[B] Magistrala M6 1 Mai-Otopeni

Started by Ionut, October 03, 2011, 06:05:55 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 6 Guests are viewing this topic.

TibiV

Prima, caci atunci cand i-a dat in judecata inca nu aparuse a doua...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut

Prima, din februarie 2018, request for clarifications. Cea la care s-a raspuns in primavara. O sa cer si raspunsul autoritatilor de la Bucuresti, sper de data asta sa nu mai fie probleme. Desi... :) Cu siguranta explicatiile de la Bucuresti nu au fost suficient de convingatoare.

subway

#722
Atunci i-as sugera sa o ceara si pe ultima dar stiu ca-i displac sugestiile mele!
;)
P.S.
Scuze Ionut, am scris amandoi in acelasi timp.
Cere tot, sa fie transparenta deplina si sa stie tot poporul despre ce e vorba, nu doar franturi dintr-o corespondenta destul de lunga, ca intre timp s-au mai intamplat <lucruri>, unele consemnate in scris, altele nu.
In felul asta s-ar vedea limpede de unde s-a plecat si unde s-a ajuns.
:)

subway

Quote from: sab on November 09, 2018, 01:39:30 PM
Quote from: Ionut on November 09, 2018, 07:17:47 AM
@sab, bine ai venit pe forum! .... Nu stiu daca esti din domeniu sau doar pasionat.
Multumesc.
Nu sunt din domeniu, doar pasionat.
Dar un pasionat extrem de riguros!

Ionut

Cer toată corespondenta, mi se pare important sa se inteleaga cum s-a ajuns la decizia transmisă public săptămâna trecută.

ghrt

Decizia are sens în contextul în care este totuşi vag posibil să se construiască un alt terminal la Otopeni. În cei 10-15 ani cât va dura să ajungă la Tokio, se va şti cum stă treaba cu terminalul nou.

Mă amuză că de când au anunţat cu surle şi trâmbiţe construcţia acestei linii am crezut că se va face exclusiv pentru acces până la Mall Băneasa. Nu de alta dar cartierul respectiv se vrea moţul oraşului. Incidental, se vor deservi şi nişte zone bune de birouri. Cred că am nişte postări anterioare şi pe aici, penalizate drastic de alţi membri.

În ceea ce priveşte legătura Bucureştiului cu OTPul, nu e problemă, Kent 10C va face faţă cu brio.

Cont (aproape) inactiv.

subway

#726
Chestia cu crezul e valabila doar la biserica...urbanismul si infrastructura de transport au regulile lor.

subway

#727
Quote from: Ionut on November 10, 2018, 06:58:54 AM
Cer toată corespondenta, mi se pare important sa se inteleaga cum s-a ajuns la decizia transmisă public săptămâna trecută.
Macar odata suntem amandoi de acord!
Bafta!
;)

ghrt

^ Cam cât va lua până va ajunge la staţia Tokio? 10 ani? Şi apoi la OTP? Încă 10? Că birocraţia balcanică nu va reuşi niciodată să sudeze două proiecte de anvergură. Iar în 20 de ani e fix ca la biserică: dai taxe acum şi speri că vei fi fericit în viaţa de apoi. Scuze de offtopic.
Cont (aproape) inactiv.

subway

#729
Nu-i problema in ce ma priveste, dar as vrea sa-ti atrag atentia ca la sud de Dunare, intr-o birocratie balcanica similara, la Sofia s-au construit doua magistrale de metrou de la zero, inclusiv legatura cu aeroportul lor, ala de amarasteni!
Daca ne comparam cu ei la autostrazi tot asa dam chix, ai dreaqu bulgaroi...iar ne-au luat fatza!
Toate cele bune!

ghrt

#730
Am o părere bună despre bulgari, la ei chiar se construieşte decent, oricum mult mai decent decât la noi, şi public şi privat, dar nici ei nu au sincronizat 2 proiecte, le-au construit separat.

La noi deja există experienţă, din aia proastă: M5 nu a fost continuată până la Iancului, deşi nevoie ar fi, declarativ se doreşte etc. După cum aţi spus chiar dvs. politicienii momentului nu au vrut. Eu cred/crez că nu va mai exista în următorii 10 ani un interes politic pentru prelungirea de la Tokio la OTP, doar declaraţii politice care să colecteze voturile naivilor. În mod ironic, va rămâne o treabă făcută cu jumătate de măsură, ca atâtea altele (podul Ciurel e cel mai recent exemplu). Cred că va trebui făcută o nouă cerere de finanţare, un nou studiu de trafic, să existe trafic, între timp proiectat noul terminal de la OTP şi apoi pornit proiectul M6-2 la momentul potrivit astfel încât să nu stea TBMurile degeaba că trebuie plătită chirie şi vine Curtea de Conturi. Tunelele pe M5 s-au săpat relativ repede cu TBMurile, parcă a durat cam un an? Deci din momentul în care încep să sape TBMurile la M6-1 mai e cam un an în care trebuie să se alinieze toate planetele ca să continue săpatul, şi să nu fie scoase şi plecate spre alte orizonturi. Plus licitaţia, unde oricând pot să apară surprize şi dacă nu se realizează sincronizarea, câştigătorul de pe lotul I pierde din avantajul de a fi deja prezent.

În ceea ce priveşte regulile de urbanism şi infrastructură, permiteţi-mi să fiu sceptic în simpla mea calitate de bucureştean.

Nici eu nu am nici o problemă, probabil nu voi mai fi în Bucureşti când se va inaugura staţia Tokio, pur şi simplu întâmplare sau intuiţie a ieşit cum postam aiurea acum ţşpe ani.

LE: ce cred că se va face, poate chiar în timpul execuţiei M6-1, o legătură Piaţa Presei - Victoriei, dar pe licitaţie separată. Întrebarea este dacă se vor lăsa amorse pe M6, aici ne puteţi spune ce şi cum.
Cont (aproape) inactiv.

subway

Traseul pe Kiseleff din pacate nu are puncte de interes pe traseu.

Xenos

În realitate, cred că licitația va fi unitară, tot M6, doar finanțarea va fi fazată. O lotizare ca pe M5 ar fi evident falimentară, cum arată contraexemplul acestei magistrale atât de necesare, dar pornite cam prost.

subway

Cel putin pana in clipa asta licitatia de constructii e in doua loturi...

sab

Quote from: ghrt on November 11, 2018, 12:46:49 AM
Am o părere bună despre bulgari, la ei chiar se construieşte decent, oricum mult mai decent decât la noi, şi public şi privat, dar nici ei nu au s ce cred că se va face, poate chiar în timpul execuţiei M6-1, o legătură Piaţa Presei - Victoriei, dar pe licitaţie separată. Întrebarea este dacă se vor lăsa amorse pe M6, aici ne puteţi spune ce şi cum.
Nicio sansa.
1. Si asa complexul de statii Piata Victoriei nu face fata la ora actuala, daramite sa mai aduci o linie acolo.
2. Nu se justifica o derivatie a M6, care la randul ei este o derivatie a M4. .. Si asa M6, daca ajunge in final la aeroport va fi dificil de gestionat, parerea me este ca avea la randul ei 2 ramuri, o parte din metrouri vor avea capatul intr-o statie de pe traseu, poate chiar Tokio. Daca ii mai adaugi inca o ramura va fi si mai dificil...