DJ: Drumuri Județene

Started by Ionut, October 10, 2011, 06:21:12 AM

Previous topic - Next topic

3 Members and 5 Guests are viewing this topic.

AlexxC

Documentul zice ca se modernizeaza 3.6km intre Glodu si limita de judet...mai raman vreo 13...14 km nemodernizati din Dragoieasa pana la Bilbor din calculele mele.

GDPR

#841
Din cate stiu, indicatorii pentru modernizarea DJ 174, Dragoiasa-Glodu, km 22+000-km 26+000, au fost aprobati mai demult, pe vremea PNDI-ului. Finantare sa se gaseasca.

Allex

Quote from: AlexxC on December 13, 2016, 12:12:52 PM
...
Dar acei 2km din DJ208 ramasi nereabilitati de la limita judet Iasi-Neamt pana in E85, s-a mai schimbat ceva?
...

Manat de curiozitate am trecut eu saptamana trecuta pe acolo. Schimbari sunt, in sensul ca au mai aparut cratere, iar cele existente s-au adancit. Nici carutele nu prea mai trec pe acolo. Cat despre reabilitare... nici vorba, nici macar niste nisip/pietris in gropi.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

GDPR

Președintele Consiliului Județean Cluj, Alin Tișe, a semnat luni, 19 decembrie, ordinele de începere a serviciilor de proiectare pentru patru drumuri județene, contracte care au fost deblocate după un blocaj de aproape cinci ani.

Este vorba despre proiectarea și execuția lucrărilor de modernizare și reabilitare a drumurilor județene din lotul I, pe DJ 107P Gilău (DN1)-Someșul Rece-Mărișel-DN1R, km 0+00 - km 44+260, respectiv lot II, pe DJ107M Luna de Sus-Băișoara-Buru-limita județului Alba, km 0+00 - km 42+000.

Al treilea și al patrulea ordin de începere a serviciilor de proiectare vizează proiectarea și execuția lucrărilor de modernizare și reabilitare a drumurilor județene pe lotul III, respectiv DJ 109A Chinteni - Vultureni - Recea Cristur - Dealu Jurcii, de la km 10+200 până la km 48+500, respectiv pe lotul IV DJ150 Viișoara - Ceanu Mare - Frata-Mociu, de la km 0+600 până la km 40+300.

"După 45 de zile vom obține avizele și autorizațiile de construcție, urmând ca apoi să dăm ordinul de începere a lucrărilor de execuție, astfel încât în cel mai scurt timp posibil, după un blocaj de cinci ani, să putem beneficia de o infrastructură modernizată și reabilitată și pe acești nu mai puțin de 160 km de drumuri județene", a precizat Tișe.

Lucrările pe cele patru tronsoane de drumuri județene sunt parte a contractului încheiat între CJ și asocierea Kiat Group Construct, Tehnic Asist și Damar Consult. De asemenea, finanţarea lucrărilor de proiectare şi execuţie a lucrărilor de modernizare şi reabilitare pe cele patru sectoare este realizată prin intermediul creditului de 225 de milioane de lei contractat de CJ în decembrie.

Ziua de Cluj

GDPR

#844
Două drumuri importante din Caraș-Severin  ar putea fi modernizate prin Programul Operațional Regional 2014-2020.

Apelul de proiecte pentru reabilitarea infrastructurii de drumuri a fost relansat la începutul acestei luni. Proiectele pot fi depuse  începând cu data de 6 ianuarie 2017 exclusiv prin aplicația MySIMS, iar apelul se încheie în 6 iulie. Lista cu cele 10 proiectele propuse pentru finanțare pentru Regiunea Vest a fost aprobată printr-o hotărâre a Consiliului pentru Dezvoltare Regională Vest din data de 26 septembrie 2016. În această  listă  se află și două drumuri din Caraș-Severin propuse spre modernizare: DJ 581, intersecția cu DJ 586A (Secășeni) – intersecția cu DN 57 (Grădinari) și DJ 684 Rușchița – Voislova, limită județul Timiș  și  conexiune cu județul Hunedoara.


