DJ: Drumuri Județene

Started by Ionut, October 10, 2011, 06:21:12 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 7 Guests are viewing this topic.

mariansb

#315
La intoarcerea spre Orsova am luat-o pe DN57B , prin Oravita, Anina,Bozovici, iesire in DN6 la Plugova. Drumul e bun, putin circulat.
Initial intentionam sa merg pe DJ571, prin Slatina Nera -Sasca Montana-Carbunari -Moldova Noua sau de la Carbunari pe DJ571B prin Stancilova-Sopotu Nou, cu iesire in DN57B, dupa Bozovici.
Am renuntat pentru ca se inserase se aveam putine informatii depre acele variante( ar fi avut si portiuni nesfaltate, dar se puteau parcurge cu un SUV)
A fost cineva recent pe acolo?
De la rangerii din Parc am inteles ca spre cantonul Damian ar fi destul de rau, fiind nevoie de masina cu garda mai inalta. Nu am mers pentru ca fusesem prin Cheile Nerei.
2 poze de la paralela 45 , unde se afla cascada Bigar

[/URL]



[/img]
"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell


alexef

De vazut si articolul asta despre "TransBucegi": http://buceginatura2000.wordpress.com/2013/08/25/in-spatele-barierei-de-la-capatul-lui-dj-713/

Am vizitat multe parcuri naturale in afara (Yosemite, Shenanodah), si stiu ca daca se doreste, o sosea care traverseaza un astfel de parc, poate sa nu afecteze zona, ci sa se inscrie in peisaj. Dar ceea ce mi se pare ca se intampla in Bucegi este pur si simplu distrugere.  Nu e corect sa permiti masinilor sa urce fara sa le faci si locuri de parcare, spatii amenajate etc.

marius_ar

Partea cu locurile de parcare este valabila cam peste tot, facem drumul, dar la destinatie nu ai unde sa parchezi, nu ai unde sa intorci masina (vezi , sau postul de mai sus cu Cascada Bigar) Se poate include si Transalpina, Transfagarasan...

iuli

Legat de Cascada Bigar nu ai dreptate. Există o parcare exact acolo unde e și un semn cu Paralela 45. În parcare există și niște măsuțe cu băncuțe. Problema e însă că această cascadă a câștigat notorietate în ultimul timp și acea mică parcare nu mai face față.

Eu știu cascada de cel puțin 10 ani  pe când te opreai acolo sa faci poză cu semnul cu paralela sau te miști puțin după un drum lung.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

bogdymol

Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

Sargon1806

Quote,,Salcia va putea oferi protecție contra viscolului începând cu iarna anului viitor, respectiv 2014-2015. Totodată, prima recoltare este prevăzută a avea loc în primăvara anului 2015"

Eu cred ca prima recolta o vor face localnicii la putin timp dupa plantare. Daca se mai si vinde...

udar

#322
cateva poze facure in august la drumul de legatura Ortisoara-A1, acest drum a intrat in modernizare,largire.canalizare,etc.......DJ693
acesta este traseul si aici au fost facute pozele:
https://maps.google.ro/maps?saddr=DJ693&daddr=DJ693&hl=ro&sll=45.955446,21.267471&sspn=0.129128,0.220757&geocode=FR9jvQIdboJDAQ%3BFcdkvQIdXbxEAQ&t=h&mra=me&mrsp=1,0&sz=12&z=12
prima parte










:cheers:


udar


radutm

^^
Ai idee daca se face modernizarea pana la Seceani? Dar mai departe? teoretic drumul duce mai departe de la Seceani pana aproape de Fibis, la drumul judetean de Lipova.
cont inchis

udar

nu am mers decat de la Orti-A1 si retur, dar nu am observat ceva activitate catre Seceani

doryan93

Drumul care leagă comuna Slatina Timiș (și deci Europeanul) de Brebu Nou și, mai departe, de Văliug, se apropie de finalizare. Autoritățile județene din Caraș-Severin au făcut, joi, împreună cu reprezentantul constructorului, o evaluare intermediară, la fața locului, a investiției de 18 milioane de euro, derulate printr-un proiect european.
http://ziuadevest.ro/actualitate/42319-oseaua-slatina-timi-brebu-nou-in-valoare-de-18-milioane-de-euro--aproape-de-final-.html

radutm

#327
^^
Super stire! Abia astept sa folosesc acel drum.

Tot azi a aparut o alta stire legata de un drum judetean din Timis:
http://www.sursadevest.ro/stire/drumul-care-leaga-satul-clopodia-de-comuna-jamu-mare-a-fost-asfaltat
Unul din ultimele drumuri judetene neasfaltate. Ce nu se spune in articol este ca CJ Timis a facut anul asta si portiunea dinspre Gataia spre Semlacu Mare, asa ca mai ramane de facut doar o bucata la mijloc, poate la anul. Asta e traseul. C-D a fost renovata in vara, A-B acum iar intre B si C ramane neasfaltat.
cont inchis

bogdymol

Consiliul Judetean Arad incepe sa inteleaga ca e mai bine sa previi decat sa ai mai mult de munca dupa aia.

Pregătiri pentru iarnă: salcie energetică pentru protejarea drumurilor de viscol

QuoteAutorităţile din judeţul Arad au găsit o metodă inedită de a proteja drumurile de viscolul iernii. Acestea s-au gândit să planteze perdele de sălcii energetice, ele urmând să acţioneze împotriva viscolului şi să menţină partea carosabilă circulabilă.

Primul drum care va beneficia de perdele de protecţie împotriva viscolului va fi DJ 709D, pe relaţia DN 7-Semlac-Şeitin-Nădlac. Prin plantarea sălciilor energetice vor fi împuşcaţi doi iepuri deodată. În primul rând, drumul va fi protejat împotriva viscolului din timpul iernii. Sălciile vor forma o perdea verde care, teoretic, va trebui să preia toată zăpada împrăştiată de viscol de pe câmpuri spre şosea. Apoi, al doilea beneficiu este reprezentat de faptul că, odată la 3-4 ani, sălciile vor putea fi tăiate şi vândute producătorilor de peleţi, deoarece această specie de salcie este una foarte eficientă din punct de vedere energetic.

[...]

Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

davyl

Multumim de stire bogdymol! In sfarsit, o solutie superba; protectie + beneficiu! Ar trebui sa se extinda la nivel national masura asta. In sudul tarii astfel de perdele nu ar proteja numai impotriva viscolului iarna, dar si impotriva prafului si anti-desertificare tot restul anului.

Ramane o mare problema: odata ajunsa la maturitate salcia asta sa nu fie taiata, asa cum au fost taiate nenumarate perdele in sud (vorbesc de jud. Dolj) si-acum au constatat ca lipsa perdelor verzi a accentuat desertificarea zonei!!!