, dar de ce au dus-o sa viziteze Braila? ???

TibiV

Din cate inteleg testele de la Faurei i-au dat un fel de certificare/omologare.

Fara "aia" probabil ca nu putea circula "legal" pe caile ferate europene...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

rizzuh

OK, are sens, la asta ma gandeam si eu. Dar ce cauta la Braila?

Ionut

O noua locomotiva reparata la RELOC S.A., in operare comerciala in Bulgaria

Compania RELOC S.A. a efectuat reparatia unei noi locomotive, aceasta fiind electrica de tip Skoda seria 44. Locomotiva a intrat in operare comerciala pentru a deservi Caile Ferate din Bulgaria. De asemenea, tot anul acesta, in luna ianuarie, reparatorul de material rulant din Craiova a efectuat inca o reparatie generala a unei locomotive, de data aceasta pentru CFR Calatori. Este vorba de Locomotiva DHC 223, fiind deja in serviciul operatorului national de transport feroviar de pasageri. In octombrie si noiembrie 2017, RELOC S.A. a efectuat reparatia unor locomotive pentru operatorul MONTECARGO Podgorica. Astfel, locomotiva electrica 461-037 si cea diesel electrica 661-326 sunt deja in serviciu comercial in Muntenegru.

RELOC este singura companie feroviara din Romania care a dezvoltat un Centru de Excelenta, unde accentul se pune masiv pe inovatie, pe cercetare si dezvoltare si pe identificarea de noi solutii bazate pe tehnologie care sa permita revolutionarea industriei feroviare.

ClubFeroviar.ro

Ionut

Locomotiva Plug-In Hybrid fabricata in Romania, lansata oficial



Aceasta locomotiva dispune de tehnologie moderna dezvoltata in Romania, ce satisface nevoile economice si de protectie a mediului inconjurator. Compania Romania EUROEST, cea care a dezvoltat locomotiva hibrid, a implementat tehnologii capabile sa ofere un plus de competitvitate economica. Locomotiva Hibrid (LHy-M), realizata integral in Romania, a fost dezvoltata si realizata in cadrul unui program de cercetare lansat de catre compania Romania EUROEST. Evenimentul de lansare a noii locomotive a avut loc la 22 februarie, in statia CFR Calatori – Constanta, ocazie cu care au fost prezentate performantele tehnice si comerciale ale locomotivei.

Proiectul locomotivei LHy-M constituie o premiera prin conceptul tehnic, avantajele competitive  si potentialul de exploatare, precum reducerea emisiilor poluante cu 70%, a consumurilor specifice cu 30-60%, a activitatii de mentenanta  cu 15%, reducere obtinuta prin transformarea unor vechi locomotive Diesel hidraulice. Compania precizeaza ca un numar de 10.298 locomotive diesel cu varsta medie mai mare de 36 ani trebuie inlocuite, in Europa, pana in 2025 datorita poluarii.

Noul produs LHy-Mcare este necesar in conditiile de manevra grea din porturi, triaje, platforme industriale, asigurand reducerea semnificativa a nivelului de noxe cu 40-70% in functionare hibrida si 100% in functionare electrica (mai ales in hale inchise), prin reducerea consumului specific de combustibil 40-60% in aceleasi cicluri de exploatare, reducerea cheltuielilor pe durata ciclul de viata si cresterea sigurantei in exploatareprin utilizarea telecomenzii.

Proiectul s-a ridicat la o valoare de 3,56 milioane de lei (765 mii euro), din care suma de 1,58 milioane lei (340 mii euro) a fost asigurata din fonduri de la bugetul de stat, iar 1,98 milioane lei (425 mii euro) au fost asigurati prin intermediul unei cofinantari.

ClubFeroviar.ro

carutasul

Nu mă pricep să fac un bilanț energetic, dar s-ar putea să fie o idee interesantă pentru locomotivele de manevră. Presupun că ele stau mai mult decât lucrează, deci timpul de încărcare nu ar fi o problemă. Nici spațiul nu cred că e o problemă la locomotive. Pe de altă parte bănuiesc că nu au pus baterii litiu-ion ca să coste o avere și să le schimbi după trei ani, că atunci te duci cu prețurile în pod....

lupu.irimie

Cam de caca acel video a baietilor de la UGT STADLER VALENCIA. Cea mai mare gafa este aia cu "probleme" la granita germano-franceza
"Unexpected railway traffic blockage between Germany and France" :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Intr-adevar locomotica pare a fi a DB Schenker, daaaaarrrr, este RO 91 53 0 470 783-8. Si am impresia ca este filmat chiar la baza de testari de la Faurei
"Only the shadows know"  - daca, si cand o sa avem infrastructura!


tom_sawyer

Primele două locomotive Softronic Transmontana au plecat către Suedia unde vor intra în serviciu pentru Green Cargo

Contractul va fi extins pe măsura livrărilor, conform Green Cargo, contractul urmează să cuprindă 30 de locomotive.

Locomotive vor circula pe linia de cale ferată Kiruna – Narvik, conform Green Cargo.





Powered by API/PUM imgur uploader

http://newsby.marianandrei.com
http://newsby.marianandrei.com

TibiV

Plecarea la drum...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

tom_sawyer

DB Cargo România a achiziționat încă o locomotivă Softronic Transmontana prin care a ajuns la 18 locomotive de acest tip operate în România și Ungaria

La începutul lunii iulie 2018, DB Cargo România a achiziționat de la Softronic Craiova locomotiva Transmontana cu numărul 31 produsă de fabrica din Craiova, 480-031-0, reprezentând a 18-a locomotivă de acest tip achiziționată de operatorul feroviar european.

Locomotiva este prima din noua serie Transmontana, având o serie de îmbunătățiri implementate odată cu lansarea seriei de locomotive pentru Green Cargo Suedia, despre care am scris recent pe site.

DB Cargo România achiziționează câte două locomotive Transmontana anual, pentru operarea în România și Ungaria, primele locomotive de acest tip fiind comandate în anul 2012, iar vârful de livrări a fost în anul 2014, când 6 locomotive au ajuns în parcul DB Cargo România.

(in articol poze cu restul Transmontanelor de la DB Cargo Romania)




newsby.marianandrei.com


frunzaverde

#41
Quote from: tom_sawyer on June 30, 2018, 02:37:42 PM
Primele două locomotive Softronic Transmontana au plecat către Suedia unde vor intra în serviciu pentru Green Cargo

Au ajuns si au fost inmatriculate sub seria Mb. Sunt la Borlänge pentru incercari si adaptari la retea, de unde vor fi apoi distribuite in functie de necesar.

NU sunt destinate spre a circula pe Kiruna - Narvik (unde Green Cargo nu are contractul de minereu), ci pe Borlänge-Oxelösund si Borlänge-Luleå, cu navete de otel. Asta daca Green Cargo castiga contractul greu lansat de SSAB (locomotivele fiind achizitionate special pentru a-i da un avantaj competitiv). Daca nu, vor fi folosite pe navete nord-sud de containere grele.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

tom_sawyer

^ merci pentru info, chiar ma gandeam ca n-are cum sa-ti scape :) Probabil autorul articolului a bagat de la el, ca exemplu de sectie grea.

frunzaverde

#43
^
E cea mai grea sectie din Europa. E atat de grea ca nu tin cuplele manuale (cu tampoane) asa ca navetele cu fier au cuple SA3 - trag trenuri de pana la 10 kt.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

tom_sawyer

Legat de contractul de care ai amintit, probabil de castigarea lui depinde livrarea celor pana la 30 de locomotive. Presupun ca daca nu-l castiga, n-are rost sa mai ia atatea.