Radio Resita

Ca sa intelegem cu e cu "modernizarea DJ 684 Rușchița – Voislova, limită județul Timiș și conexiune cu județul Hunedoara" trebuie sa citim un articol mai vechi:

În noiembrie 2013, reprezentanţii Consiliului Judeţean Hunedoara, în prezenţa ministrului Transporturilor de la acea vreme, Ramona Mănescu, tăiau panglica inaugurală a unei investiţii de 23 de milioane de euro: un drum, care numai drum nu putea fi numit până atunci, transformat într-o şosea montană în toată regula, scotea din izolare peste 2.000 de oameni din Ţinutul Pădurenilor (mai ales din comunele Topliţa şi Lunca Cernii).

Dacă tot au obţinut finanţare europeană pentru drumul spre Lunca Cernii, responsabilii CJ Hunedoara au decis să prelungească traseul drumului modernizat cu trei kilometri mai în sus de Gura Bordului, ultima localitate din comună şi să-l ducă efectiv până la limita cu judeţul Caraş – Severin. De fapt, este vorba despre o porţiune a vechiului drum care lega comuna hunedoreană de localităţile Rusca Montană şi Ruşchiţa, din judeţul vecin. ,,Aşteptăm acum şi Caraşul să vină cu drumul spre noi", spunea, la inaugurare, preşedintele CJ de la acea vreme, Mircea Moloţ. Tot în noiembrie 2013, vicepreşedintele de la acea vreme al CJ Caraş – Severin, Ionesie Gheorghioni, declara că instituţia pe care o reprezintă a avut alte priorităţi în ce priveşte drumurile judeţene, adăugând: ,,Asta nu înseamnă însă că am neglijat total conexiunea cu judeţul Hunedoara, pe la Rusca Montană – Lunca Cernii. Există deja un studiu de fezabilitate pentru un drum care duce de la Rusca Montană, spre Pasul Tăul Ursului (loc situat între judeţele Hunedoara, Caraş – Severin şi Timiş – n.red.), dar care are şi un «braţ» spre Lunca Cernii. Vom încerca să obţinem finanţare pe noua sesiune 2014 – 2020, pentru că ne dorim şi noi acest inel rutier cu potenţial turistic prin Munţii Poiana Ruscă".

,,Inelul" mai târziu...

Acum proiectul de modernizare a drumului de care vorbea în noiembrie 2013 Ionesie Gheorghioni se află pe lista de priorităţi a ADR Vest pentru sesiunea de finanţare 2014 – 2020, la poziţia a patra. Este intitulat ,,Modernizare DJ 684 Ruşchiţa – Voislova, limită judeţ Timiş, conexiune cu judeţul Hunedoara", și are o valoare estimată de 11,5 milioane de euro şi o lungime de 22,5 kilometri. Porţiunea timişeană a, practic, aceluiaşi drum (dar numerotat altfel pentru că e în alt judeţ) are o lungime de 37 de kilometri, un necesar estimat de 18 milioane de euro, şi figurează pe lista de rezervă a ADR Vest, aşa că, la ora actuală, şansele ca acesta să fie executat, sunt reduse.


Glasul Hunedoarei

Oricum, situatia ciudata cu DJ-ul care se opreste in padure la limita dintre Hunedoara si Caras-Severin va fi inlocuita cu una similara, la limita dintre Caras-Severin si Timis, avand in vedere ca drumul din Timis este aproape impracticabil. Macar turismul montan ar putea fi impulsionat, varful Pades fiind aproape de pasul Taul Ursului unde se va opri asfaltul.

Cuneo

Atentie, soferi! Masinile de pe drumurile judetene din Timis vor fi cantarite!

TIMISOARA. Pe drumurile judetene nu va mai circula chiar oricine. Unele masini vor fi trase pe dreapta si cantarite, iar in cazul in care legea nu este respectata, soferii vor primi amenzi usturatoare.

Pentru a putea circula legal pe drumurile judetene din Timis, transportatorii, cei care conduc masini de mare tonaj incarcate cu piatra, pamant, nisip, cereale sau orice material, firmele care detin aceste masini trebuie sa obtina de la Consiliul Judetean Timis o autorizatie. Insa autorizatia se obtine numai pentru o anumita greutate, iar masinile supraincarcate vor fi amendate.

Pentru ca foarte putini transportatori respecta aceasta lege, Consiliul Judetean Timis va pune in functiune mai multe cantare. Numai anul acesta s-au cumparat doua cantare mobile si unul fix, iar din mandatele trecute in magazia CJT mai exista un cantar mobil functional.
Cantarul fix va fi pus pe drumul Timisoara- Lipova, iar pentru acesta va fi construit un refugiu, o mica parcare unde vor fi trase pe dreapta masinile mari, care vor fi controlate de echipaje de la Politia Rutiera. In cazul in care legea nu va fi respectata se vor da amenzi drastice.

