News:

.

Main Menu

[B] Planuri si proiecte STB

Started by Ionut, October 04, 2011, 08:37:04 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Ionut

Aici vom discuta si vom pune noutati despre planurile si proiectele RATB.

Ionut

QuoteAutobuzele cu burduf ar putea reveni în Capitală

Pe străzile micuţe şi pe traseele cu mai puţini călători vor fi introduse mini-autobuze, care vor consuma mai puţin combustibil, notează evz.ro. Pentru arterele mari, în schimb, se vrea achiziţionarea unor autobuze duble, legate la mijloc prin burduf.

Potrivit directorul RATB, Adrian Criț, vehiculele de capacitate medie, cele care circulă acum, au 12 metri lungime. Mini-autobuzele vor avea 10 metri şi mai puţine locuri. Acestea vor fi puse în circulaţie în zona Giuleşti, pentru că, acolo, cererea de transport este mult mai mică faţă de alte cartiere ale Capitalei. Autobuzele cu burduf, care au 18 metri şi mai multe locuri, circulă deja pe străzile Timişoarei.

În Bucureşti vor fi introduse, cel mai probabil, pe linia 381 sau 178, adică pe traseele cu un număr mare de călători. "În special pe liniile care tranzitează Bucureştiul, care au trafic de călători foarte mare, trebuie introduse autobuzele cu burduf", a precizat Criţ.

sursa: B365

Ionut

QuoteTramvai Imperio cu 4 burdufuri, din primăvară, în Capitală

Tramvaiul Imperio, rezultatul colaborării dintre Astra Vagoane Arad şi Siemens va fi testat în Bucureşti în primăvara următoare urmând, apoi, a se decide dacă RATB este interesat de achiziţionarea lui.

Costul unui tramvai cu patru burdufuri şi o capacitate de 300 de călători este de circa 2 milioane de euro. Potrivit patronului Astra Vagoane, preţul este cu 25% mai mic peste tot ce oferă concurenţa reprezentată de marile concerne europene precum Bombardier, Alstom ori Skoda. La Atelierele Centrale s-au creat deja două corpuri şi jumătate din prototipul tramavaiului Imperio de Bucureşti.

sursa: B365

Sunt curios cum va arata pe Pasajul Basarab.  :captain:

Ionut

QuoteCălătorii RATB vor afla de pe panouri electronice în cât timp ajunge autobuzul în stație

Bucureștiul se mai apropie un pic de marile capitale europene. Peste numai câteva luni, bucureștenii care circulă cu autobuzele și troleibuzele RATB vor fi informați în timp real asupra orei exacte la care mijlocul de transport dorit ajunge în stație. Sistemul va fi introdus pe toate liniile.

"Astăzi (n.r. luni) am trimis documentația de atribuire către ANRMAP pentru verificare și dacă totul merge bine în 15 zile va putea începe procesul de atribuire a contractului", a precizat pentru B365.ro, directorul general al RATB, Adrian Criț.

Noua investiție a fost anunțată încă de la începutul anului. "Pe viitor am în strategie și o hartă a mijloacelor de transport în comun ca omul să vadă din casă, de pe internet sau să verifice printr-un sms când ajunge mijlocul de transport în stație", spunea atunci Adrian Criț pentru B365.ro.

sursa: B365

Ne civilizam usor-usor...

Ionut

^^ Jucaria costa:

QuoteRATB da 760.000 de euro pe un sistem de monitorizare pentru imbunatatirea traficului

"Investitia in acest sistem, in cuantum de 760.000 de euro, are un dublu impact: creste calitatea transportului public, dar ne ajuta sa realizam si o economie substantiala. Investitia va fi amortizata in mai putin de un an, prin reducerea costurilor aferente personalului de control din terminale", a declarat directorul general RATB, Adrian Crit, citat intr-un comunicat de joi al regiei.

Sistem de monitorizare si control al traficului in timp real ce va fi achizitionat de RATB este compus din echipamente de dirijare, dispecerizare si monitorizare a parametrilor vehiculelor, precum si din dispozitive de comunicatie intre personalul de bord si dispeceri. Acesta va gestiona problemele de ritmicitate aparute pe liniile de transport in comun.

sursa: Hotnews

Ionut

QuoteNoi linii de autobuze în Capitală

Regia Autonomă de Transport Bucureşti îşi va extinde reţeaua de transport spre marile centre comerciale şi cartierele rezidentiale noi, prin prelungirea unor linii deja existente şi înfiinţarea altora noi.

Proiectul demarează cu analiza oportunităţii legate de înfiintarea unor linii de autobuze care să asigure următoarele legături:

Traseul 1: Gara de Nord, Pasajul Piaţa Victoriei, Calea Dorobanţilor, Bd. Lacul Tei, Şos. Colentina, Institutul Oncologic, complexul comercial Niro;
Traseul 2: Piaţa Universităţii, Bd. Eroilor, Bd. Iuliu Maniu, cartierul Militari Rezidence;
Traseul 3: CET Sud Vitan, Şos. Ştefan cel Mare, Foişorul de Foc, Calea Floreasca, Şos. Pipera, Şos. Bucureşti Nord, cartierul Rezidenţial Swan.


