News:

.

Main Menu

Poduri, pasaje și viaducte

Started by davyl, October 13, 2011, 04:39:05 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

AlexIP

http://www.mesagerulhunedorean.ro/pasaj-subteran-pe-sub-dn7-la-podul-de-la-soimus/

QuotePasaj subteran pe sub DN7, la podul de la Şoimuş

Problema intrării şi ieşirii de pe autostradă, la nodul din Şoimuş, nu s-a rezolvat de câţiva ani, de când a fost dată în folosinţă autostrada Deva-Orăştie.
Autorităţile locale şi judeţene au tot încercat să facă ceva pentru a se renunţa la provizoratul care s-a făcut acolo şi unde se petrec foarte multe accidente de circulaţie. Însă, nu s-a rezolvat nimic. Ieri, la vizita ministrului Transporturilor, am încercat să aflăm dacă există şanse ca această problemă extrem de importantă nu numai penru şoferi, dar şi pentru investitori, are şanse să se rezolve.
,,Soluţia găsită pentru legătura la Deva va fi construcţia unui pasaj subteran, de pe podul de la Şoimuş, care va trece pe sub DN7, şi care va asigura toate relaţiile de circulaţie, astfel încât să nu mai avem deloc viraj la stânga, ci numai la dreapta. În a doua jumătate a acestui an putem scoate la licitaţie acest proiect. Nu ştim, deocamdată, care vor fi costurile, fiind doar la faza de proiectare", a declarat Horaţiu Simion, directorul Direcţiei Regionale Drumuri şi Poduri Timişoara.

Vorbim de pasajul de aici, situat între o mină, o unitate militară, un deal, o cale ferată, un pod și un steril (zice-se radioactiv) împădurit, pasaj care reprezintă principala intrare pe A1 din zonă. Intersecția cu faimosul giratoriu lung de 1 km.

Io

#2146
Stiu de +45 de ani halda aia. Ea e mai veche si nu, halda aceea de steril nu e radioactiva. Asta e scorneala mintilor unor ignoranti interesati. Nu m-ar mira foarte tare ca unii sa fie de prin Apm Hunedoara.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

Dan74

Eu am sustinut o asemenea rezolvare pe forum, o consider cea mai potrivita si presupun ca solutia a venit de la DRDP Timisoara.

alin_simeriaveche

imi face si mie un desen sa inteleg despre ce pasaj subteran si unde vine? Multumesc

rocklee

#2149
solutia este foarte buna ...si nu va imaginati ca ar fi ceva de mare anvergura ....in prelungirea podului soimus se va face un pasaj peste care va trece dn7 ,,...acel pasj nu va ajunge nici la mina mici la calea ferata ..nici cu ahalda de steril nu are  deaface ....este destul loc spre mina ...sase facasi bretelel si pasajul ...
la un moment dat era inprejmuit locul acolo ...

o sa pin eu o schita cum ar fi proiectu ...

Dan74

#2150
Rocklee pun eu o poza, nu prea am talent la desen, dar sper sa se inteleaga.

voicul

Si cine ar fi surprins ca lucrarile sa inceapa dupa ce se da in folosinta LD4, deci cand traficul acolo va fi modest?

rocklee

sau cam asa ...am inteles ca va fi ...



din ce am vazut eu de la fata locului ...terenul acela este deja in prejmuit cu banda de plastic ....

rocklee

poate va  fi varianta cum ai puso tu Dan74 ...e mult mai viabila ...dar va fi pozitionata mai jos ...sa nu aibe de a face cu unitatea militara .. :)

Dan74

Am desenat aproximativ, dar inclin sa cred ca doar intre cladirile minei si unitatea militara este suficient loc.

Earthchild

#2155
Mai degraba prima varianta deplasata mai spre est; in a doua, a lui rocklee, se intersecteaza sensurile opuse de mers. Nu cred ca e fezabil sa faca doua niveluri sub dn.

rocklee

eu cunosteam  pozitionarea viaductului ...dar nu stiam cum vor fi bretelele .....am si spus ca varianta lui dan 74 ....este  cea viabila ...daca am gresi scuzati  :D

Vice33

#2157
Ma scuzati dar tot nu am inteles, care este problema cu acel nod...? Despre ce spun ei "viraj la stânga", unde la stânga, că din câte văd pe hartă, se virează DOAR LA DREAPTA. Eu văd din ce arată pe Google Maps, că cei care vin dinspre Ilia şi vor să vireze la stânga pe DN76 nu pot pentru că sunt acele despărţitoare...şi probabil trebuie să mai meargă până în Deva unde pot întoarce.

Nu era mai simplu să se facă un sens giratoriu...? Din desenul făcut de voi mai sus, sensurile se intretaie...cei care vin dinspre Ilia şi vor face stânga se vor intretaia cu cei care ies de pe DN76 si vor să facă stânga pe DN7...

Repet, nu era mai simplu 2 sensuri giratorii, în stânga şi în dreapta acelei intersecţii pentru a rezolva situaţia...? Costă mai puţin decât un pasaj subteran...


TibiV

Exista cele doua giratorii despre care vorbesti....
Unul la est si altul la vest de intersectie.
De aia nu se poate face stanga, pentru ca exista giratoriile. Dar sunt "stranse" rau...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Io

#2159
Intersectia aceea e periculoasa dintotdeauna, Vice33, iar la vitezele de azi e foarte. Problemele sint:
- iesirea din DN 76, dinspre Brad/Oradea spre Deva, si
- intrarea dinspre Arad spre Brad,
in primul rind din cauza ca lumea a "scapat" de Deva si-i da gaz. Dintotdeauna a fost asa. Mai e si in urcare pe directia Deva Arad si se merge tare. Un giratoriu chiar in intersectie ar fi doar o solutie temporara, mai sigura decit cele existente de citiva ani in aval si in amonte, e-adevarat, insa la cit trafic e pe-acolo nu ar face fata fluxului de masini. Azi pentru autoturisme e cum e, desi foarte periculos, insa pentru camioane e crunt.
Mie ideea cu subtraversarea mi se pare foarte buna.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.