,,S-a terminat licitatia, am achizitionat cantarele, cel fix va fi pus pe drumul Timisoara- Lipova. Daca acest model va fi un succes, vom extinde programul si vom mai achizitiona cantare pe care sa le folosim pe drumurile judetene,,, a declarat nu demult Sorin Grindeanu, presedintele Consiliului Judetean Timis, proaspat premier desemnat al Romaniei.

Majoritatea drumurilor judetene suporta doar trafic usor, insa transportatorii prefera sa foloseasca aceasta retea de drumuri pentru ca nu e aglomerata. Insa, din cauza ca masinile sunt foarte grele, drumurile se uzeaza foarte repede.
http://www.opiniatimisoarei.ro/atentie-soferi-masinile-de-pe-drumurile-judetene-din-timis-vor-fi-cantarite/04/01/2017#comment-693219

adiarc

inca din vara anului trecut a fost finalizat DJ 142J ,intre Seica Mare si Seica Mica....drumul este f.bun si pt cei care vor sa ajunga in Blaj,nemaifiind nevoiti sa mearga pana in Copsa Mica.......scurteaza cu minim 25 de km traseul Sibiu-Blaj,Via DN14 ( exista si alte variante,dar personal prefer un drum mai lung,ca si km,dar cu o suprafata de rulare f.buna si care permite viteze constat mai mari )......totusi este pt max 8 to ( masa totala ).

cetatatea din Seica Mica























si intersectia cam intortochiata cu DN14



momentan atat



"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Harry

Consiliul Judetean Constanta a lansat licitatia pentru:

Lot 1. Elaborarea documentatiei tehnico-economice - faza SF/DALI (inclusiv studii de teren - geotehnic, topografic, analiza cost beneficiu, dupa caz, etc.), expertiza tehnica si studiu de trafic, precum si întocmirea documentatiilor complete necesare depunerii, obtinerii si predarii catre beneficiar a tuturor avizelor, acordurilor sau autorizatiilor, necesare derularii Proiectului ,,Modernizare infrastructura de transport regionala pe traseul Corbu - Sacele - Istria - Mihai Viteazu".

Lot 2. Elaborarea documentatiei tehnico-economice - faza SF/ DALI (inclusiv studii de teren - geotehnic, topografic, analiza cost beneficiu, dupa caz, etc.), expertiza tehnica si studiu de trafic, precum si întocmirea documentatiilor complete necesare depunerii, obtinerii si predarii catre beneficiar a tuturor avizelor, acordurilor sau autorizatiilor, necesare derularii Proiectului ,,Modernizare infrastructura de transport regionala pe traseul Cetatea Histria - DN22/ Tariverde".

pasadia

In judetul Brasov aseara au inchis datorita vremii 3 DJ-uri (oarecum surprinzator, de obicei nu prea sunt probleme in zonele respective). Intre timp 2 dintre ele ar fi fost deja deschise si a ramas inchis DJ 112D (Carpinis - Prejmer). Celelalte 2 drumuri aflate in discutie sunt DJ 112A (Codlea - Vulcan) si DJ106B (Vulcan - Holbav - Poiana Marului).

In paralel azi a aparut o sedinta de urgenta a Consiliului Judetean aveand urmatoarea agenda:

