News:

.

Main Menu

Poduri, pasaje și viaducte

Started by davyl, October 13, 2011, 04:39:05 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

dr4qul4

Daca lipseste un and de pile....e ok.

Am crezut ca fac o mega-deschidere si pun pila intre linii....
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

savagedanyro

#1486
@adiarc

Momentan e o lupta declarativa intre primar pe de o parte si presa "contra" care intotdeauna exacerbeaza nerealizarile administratiei locale pe de alta parte.
Adevarul, ca de obicei e undeva la mijloc. Nici solutiile gasite de contructor nu au fost cele mai fericite dar nici scenariul surparii pasajului nu e corect din punctul meu de vedere.

Local , lupta de care vorbeam a ajuns la cote dramatice, indiferent daca "realizarile" administratiei sunt negative sau pozitive.

Nu dau dreptate nici uneia dintre parti, dar parca rolul presei in societate a deviat mult de la deontologia profesionala care ar trebui sa caracterizeze aceasta putere in stat.
Sunt deja prea multi ziaristi si prea multe trusturi intregi de presa care manipuleaza grosolan informatia.
...live the moment...

alecu26

Pai după ce s-au sifonat banii de proiectare.....au "uitat" sa proiecteze si sa aloce fonduri și pt relocarea barierei. Nu ar fi așa mare lucru...ca relocarea o poți face cu buldozerul, ca acea bariera practic se desființează.  Problema e ca trebuie modificat softul de centralizare electronica de pe Buc-Campina și Siemens cere o suma exorbitanta pt a da "delete" la o linie din program. Primăria se chinuie acum de un an de zile sa rezolve problema ăsta.  Dacă proiectantul era mai "atent" nici nu exista problema.
Pila aceea intre linii exista tocmai pt a putea face copy paste la proiectul de la Mihai Bravu.
Cu costurile generate de lucrul intre linii (practic doua linii închise luni de zile), și costurile de relocare a barierei se făcea o deschidere eleganta compozita (conlucrare metal beton) de vreo 80 metri.
Da...într-adevăr pe rampa care se vede in filmare se va instala ceva sistem antigivrare. Panta lui este peste 5%.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

stangabriel

Alecu, esti tatic . Ai informatii de pe toate santierele, e fain ca ai legaturi peste tot, oficiale sau neoficiare.


alecu26

Observațiile sunt absurde.  Ce crede acolo și ce se arata în poze e relativ normal și nici vorba de prăbușirea construcției.  Dar din ce am auzit sa furat la greu acolo. De muncitori. Deci nu mă aștept sa fie cine știe ce calitate. Undeva în zona mediocrului.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).


stangabriel

http://www.romania-actualitati.ro/podul_de_la_agigea_ar_putea_fi_inchis_pentru_doua_luni-84677

In acest sens, reprezentantul Guvernului in teritoriu va propune la Ministerului Transporturilor, ca in momentul in care se vor finaliza lucrarile la breteaua care se desprinde din podul nou care face legatura dintre Autostrada A4 si portul Constanta, si care trece prin localitatea Agigea, vor fi finalizate, podul vechi se va inchide pentru reparatii. Traficul rutier va fi preluat astfel de podul nou iar pâna la deschiderea sezonului estival, lucrarile la podul vechi sa fie finalizate.

esendy

si totusi cand se termina (se da in folosinta) acea amarata de bretea ?? Deja ne-am plictisit de cand s-a inaugurat de Tariceanu in 2014

boer_escu

O poza proaspata (din aceasta seara) cu noul viaduct din Sibiu de pe Calea Surii Mici


boer_escu

Si bonus: cum se vede centrul Sibiului de pe viaduct (cu teleobiectivul) :)


nenea_hartia


Horațiu 87

#1497
Au inaugurat pasajele de peste Centura Oradea: Municipalitatea orădeană a continuat și miercuri seria de inaugurări de la sfârșitul anului. Cele două pasaje care supratraversează ieșirile înspre Deva și Arad au fost date în folosință miercuri. Pasajul de pe DN 76 (Deva) a fost dat în circulaţie miercuri, în timp ce pe pasajul de pe DN 79 (Arad) se va putea circula de joi, joi 31 decembrie, de la ora 12. Odată cu inaugurarea celor două pasaje, circulația la cele două ieșiri din Oradea și pe centură va fi fluidizată.
Sursa textului: www.bihon.ro
http://www.youtube.com/v/12nBsfpuql8

AFC

"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell

cristi5

#1499
Eu inteleg ca e in provincie si e deapaaaarte de Bucuresti dar chiar nu se poate uita cineva pe harta (sau intreba un ceferist) sa vada ca e calea ferata Arad-Curtici (ditai magistrala spre Occident), nu Brad-Curtici? Saracul Brad, mai are CF intr-o singura directie, si aia nu e deloc Curtici :)

Daca n-ar fi in cel putin 2 locuri ar fi typo, dar asa...