News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

DJ: Drumuri Județene

Started by Ionut, October 10, 2011, 06:21:12 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

slartibartfast

Subscriu la prom, de fapt intrasem pe forum să spun exact asta. Aseară am mers spre Buzău pe ruta Gherghița, și am avut surpriza plăcută să constat că după podul peste Prahova a fost asfaltată și marcată porțiunea care era cea mai proastă între Gherghița și Drăgănești. De la Meri încolo, aceeași nenorocire. Drumul meu este prin Fulga, acolo e o porțiune cu gropi în curba de la siloz și vreo alte două la ieșirea din Fulga. Altfel, Fulga-Mizil sunt 14 km drum drept fără localități și fără mașini, unde chiar am putut merge cu 90 km/h mare parte din drum. Dar, oricum ar fi, cum spune prom, nu recomand pe timp de noapte.

Timpul meu total a fost de 1h30min, adică exact cât fac și pe DN2, minus depășirile periculoase de tiruri, deci un mare avantaj. Bine, eu pe autostradă am mers cu 130-140 km/h și am ajuns din centură la nod Gherghița cam într-un sfert de oră, în timp ce pe DN2 aș fi fost la 90-110 în afara localităților și la maxim 70 în interiorul lor (acolo unde se poate).

prom

Pe ruta mea descrisa mai sus fata pe dn2 (E85) ca timp e tot acolo, ca distanta, ruta mea este mai lunga dar evit aglomeratia de la iesire Bucuresti prin Afumati, evit multe sate si evit E85 pana la Buzau, E85 care mi se pare f periculos pe partea de depasiri.

raresc

salutare, vad ca a aparut o noua licitate pentru un nou drum judetean. Stie cineva ceva de el? Pare o alternativa buna la DN1 si DN1A.

Servicii de Elaborare S.F. + D.A.L.I. + P.T. Construire drum judetean de la Centura Bucuresti (zona Mogosoaia, strada Odai) si pana la comuna Corbeanca (intersec?ie drum jude?ean DJ 101) – continuare cu drumul judetean DJ 101A (km. 0+000 - comuna Corbeanca), km. 11+900, comuna Peris, intersectie drum judetean DJ 101B – km. 14+000, limita judet Dambovita

Beowulf

"Drumul dintre localităţile Nădlac (România) şi Csanadpalota (Ungaria), modernizat cu peste 5,6 milioane de euro şi finalizat în urmă cu un an, este închis la frontieră, autorităţile explicând că MAE nu a aprobat încă deschiderea unui punct de trecere a frontierei"

http://www.gandul.info/eu-primar/milioane-de-euro-pentru-un-drum-nefolosit-de-peste-un-an-15373994
Ordinea prioritatilor:
A1: Bucuresti-Nadlac;  A3: Bucuresti-Bors;  A10: Sebes-Turda;  A0+DNCB: Centura Bucuresti; A8: Tg Mures- Ungheni; A12+A14: Calafat-Craiova-Pitesti-Tirgoviste-Ploiesti-Buzau-Braila; A6: Lugoj-Calafat; A7+DN(2X2): Botosani-Focsani-Slobozia-Calarasi.

slartibartfast

#724
Mai există cazuri din astea în Dobrogea, spre frontiera cu Bulgaria. Ia uite aici frumusețe de drum pe care nu merge nimeni de 5 ani de zile, pentru că la frontiera cu Bulgaria avem asta. Ce barieră frumoasă? doar panglici și rădăcini de boscheți.

Mă rog, din câte știu între timp au construit un punct de trecere a frontierei, dar anul trecut nu-l puteau deschide pentru că lipsea nu știu ce bretea asfaltică pe care nu era nimeni în stare să o contracteze. Deci o barieră frumoasă ar fi și acolo.

yetiman

Drumul ala asteapta Schengen-ul....  :lol:

Dar si racordarea intre drumul din RO si cel din BG este geniala...
Fiecare si-a respectat proiectul , fara sa fie interesat de ce fac ceilalti.
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

aditd


adiarc

de cativa ani,CJ Mures a demarat lucrari pt refacerea mai multor poduri,practic neatinse de 30-40 de ani....unele poate si mai mult,pe diverse DJ-uri,unele de interes national.
De ex pe drumul Agnita-Sighisoara se lucreaza la 2 poduri si 2 au fost deja reabilitate.....unul reabilitat pe Tarnaveni-Ungheni ( obligat,fortat,fiind luat de ape ) si mai nou tot pe Ungheni-Tarnaveni,chiar la iesirea din Ungheni,cum e cazul celui de mai jos.
E putin,dar orice astfel de initiativa e mult mai buna ,decat nici o initiativa
De ex la mine ,in Jud.Sibiu,CJ doarmeeeee de mult....pe 97-98 la suta din DJ,nu se face absolut nimic,in afara de peticeli cu durata de viata de cateva luni,care deniveleaza si mai tare drumul









atat pt moment
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

marinul

#728
am fost recent pt prima oara pe drumul dintre Borod (BH) si Fagetu (SJ) o combinatie intre DJ 108E si DC 188. Zona este superba si poate fi chiar si drum de vacanta. pozele sunt pe directia Fagetu -Borod





















