News:

.

Main Menu

Mentenanța drumurilor

Started by Ionut, January 02, 2016, 09:10:01 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

myid

#135
adiarc, and rest of the world :)

a venit si raspunsul din partea DRDP Brasov pentru intrebarile la care am folosit cateva din pozele tale


Raspunsul DRDP Brasov :



Din pacate,  raspunsuri generale fara actiuni concrete . >:(
Cine are drum in perioada urmatoare sa verifice aceste "actiuni de primavara" , chiar sunt curios daca se face ceva pe sectoarele indicate.

alecu26

Astazi cu doar cateva sute de metri inainte de faimosul parapet de langa Sebes, un camion luase la tinta un alt parapet la fel de mare. E clar ca si asta va ramane rupt o lunga perioada de timp....si ca sa vezi...uneori fulgetul loveste in acelasi loc de 2 ori. Ar face bani frumosi unul care iese in decor pe unde e lipsa parapetul foarte greu de peste 1 an de zile.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

adiarc

cred ca deja APi ar trebuii sa se constituie parte civila si sa dea in judecata CNADNR pt punerea in pericol a soferilor ,in nenumarate zone unde lipsesc parapetii si unde avem si diferente mari de nivel....cum e zona km 304

cum sa vb de autostrazi prin munti,tuneluri,cand nu esti in stare sa schimbi de aproape 2 ani si jum ,un amarat de parapet

zona KM 304,ASTAZI





"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

yetiman

Aici cred ca este si o problema de fond, care s-a mai discutat, de fapt.
Se vede si din raspunsul DRDP de mai sus.
"Refacerea parapetelor se va face dupa solutionarea dosarelor de daune" (citat aproximativ).
Asta este clar anormal. Ar trebui sa existe un fond de rezerva la CNADNR sau DRDP din care sa se refaca parapetii, iar dosarele de daune sa-si urmeze cursul, si la solutionare banii sa se intoarca in fondul de rezerva.
Ca si la asigurarile auto. Asigurarea plateste reparatia, apoi e treaba ei sa-si recupereze paguba.
Nu e deloc normal sa lasi parapetii distrusi nici macar cateva saptamani, darmite ani intregi!
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

adiarc

de acord....dar s-a discutat de nenumarate ori si nu s-a facut nimic
peste tot in Europa,parapetii se schimba in functie de gravitatea avarierii,fara nici o legatura cu solutinarea daunei....
la Km 304 si in multe alte zone avem o problema de prioritate zero,care peste tot in Europa este rezolvata in 24 de ore....

cutter...cred cu tarie ca ar trebuii sa ridici aceasta problema....stiu ca ai capul calendar,dar vb de un pericol real pt soferi

Multumesc
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura


alecu26

acolo si zona cu accidente din cauza parapetilor si vitezei. Nu cred ca garanteaza nimeni acele capace la viteze de 80-100 km/h.

I-as chema acum pe expertii lui peste de la BEI, care nu au vrut sa finanteze proiecte de centuri, si au facut totul pe existent. Tot expertii astia sunt si in spatele insulelor de calmare a traficului de pe diferite DN-uri, care au cauzat si alea atatea accidente.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

alecu26

curatenia de primavara:



Intrararea la district este imediat in stanga imaginii. Vrei 30-40 de metri distanta. E cel mai curatat pod din zona. Si vopsit la fel...de 2-3 ori pe an.  In poza sunt vreo 4-5 persoane......si fac munca la vreo 2 maxim.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

qsv

^^
Capacele, respectiv retelele edilitare si caminele de vizitare nu sunt in administrarea CNADNR. Din cate stiu, detinatorii de retele platesc taxa de utilizare pentru zona drumului.
Din articol se intelege ca e vina CNADNR, dar de fapt a cui e vina?
Capacele alea ar trebui sa fie carosabile si sa se inchida cu o cheie! In imagini se vede ca zona din jurul caminului  e tasata fata de restul carosabilului ceea ce amplifica impactul autovehicul-camin, exponential cu viteza - si conduce in timp la tasari suplimentare. Pentru faptul ca nu s-a compactat corespunzator acea zona e tot vina celor care au facut retelele edilitare. Tot in imagini se vede un capac de camin cu o gaura in el - din nou mi se pare suspect sa se gaureasca asa si ma face sa cred ca e un capac de proasta calitate.

Exista camine cu capace si pe pistele aeroportuare, ce pagube s-ar produce acolo daca s-ar intampla la fel...

Nu stiu daca exista vre-o prevedere legislativa care sa-i oblige pe unii sau pe altii (CNADNR sau detinatori retele) sa intervina de urgenta in cazuri dintr-astea (Daca stie cineva, va rog sa ma luminati si pe mine). Macar de-ar fi stabilit intre ei un protocol, odata cu incheierea contractului de utilizare a zonei drumului, prin care sa se stabileasca cine/cum intervine in astfel de cazuri.

alecu26

parcarea din zona localitatii Pianu (Vintu de Jos-Sebes-A1):



Vestea buna ar fi ca odata cu benzinariile temporare cineva s-a gandit ca sigur sunt clienti dornici de ceva mai mult decat un container, si se gandeste sa faca un mic restaurant, fast food ceva:




Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).


adiarc

pe DN 1,intre Cristian si Apoldu de Jos s-au schimbat mare parte din parapetii varza pe care ii semnalam acum aprox 1 luna-1 luna si jum.De data aceasta complet si corect ( cu accea masina de batut stalpii de sustinere si prin amplasarea tuturor elementelor,inclusiv cele reflectorizante ).Deci da...se poate,dar cu o floare nu se face primavara









probabil urmeaza si aceasta zona deosebit de periculoasa ( Sacel,urcarea spre Cristian ),unde 2 muncitori taiau cu flexul capetele



momentan atat
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

boer_escu

^ Si o actualizare: astazi (duminica!!!) la ora 21.30 operatiunea de schimbare a parapetelor continua la lumina reflectoarelor.

alecu26

eu i-am vazut pe la 15.00, tot duminica. Oare ce i-a apucat?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Hercule

Pe portiunea din primele 4 poze ar trebui liniat drumul cu 2 benzi pe urcare.

PS. Observ ca limitarile de viteza (foarte multe absurde) sunt tot acolo.  :(
Deșteaptă-te române!