DJ: Drumuri Județene

Started by Ionut, October 10, 2011, 06:21:12 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

marius_ar

@savagedanyro
DJ 682 Zabrani-Neudorf-Lipova: http://youtu.be/8Vj67G1x1tk?t=5m39s (incepand cu min 5:39) [acceptabil]
DJ 708B Paulis-Ghioroc-Siria: [f bun; fara marcaje]
De la Siria la Pancota era rau drumul cand am fost eu (acum vreo 2-3 ani).

CataOT

Raspunsu dat de autoritati pentru TransRaraul ( Dj 175 A ) ne arata de ce sunt puse acele limitatoare , foarte corect pana aici . Dar intrebarea mea initiala era de ce nu are nimeni grija sa nu mai fie inlaturate stiinduse foarte bine ca terasamentul drumului nu permite trafic greu si a fost reabilitat doar in scop turistic .

NGC

^^^ Politia a emis avizul favorabil pentru "dispozitivele speciale necesare in vederea instituirii interdictiei pentru vehiculele cu inaltimea mai mare de 3,00 m" abia in 10.12.2014, iar acel articol e din 20.11.2014.
Din ultimul paragraf rezulta ca inca nu au terminat de realizat tot ce trebuie facut acolo.

CataOT

Am inteles acum , sper sa se faca totul asa cum trebuie sa ne putem bucura de frumusetea zonei . Si sa se gaseasca si pentru exploatatiile agricole o varianta convenabila .

savagedanyro

Multumesc tuturor ! Prin Lipova va fi  :D

...live the moment...

MHN

^^

Din pacate, eu nu am putut sa-ti aduc informatii concludente, in timp util, despre varianta optima si starea traseului Timisoara - Pancota.
Te rugam sa revii insa dupa ce parcurgi traseul, ca sa aflam ce ruta ai ales si care a fost starea drumului.

adiarc

anul trecut in vara s-a finalizat DJ , de pe drumul dintre Podul Olt si Racovita , realizat peste barajul aferent Centralei Hidroelectrice Racovita...acesta este o alternativa pt podul peste Olt , acela fiind restrictionat la max 2 to si 2,2 M inaltime....din pacate CFR-ul se misca cu viteza melcului turbat...aproape de Racovita mai trebuie finalizata de acestia trecerea la nivel peste calea ferata cu semnalizare acustico-luminoasa.Traficul mai redus ,nu justifica un viaduct peste CF









zona este superba si din apropiere ( Turnu Rosu ) , se poate incepe o ascensiune pe creasta M-tilor Fagaras...plus Oltul , pt cei pasionati de pescuit



















pe aici nu se mai poate trece...drumul este complet finalizat si de cealalta parte a Cf...mai lipseste doar aceea trecere
momentan atat

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

pasadia

Apropo, pentru rarele ocazii cand merg dinspre Brasov spre Oltenia, as avea o solutie decenta (adica cu asfalt) intre Avrig si Boita? Asta ca sa nu mai trebuiasca sa urc spre "Fantanita Haiducului" si sa fac giratoriul de la Talmaciu.

nenea_hartia

^ Da, am mers eu pe DJ105G acum vreo doi ani, când DN7 era blocat la Bradu de un accident. Nu era fantastic, dar era asfaltat și mi-a rezolvat problema. Încearcă-l odată, că n-ai ce mare lucru pierde, apoi decizi tu ce și cum.

adyneamtu

@adiarc. Despre ce DJ e vorba ? Se relocheaza DJ105G sau va primi alt indicativ ?

adiarc

Nu știu ce drum este.....aceasta porțiune exista si înainte , dar era de pământ cu porțiuni mai bune cel mult pietruite.Era drumul de acces spre hidrocentrala Racovița.Singura porțiune nou construită sunt câțiva sute de m , dupa calea ferată , pana la intersecția cu DJ de la intrarea in Racovița ,dinspre Talmaciu
Când mai trec prin zona o sa m-a uit pe plăcuta cu descrierea lucrarii
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc

DJ Orlat-Sacel...o zona f frumoasa...mai putin cablurile de pe stalpi



















"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc

DJ Vingard-Rosia de Secas....proaspat reabilitat ( unele portiuni de acum 2 ani , altele anul trecut )...un drum excelent acum pt un DJ...inainte era o catastrofa plina de gropi

























momentan atat...arata excelent...singura obiectie - capetele de beton ale podelelor sunt f.aproape de calea de rulare ....unele chiar lipite de aceasta , lucru deosebit de periculos
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

radutm

Astazi am avut ocazia sa merge pe drumul judetean DJ595A Deta - Ciacova, din sudul judetului Timis, fiind interesat de segmentul Deta - Ghilad, asfaltat in 2013. In urma cu mai multi ani am fost pe acel drum, cand inca era pietruit, nu era chiar rau, dar a durat mult (poate fi vazut cum era inainte pe Google Street View). Azi am facut lejer 20 minute si mi s-a parut ca au facut o lucrare destul de buna. In plus, am avut si o surpriza pe drum.

Traseul il puteti vedea mai jos.


Fotografiile sunt facute dinspre Deta spre Ciacova. Partea I:











cont inchis