Conexiunile multimodale Bucuresti-Aeroportul Henri Coanda

Started by nirolf, October 18, 2016, 04:21:46 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Ionut

Quote from: Ionut on February 12, 2019, 07:16:43 PM
Acordul de mediu încă nu a fost emis.

ERATA: se pare ca s-a emis AM pe procedura simplificata (doar 3 km prin camp/campie, teren agricol). CFR a confirmat ca au primit de la ANPM instiintare ca au acordul ANMP de a incepe investitia. Deci procedura AM e gata.

Ionut

Declaratii si explicatii de astazi de la intalnirea oficiala API-CFR.

- HG pentru aprobarea ITE "in curand" in dezbatere publica, cel putin astea sunt informatiile CFR
- HG pentru exproprieri... nu stiu, nu au detalii despre momentul in care s-ar pune in dezbatere publica

Culmea, azi, in timpul intalnirii, se vorbea la telefon ceva de genul "trimite documentatia aia pentru exproprieri". O fi fost chiar pentru acest obiectiv? :D Nu i-am stresat sa ii intreb, i-am lasat sa-si vada de documentatie si sa o trimita la ce birou trebuie sa o trimita. :lol:

subway

Ionut, uneori ma intreb cata rabdare-ti trebuie pentru a fi asa de <bland-amabil>!!!...probabil e chestiune de varsta si de <orizont de timp>!
:) :) :)

NGC

Quote from: Ionut on February 13, 2019, 06:19:44 PM
- HG pentru aprobarea ITE "in curand" in dezbatere publica, cel putin astea sunt informatiile CFR

Proiectul de HG a fost pus chiar azi in dezbatere publica.

"Proiectul de HOTĂRÂRE a Guvernului pentru aprobarea indicatorilor tehnico-economici ai obiectivului de investiţii ,,Modernizarea liniei de cale ferată Bucureşti Nord - Aeroportul Internaţional Henri Coandă Bucureşti - Faza I: Racord c.f. la Terminalul T1, Aeroportul Internațional Henri Coandă Bucureștiˮ"

http://mt.gov.ro/web14/transparenta-decizionala/consultare-publica/acte-normative-in-avizare/2282-hg13022019dtf

subway

Au pus si acordul de mediu in DL, ca sa stie aia cum sa-si faca oferta sau l-au lasat deoparte pentru motiv de contestatii, claimuri si procese cu riveranii?

Ionut

M-am uitat super atent in lista de avize din documentatia tehnica si acordul de mediu NU este pus. Acest document pe care CFR l-a primit de la ANPM nu este pus acolo. Dar se poate cere o clarificare... si se poate pune ulterior in SICAP. Nu cred ca asta e o problema.

subway

Avand in vedere termenele scurtutze puse pe repede inainte ar trebui sa se miste in ritm foarte vioi...uite ca-i mai ajutam si noi, in pofida faptului ca ne <suspecteaza> permanent de <bete in roate>. Din pacate solutia actuala e o tampenie pe care o vor/vom regreta...daca o sa am rabdarea necesara o sa si explic de ce...ca e o istorioara cam luuuuuunga rau...
;)
Esti sigur ca e de la ANPM si nu de la Bucuresti-Ilfov?...ca <suna> ciudat. Iar sa lansezi o licitatie fara HG <pute> nasol de tot...si le poate <reteza> din start orice speranta de <fonduri europene>...

Ionut

Modernizarea căii ferate Gara de Nord – Aeroportul Otopeni va costa 584 de milioane de lei

"Soluţia cu viaduct asigură menţinerea acceselor în zonele construite şi traversarea canalelor ANIF existente, care au rolul de preluare a apelor în caz de inundaţii. Această soluţie are un impact mic asupra mediului înconjurător şi permite o flexibilitate mai mare pentru dezvoltările urbane viitoare din zonă. Pe suprastructură s-au prevăzut trotuare de serviciu şi panouri fonoabsorbante", se arată în proiectul CFR.

CFR a alcătuit şi o listă a proprietarilor/deţinătorilor imobilelor de pe traseul liniei ferate, care urmează a fi despăgubiţi şi cuprinde un număr total 64 terenuri în suprafaţă totală de 75.644,00 metri pătraţi, 2 imobile clădiri anexe în suprafaţă de 35 metri pătraţi, 11 construcţii împrejmuiri în lungime de 586 metri liniari. Valoarea totală aferentă despăgubirilor pentru imobilele proprietate privată este de 6.945.256,81 lei.

Adevarul

nenea_hartia

^ Adică atunci când construiești un mamut suprateran permiți ,,o flexibilitate mai mare pentru dezvoltările urbane viitoare din zonă", în timp ce o chestie subterană ar transforma zona în deșert?
Iar căile ferate și șoselele construite la sol nu permit ,,traversarea canalelor ANIF existente"?? Lăsând la o parte faptul că toate canalele ANIF sunt colmatate și pline de buruieni (alți tăietori de frunze la câini și acolo), ceea ce le-ar împiedica oricum ,,să preia apele în caz de inundații", ăștia nu au auzit de podețe?
Ce minciuni sfruntate, ce soluție tehnică tâmpită, bani aruncați pe geam de niște nemernici incompetenți.

elphax

in articolul de azi de pe hotnews despre T2, CNAB anunta ca pe langa conexiunea rutiera la A3 vor face si conexiune CF
este loc oare sa vina o linie CF pe directie N spre S si apoi spre V ca sa se lege la T2 ?