Quote1. Proiect de hotărâre privind declararea de utilitate publică a obiectivului de investiţii de interes judeţean ,,Modernizare drum judeţean Covasna-Braşov care face legătura între drumul naţional DN 12 şi drumul naţional DN 13 – format din DJ 131 km.7+856 şi DJ 131B km.12+978".
2. Proiect de hotărâre privind revocarea Hotărârii nr.199/29.11.2016 adoptată de Consiliul Judeţean Braşov, privind aprobarea indicatorilor tehnico-economici pentru: ,,Modernizare drum interjudeţean DJ104A, DJ105C, DJ105P – format din DJ104A, km 0+000-45+000, DJ105C, km 6+300-3+800, DJ 105P, km 0+000-3+800".
3. Proiect de hotărâre privind aprobarea indicatorilor tehnico-economici pentru obiectivul de investiţii de interes judeţean ,,Modernizare drum interjudeţean DJ104A, DJ105C, DJ105P – format din DJ104A, km 0+000-45+000, DJ105C, km 6+300-3+800, DJ 105P, km 0+000-3+800".
4. Proiect de hotărâre privind aprobarea indicatorilor tehnico-economici pentru ,,Modernizare drum judeţean Covasna-Braşov care face legătura între drumul naţional DN 12 şi drumul naţional DN 13 – format din DJ 131 km.7+856 şi DJ 131B km.12+978".
5. Proiect de hotărâre privind aprobarea declanşării procedurii de expropriere a imobilelor proprietate privată situate pe amplasamentul lucrării de utilitate publică de interes judeţean ,,Modernizare drum interjudeţean DJ104A, DJ105C, DJ105P – format din DJ104A, km 0+000-45+000, DJ105C, km 6+300-3+800, DJ 105P, km 0+000-3+800".
6. Proiect de hotărâre privind aprobarea declanşării procedurii de expropriere a imobilelor proprietate privată situate pe amplasamentul lucrării de utilitate publică de interes judeţean ,,Modernizare drum judeţean Covasna-Braşov care face legătura între drumul naţional DN 12 şi drumul naţional DN 13 – format din DJ 131 km.7+856 şi DJ 131B km.12+978

Anuntul pe FB


Banuiesc ca urgenta e data de vreun dead-line in depunerea de proiecte pe fonduri europene, probabil vreo sesiune deschisa la ADR. Nu stiu insa detalii, e doar o speculatie personala. Poate stie florin74 mai multe.

Sorinus

A mai mers cineva dispre Constanta spre Navodari? S-a terminat in sfarsit de largit drumul respectiv? La fel si Navodari-Lumina, se apucasera de largit la 4 benzi, au terminat, mai lucreaza? Multumesc

Harry

bd. Mamaia Nord e largit. Nu cred sa mai fie probleme. Bd Navodari inca e santier in lucru.

GDPR

Drum plin de gropi la trei luni de la reparaţii

Un drum judeţean din Iaşi este din nou mâncat de gropi la nici trei luni după reparaţiile care au costat peste două milioane şi jumătate de lei. Şoferii spun că, în unele locuri, găurile au un metru lăţime. Firma constructoare insistă că nu este vina ei.

http://www.digi24.ro/stiri/actualitate/social/drum-plin-de-gropi-la-trei-luni-de-la-reparatii-664643

adiarc

lucrile la podul de pe Dj171 C din jud.Sibiu ,aproape de intrarea in Bogatu Roman au inaintat considerabil fata de ultimele poze din octombrie 2016,cand nici macar piloni nu erau finalizati.















Antrepenor Prodial Cisnadie

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

GDPR

#853
Cu putin noroc, modernizarea DJ666 intre Merisor si Vulcan va fi finalizata anul asta in conditiile in care CJ Hunedoara intentioneaza sa aloce 3,5 milioane lei pentru acest proiect:

http://gazetadedimineata.ro/comunitate/drumul-spre-dealu-babii-va-fi-asfaltat/

http://ziarulexclusiv.ro/2017/02/14/valea-jiului-se-afla-pe-primul-loc-in-prioritatile-consiliului-judetean-hunedoara-pentru-anul-2017/

Momentan, bucata nemodernizata de mai sus de Dealu Babii este practic impracticabila pentru masini obisnuite:






GDPR

Ieri, a avut loc o întâlnire între drumari și reprezentanții CJ Hunedoara, în cadrul căreia s-a vorbit despre situația în care au ajuns unele drumuri județene situate în imediata apropiere a șantierelor. Pentru asigurarea desfășurării fluente și în condiții de siguranță a circulației rutiere s-au convenit următoarele: ,,Asocierea SC Tehnostrade SRL – SC Spedition UMB SRL Bacău va executa repararea tuturor degradărilor structurii rutiere apărute de DJ 706A, pe tronsonul cuprins între localitatea Ilia și intersecția cu barajul Mintia. Termen de remediere – 10 zile de la data sesizării defecțiunii din teren. SC Selina SRL Oradea va executa plombarea tuturor gropilor apărute în carosabil pe DJ 706A, pe tronsonul cuprins între baraj Mintia – localitatea Bejan. Termen de remediere – 10 zile de la data sesizării defecțiunii din teren. SC Comsa SA București va reface intersecția DN 68A cu DJ 707A", se arată în comunicatul emis de CJ Hunedoara.

Servuspress.ro