În etapa următoare vor fi examinate şi traseele: Piaţa Eroii Revoluţiei, complexul rezidenţial Green City şi Piata Chibrit, Şos. Chitila, parcul comercial Colosseum.

De asemenea, odată cu crearea Autorităţii Metropolitane de Transport Bucureşti, până la intrarea în funcţiune a acesteia, RATB împreună cu reprezentanţii Metrorex şi CFR Călători vor analiza înfiinţarea unor staţii intermodale ( tren-autobuz ) pe centura capitalei, care vor asigura transferul călătorilor de la staţiile feroviare şi până la terminalele de transport public din Bucureşti (de suprafaţă sau subterane ). Circulaţia autobuzelor şi a trenurilor va fi sincronizată astfel încat intervalul de succedare dintre vehicule să nu depăşească 30 de minute, anunță RATB.

sursa: B365

Ionut

Bravo! BRAVO!

QuoteProiect RATB: biletul unic autobuz-tren

Planul celor de la RATB constă în prelungirea unor linii de autobuze sau înfiinţarea unora noi care să transporte călătorii către staţiile de tren de pe centura ferată a Capitalei. Printr-o sincronizare cu programul trenului, bucureştenii vor şti că, dacă vor să ajungă din sudul în nordul oraşului, o pot face foarte rapid şi fără să suporte aglomeraţia din centru.

"Noi am numit aceste staţii noduri intermodale pentru că presupun accesul simultan la mijloacele de transport ale RATB, CFR şi, unde este posibil, chiar Metrorex. În acest fel, o călătorie din Berceni la complexul comercial Niro ar putea dura maximum 30 de minute în loc de peste o oră în prezent", au declarat reprezentanții RATB, pentru Ring. Mai mult, RATB se gândeşte şi la o modalitate unică de a încasa preţul biletelor indiferent că este vorba despre biletul de tren sau de metrou.

sursa: B365

Hai mai repede cu Zona Metropolitana Bucuresti!!! Multumesc.  :zen:

voicul

Primăria şi RATB vor benzi unice pentru transportul în comun pe 12 artere din Capitală

Regia Autonomă de Transport Bucureşti (RATB) şi Primăria Capitalei vor ca pe 12 artere să se facă benzi unice pentru mijloacele de transport în comun, pe o distanţă de 20,5 kilometri, arătând că o astfel de măsură ar permite ca viteza de exploatare să crească de la 13 la 20 de kilometri pe oră şi ar reduce timpul de aşteptare în staţii.

http://www.news.ro/social/primaria-si-ratb-vor-benzi-unice-pentru-transportul-in-comun-pe-12-artere-din-capitala-1922402717232016081715548097

Goldmund

#8
Quote from: Ionut on October 07, 2011, 08:39:20 PMTramvai Imperio cu 4 burdufuri, din primăvară, în Capitală
Ce m-am pacalit, crezand ca citesc ceva actual, de la "sursa" si ce m-am bucurat...Apoi m-am uitat la data: ce bataie de joc din partea autoritatilor municipale, pana azi, 31.10.2018

lucian


ionutb

#10
^
la asta :

Duta C

Stelian Bujduveanu FB
2 ore  ·
Siguranță înainte de toate!
🚊STB testează sisteme noi de siguranță pentru tramvaie.
Specialiștii noștri de la Societatea de Transport București - STB SA dezvoltă împreună cu tehnicienii de la Bosch România, noi sisteme de siguranță pentru tramvaiele din București.
_____
Soluția testată previne accidentele.
⇨ Sistemul constă într-o cameră multifuncțională, un senzor radar și o unitate de control. Camera multifuncțională monitorizează traiectoria din față și transmite datele în timp real către unitatea de control a senzorului radar. Luând în considerare viteza vehiculului, sistemul de control utilizează informațiile pentru a determina pericolul unei coliziuni.
⇨ Sistemul contribuie la evitarea accidentelor și la reducerea în mod semnificativ a daunelor.
Beneficiile unui astfel de sistem sunt multiple:
☑️ Siguranță sporită pentru conducător și pasageri, precum și pentru toți ceilalți participanți la trafic;
☑️ Întârzieri reduse datorită reducerii frecvenței accidentelor;
☑️ Disponibilitate sporită a vehiculelor pe șine, evitându-se imobilizarea lor pentru reparații;
☑️ Costuri de reparații mai mici prin evitarea sau reducerea pagubelor rezultate din accidente.
_____
Continuăm reforma STB prin progres, tehnologizare și respect pentru călători.
Sigur. Confortabil. Digital.
Noul transport public din București!