[B] Magistrala M6 1 Mai-Otopeni

Started by Ionut, October 03, 2011, 06:05:55 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Xenos

Un ministru vehiculase un fantasmagoric 30 % pe execuția M 6.1. Care o fi procentul real? Poate 3 %.

Ionut

Evident 30% e o prostie, o minciună gogonată. Spuneți cum vreți.

GIV


Xenos

Aici:
https://clubferoviar.ro/ministrul-investitiilor-este-ingrijorat-de-metroul-lui-boc/#:~:text=Ministrul%20Investi%C8%9Biilor%2C%20Adrian%20C%C3%A2ciu%2C%20se,lui%20Boc%20ar%20avea%20%C3%AEnt%C3%A2rzieri.

Ministrul Investiţiilor a fost întrebat în emisiunea România Politică de la Prima News care este investiţia care are cea mai mare întârziere în PNRR. "Metroul de la Cluj", a răspuns Adrian Câciu, el făcând o comparaţie cu alt proiect de investiţie privind o metroul, Magistrala M6, care are un stadiu foarte bun de execuţie.

"Magistrala M6, pe care acum o contractăm, este deja în stadiu de execuţie de 30%, am reuşit să o introducem în PNRR şi vom deconta banii pe ea", a spus Câciu.

florin74

Ministrii spun lucruri traznite. Noaptea mintii....
Am sters, ca ne dublam. :lol:


Xenos

Minciuni sfruntate în scop electoral, dar e bine să vadă că nu suntem retardați mental.

satanistu

Trec pe traseul magistralei foarte des.

Cele mai avansate statii - Aeroport Baneasa si Expozitiei sunt la peretii mulati.

La Tokyo (PLS - Punct-lansare-scut - statia care ar trebui sa fie cea mai avansata pentru ca de aici pleaca TBM-urle) au avut de deviat un apeduct cu care s-au chinuit o gramada, aici nici macar peretii mulati nu au fost inceputi, doar niste grinzi de ghidaj.


30% mi se pare si mie f mult.

dr4qul4

30% inseamna ca ar fi trebuit sa fie toate statiile aproape gata, la gri.
Restul erau tunelurile dintre statii, finisajele si echipamentele.
Si 3% mi se pare mult. daca nu cumva PT-ul are o pondere de 2%.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

satanistu

^

Finisajele si echipamentele nu sunt prinse din pacate in acest contract.

Doar statiile si tunelurile sunt prinse. Iar asta inseamna fara sine si fara finisaje.

dr4qul4

Chiar si asa.. tot 2-3% este real. Ei inca nu s-au apucat de sapat. Trebuie sa termine intai de deviat toate uilitatile si de forat peretii mulati
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

strainu

Salut. M-a tras cineva de mânecă asupra faptului că pe hărțile Metrorex M6 nu mai e GdN-OTP, ci 1 Mai-OTP. M-am uitat pe Web archive, pare că modificarea a apărut odată cu harta din 2023. E vorba doar de o tehnicalitate (ceva de genul linia e de la 1 mai, trecem și noi la fel) sau se ia în considerare aberația să nu mai ajungă metroul de la Aeroport la Gară?
Mi-e frică să merg pe DN2. Pentru unii, asta înseamnă că n-am ce căuta pe șosele.

sab

Cum sa nu mai ajunga M6 la gara, mai ales ca asta a fost principalul argument ca magistrala sa nu mai aibă capăt la Victoriei? M6 va avea capăt unde va avea capăt și M4,inclusiv pe măsură ce M4 merge către sud.
Statia 1Mai ramane cum este acum,adică cu doar doua linii, nici nu ar avea cum sa "intoarca" M6 acolo fără sa încurce..
Pe harti apar liniile "in pregătire" sau în constructie". Cum sa apară tronsonul GdN-1Mai, dacă este deja construit? Pe harti și ca investitie apare doar ce este nou.

sab

De ex in harta din 2011, despre care discutam la M4, M6 apare GdN2-Otopeni, dar se mentioneaza si tronsonul nou, care incepe de la 1 Mai.




Powered by API/PUM imgur uploader

strainu

#1648
Quote from: sab on June 02, 2024, 08:21:25 AMM6 va avea capăt unde va avea capăt și M4,inclusiv pe măsură ce M4 merge către sud.

Cred că asta e explicația pentru care au scos GdN de acolo - au avansat cu M4 și ca să nu schimbe prea des le-au separat.

Ai vreun link cu o asemenea declarație din partea Metrorex?
Mi-e frică să merg pe DN2. Pentru unii, asta înseamnă că n-am ce căuta pe șosele.

Ionut

Păi e absolut firesc să fie așa. M1 și M3, de exemplu, au traseu comun pe câte stații? Ar fi o prostie monumentală să nu dezvolți capacitate pe traseul comun.

Vezi pe traseul comun M1 și M3 unde sunt mulți oameni care iau primul tren care vine pentru că ajung pe o stație comună M1/M3.

PS. Sigur, pe măsură ce faci noi stații din M4 și M6 îți trebuie și trenuri. Asta e altă discuție. Dar ar fi o tâmpenie să nu dezvolți traseu comun.