Io

Loc ar fi el sa tragi o linie CF (linie simpla! Si vedem ce s-a tot scris aici despre incapacitatea ei de a transporta ritmic si de a "varsa" pasageri in GdN) la T2 insa pentru pasager tot cu virgula da: daca ai imbarcarea la T1? Mie articolul din Hn mi se pare ceva "hai sa scriem si noi ceva" de nu o prostie pentru ca:
- nu ca ar fi perfect irelevant pentru mine, pasager, citi metri patrati de "platforma de stationare aeronave", citi "metri patrati de terminal" au de gind sa construiasca, e si nu e relevant, o pot lua ca trivia si eventual sa o compar cu alte suprafete de gen daca cumva voi avea nevoie. Datele astea insa ar trebui sa vina dintr-un studiu de fezabilitate si dintr-o analiza a pietei CNAB in urmatorii x ani (20? 30?). Nu din "vinzarea prin presa" unui desen pe computer, desen care poate fi facut oricum si oricit de frumos.
- solutia cu shuttle (adica cum, autobuze intre terminale? In 2019 si in urmatoarele decenii?) e cel mult o cirpeala.
- inca: mare gaselnita mare, tocmai au descoperit secretul galactic, facem DX intre A3 si T2. Exceptional, ce sa zic... Asta e obligatoriu fara sa fie nevoie de vreun studiu de specialitate, e elementar ca trebuie sa legi caile de transport (aici rutier cu aero) intre ele.
Am asa o banuiala, nespecialist, ma iertati, ca o rezolvare utila (eventual frumoasa inginereste, cum am vazut la altii) a conexiunilor aeroportului astuia si cu DN1 si cu A3 si cu metroul ar presupune sa "se rupa pisica" o data si bine. Suita asta de cirpeli cred ca nu e in regula si cred ca vorbeste cu asupra de masura despre cei care conduc MT.

LE - pe Heathrow aparuse o situatie oarecum asemanatoare cind mutasera zborurile transatlantice pe T5. 2008 parca? Nu stiu detalii, metroul ma aducea exact sub terminalele "vechi" si zburam spre Europa. Imi pare rau, nu stiu cum au rezolvat transportul intre T1-4 si T5, cei care ati zburat mai des de-acolo poate lamuriti (si) asta.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

oc7avian

^
Terminalele la Heathrow sunt grupate așa: T1 e închis, T2-3 într-un loc, T4 la sud, T5 la vest. T2-3 cu T4 și T2-3 cu T5 sunt legate gratuit prin Heathrow Express, trenul spre Londra.

T4 cu T5 sunt legate doar prin autobuz. Sunt foarte multe giratorii, iar șoferii o calcă & frânează brusc. Nu știam cum să mai țin bagajele să nu zboare. A trebuit să fac transferul ăsta când mi s-a anulat zborul. Mai bine schimbam trenul în T2-3.

T5 și T2-3 au terminal de autobuze cu conexiuni bune spre și dinspre afara Londrei, iar multe autocare au stații în ambele. T4 te forțează să mergi în T2-3.
T5 e exclusiv British Airways+unii parteneri. Singurul moment în care trebuie folosită conexiunea T4 către T5 (ori invers) este când ai escală, dar zbori cu companii diferite.

rizzuh

^ la Heathrow este metrou, Piccadilly line, care leaga terminalele. Un racord simplu pleaca din Hatton Cross catre T4 si T2/3 printr-o bucla, altul duce direct la T2/3 si T5.

oc7avian

^
Din ce țin minte, pentru metrou ai nevoie de un Oyster Card care costă £5 (după utilizare poate fi predat, iar banii se recuperează). Poate fi plătit și cu cardul contactless. Între terminale taxează £0. Deci există atât metrou, cât și tren & bus. Am zburat de mi-au sărit capacele 3 ani consecutivi pe Heathrow și nu știam de faza cu metroul :)) Am impresia că indicatoarele încearcă să te convingă să mergi spre tren.

Merită adăugat că nici metroul, nici trenul nu circulă 24/7. Parcă doar T5 are autobuz de noapte spre T2-3, dar pe hartă îmi apare că e spre T4

PDF cu harta transferurilor gratuite în cadrul aeroportului: https://www.heathrow.com/file_source/Heathrow/Static/PDF/Transport_and_directions/travel_around_Heathrow.pdf

frunzaverde

^^

Alternativ, landside, exista tren TfL (viitoarea Elizabeth Line) T4<->T2/3, plus tren Heathrow Express intre T5 si T2/3. Utilizarea in zona terminalelor e gratis pentru si pentru tren si pentru metrou.

Airside exista autobuze de platforma care fac T4<->T2<->T3<->T5<->T4 pentru pasagerii care nu pot iesi in zona publica (nu pot trece de vama britanica). Cererea de transfer airside este modesta, pentru ca terminalele au fost specializate (T2 este Star Alliance, T3 este OneWorld non-BA/IB + cateva zboruri BA, T4 este SkyTeam si T5 este BA/IB) si pentru ca chiar si transferul airside este nesteril (toate conexiunile in LHR se fac cu reinspectia bagajelor de mana).
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!