Conexiunile multimodale Bucuresti-Aeroportul Henri Coanda

Started by nirolf, October 18, 2016, 04:21:46 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 7 Guests are viewing this topic.

TibiV

Quote from: Ionut on February 05, 2019, 06:45:27 PM
,,Varianta de subtraversare a DN 1 a fost respinsă de Autoritatea Aeronautică Civilă Română, din cauza apropierii de antena ILS a Aeroportului,

Asta este maxima...
Deci un tunel subteran ar fi afectat antena ILS dedicata diririjarii avioanelor care vin la aterizare. Deci care sunt sus-sus in aer...
Subway, cred ca de aia nu se va face nici M6 Baneasa-Otopeni. Ar perturba grav antena ILS...
:lol: :lol: :lol:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alex8

Vezi ca au fost mai multe variante propuse în timp ( linie dublă subteran, linie simpla subteran si linie supraterana).
La pagina 18 plansa km 20 - 21 apare o linie de garare sub ILS. Un tunel are mult metal care poate sa influențeze ILS-ul.

subway

Hai sa te invat sa citesti ;)
Linia in transee deschisa-i deranjeaza pe aviatori.
Aceeasi pozitie au avut-o si la metroul la sol/pe estacada desi metroul e in curent continuu, deci fara interferente...
Probabil ca acum le-a promis cfr ca baga trenul in cusca Faraday...
P.S.
Tunelul NU influenteaza ilsul, in schimb suprastructura metalica pe estacade da.

Ionut

Am dat sincron acum cateva momente la Digi24 despre conexiunea GdN-OTP. O sa tot apara azi probabil pe la stiri. Le-am explicat cum e cu cele doua licitatii si cu birocratia. Sper sa iasa reportaj bun.

Later edit: am vorbit despre aceleasi lucruri si la Realitatea. :)

Ionut

Acum puțin timp am dat un sincron video la TVR. Merg sa filmeze și pe amplasamentul noului racord spre OTP. Le-am explicat unde. Sper sa iasa fain reportajul.

subway

Nu cred ca e cazul sa ne agitam, ne-a explicat ieri don premare Tudorache ca se baga autobuze electrice ecologice...
;)

cristi5

https://www.g4media.ro/calea-ferata-gara-de-nord-aeroportul-otopeni-in-impas-fostul-ministru-lucian-sova-acuza-ministerul-transporturilor-si-o-institutie-cheie-din-achizitiile-publice.html

Legătura feroviară dintre Gara de Nord și Aeroportul Otopeni are șanse tot mai mici să fie gata la timp pentru Campionatul European de Fotbal de anul viitor. Agenția Națională de Achiziții Publice (ANAP) vrea ca firmele interesate de proiectarea și construcția racordului căii ferate la Aeroportul Otopeni să aibă la dispoziție 70 de zile pentru depunerea ofertelor deoarece proiectul are "un grad de complexitate ridicat". CFR SA, în schimb, insistă pentru perioada minimă prevăzută de lege care este și mult mai scurtă, doar 30 de zile, potrivit unor surse G4Media.ro.

NGC

Quote from: NGC on January 30, 2019, 09:52:17 PM
In urmatoarele 3 saptamani ar trebui sa avem cateva evenimente despre care va voi informa pe masura ce apar la orizont. Stay tuned! ;)

Continuam seria evenimentelor.

Astazi a fost lansata licitatia [CN1008896] "Proiectare şi Execuție lucrări aferente obiectivului de investiţii "Modernizarea liniei de cale ferată Bucureşti Nord – Aeroport Internaţional Henri Coandă Bucureşti - Faza I: Racord C.F. la Terminalul T1, Aeroport Internațional Henri Coandă Bucureștiˮ".

Valoare estimata: 420.113.085,00 RON fara TVA

Termen depunere oferte: 25.03.2019

Fonduri: POIM

Durata contractului: "74 de luni, din care: 2 luni proiectare, 12 luni executie, 60 de luni perioada de garantie"

Clauza / Conditie

Quote
CLAUZA SUSPENSIVA: Procedura de atribuire se desfasoara sub incidenta prezentei clauze suspensive, in sensul ca semnarea contractului de proiectare si executie lucrari se va face numai dupa asigurarea sursei de finantare. Se estimeaza că perioada pe parcursul căreia se aplică clauza suspensivă este de 12 luni de la publicarea anunţului de participare.

GDPR


Ionut

A mai scazut putin costul estimat. Initial era vorba de vreo 500-510 milioane lei plus TVA. Vad ca au dat-o la pace si cu termenul de depunere, 45 de zile (nici 30, nici 60). Nu cred ca e timp sa se depuna oferte bune, solide. Sa vedeti contestatii. In fine, poate nu ma pricep eu. Eu cred ca se vor depune oferte, dar o sa fie batalie mare pentru ca la asa perioada scurta sigur vor fi greseli. Plus ca e posibil sa se gaseasca diverse chestiuni de contestat in faza asta a licitatiei ca sa se amane termenul de depunere. Dar na, poate nu ma pricep eu...

O sa pun planse cand pot. Posibil azi pe seara, dar nu promit.

Ionut

Caiet de sarcini RACORD NOU CF ODAILE-AEROPORT OTOPENI - atasat.

Ionut

Din caietul de sarcini.

Context. Informatii generale.



Ionut


Ionut

Din caietul de sarcini.

Obiective si lucrari care se vor executa.












Ionut

PLANSE RACORD NOU CF Odaile-Aeroport Henri Coanda (din studiul de fezabilitate)

PLAN DE INCADRARE IN ZONA.
Sunt toate variantele studiate puse pe plansa.