Sent from my iPhone using Tapatalk

GDPR

Lucrările de reparare – reabilitare a unui drum judeţean din judeţ au fost refăcute după ce localnicii care-l folosesc au sesizat autorităţile şi au postat pe facebook imagini cu asfalt turnat de mântuială. Intervenţia oamenilor simpli a dus la evitarea unui mic dezastru tipic românesc: asfalt nou care ,,se lasă" după trecerea câtorva maşini mai grele.

http://glasul-hd.ro/la-criscior-cetatenii-nu-au-mai-lasat-pe-drumari-sa-si-faca-de-cap/

TibiV

http://www.cjmaramures.ro/comunicate/s-a-semnat-receptia-drumului-baia-sprie-barsana
Quote
Azi 31 mai 2016, la Consiliul Judeţean Maramureş a avut loc semnarea recepţiei finale a lucrărilor aferente proiectului ,,Reabilitare traseu de drum judeţean Baia Sprie (DN 18) – Cavnic (DJ 184) – Ocna Şugatag (DJ 109F) – Călineşti (DJ 185) – Bârsana (DJ 185)". Proiectul este finanţat prin Programul Operaţional Regional 2007-2013, Axa prioritară 2.

Recepţia s-a semnat de reprezentanţii Consiliului Judeţean Maramureş în prezenţa firmei executante, a proiectantului, a dirigintelui de şantier şi echipei de implementarea a proiectului.

Reprezentanţii Consiliului Judeţean Maramureş s-au declarat mulţumiţi de faptul că lucrările s-au finalizat în termenele stabilite în contract, dar şi de calitatea lucrărilor efectuate de firma prestatoare.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

NGC

#731
Am mutat mesajul aici si am adaugat niste informatii suplimentare.

Nu cunosc acea zona a tarii, dar poate informatia ajuta pe cineva.

CJ Ilfov a lansat o licitatie pentru "Servicii de Elaborare S.F. + D.A.L.I. + P.T. Construire drum judetean de la Centura Bucuresti (zona Mogosoaia, strada Odai) si pana la comuna Corbeanca (intersectie drum judetean DJ 101) – continuare cu drumul judetean DJ 101A (km. 0+000 - comuna Corbeanca), km. 11+900, comuna Peris, intersectie drum judetean DJ 101B – km. 14+000, limita judet Dambovita".

Este vorba despre:
- Realizare drum nou incepand de la Soseaua de Centura, zona Mogosoaia, strada Odai si pana in comuna Corbeanca cu o lungime aproximativa de 7.700 metri liniari;
- Modernizare drum existent incepand din comuna Corbeanca, DJ 101A, km. 0+000 si pana la sat Ostratu, km. 3+625,  cu o lungime de 3.625 metri liniari;
- Realizare drum nou din sat Ostratu, DJ 101A, km. 3+625 si pana la comuna Peris, DJ 101A, km. 11+900, cu o lungime apoximativa de 8.275 metri liniari;
- Modernizare drum existent din comuna Peris, km. 11+900 si pana la km. 14+000, la limita cu judetul Dambovita, cu o lungime de 2.100 metri liniari.

Pentru drumul nou se va face SF, iar pentru cel existent se va face ET si DALI.

L.E. Proiectul este pe fonduri bugetare.

slartibartfast

Quote from: NGC20 on June 08, 2016, 04:24:23 PM
Nu cunosc acea zona a tarii, dar poate informatia ajuta pe cineva.

Stiati cumva de acest proiect?

"Servicii de Elaborare S.F. + D.A.L.I. + P.T. Construire drum judetean de la Centura Bucuresti (zona Mogosoaia, strada Odai) si pana la comuna Corbeanca (intersectie drum judetean DJ 101) – continuare cu drumul judetean DJ 101A (km. 0+000 - comuna Corbeanca), km. 11+900, comuna Peris, intersectie drum judetean DJ 101B – km. 14+000, limita judet Dambovita"
E bun linkul dat de kolegu mai sus. Din descriere, sună ca și cum ar vrea să facă un drum județean în Ilfov, oarecum în lungul căii ferate București-Ploiești (exceptând porțiunea din preajma satului Dârza din județul Dâmbovița) până la Periș.

dr4qul4

Dar fara pasaj la dn1a×dncb acolo doar se va mari coada. Oricum intentia este buna. Pare un fel de centura pt Mogosoaia .
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

pasadia

Mai degraba este centura pentru Otopeni, pentru cei care fac traseul Bucuresti - Corbeanca. Bine, va fi pusa in valoare daca construieste si Bucuresti-ul pe partea sa o continuare spre B-dul Gheorgeh Ionescu Sisesti.

@NGC: Mi se pare ca nu ai pus insa susrsa de finantare. Cumva fonduri europene, pe ce axa? Si se finanteaza si noi DJ-uri, nu numai reabilitarea celor vechi?