News:

.

Main Menu

Mentenanța drumurilor

Started by Ionut, January 02, 2016, 09:10:01 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

horatiu.cosma

#120
^
De acord. Sunt extrem de multe urgente adevarata, plus o groaza de persoane varstnice care suna la 112. Serviciul lor e arhi-aglomerat, nu cred ca e cazul sa sunam daca nu e un pericol iminent sau ceva ce s-a intamplat deja. In weekend am coborat in Cluj pe Calea Turzii si am evitat la mustata un canal la care ii iesise din ceva motiv capacul pe jumatate. Am sunat imediat la politia locala si a fost foarte ok, mi-au multumit si au trimis pe cineva. Si acum e rezolvat.

alecu26

Da, banuiesc ca e cumva la limita folosirii 112, dar adlitteram as zice ca se incadreaza la amenintari asupra bunurilor, vietii, mediului. Si daca CNADNR nu reactioneaza....poate daca ii trage altcineva de mana...sa reactioneze.

Alta idee, sunat la politia rutiera. De ce nu amendeaza politia rutiera administratorul drumului??

PS: evident ca in Romania noastra tu ai fi ala amendat pentru sunat la 112, dar daca maine iese exact pe acolo in decor un autocar plin cu oameni/copii? Pe o inaltime mult mai mica, a fost o adevarata tragedie ce s-a intamplat cu ucrainienii.

Si e foarte posibil sa iasa exact pe acolo, deoarece e imediat dupa un pod, cu trambulina de rigoare, deci foarte posibil de pierdut controlul la un vehicul mare incarcat.

PS2: daca as stii ca asta ar rezolva intr-o saptamana problema (ca totusi CNADNR are nevoie de un timp rezonabil de reactie :))    ) eu as suna chiar acum la 112.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

adiarc

capatul centurii SB spre Brasov,Bucuresti,etc arata tot asa









"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

alecu26

soc si groaza: CNADNR chiar face un pic de curatenie.

Începutul e mai greu, dar trebuie sa recunosc vreme de rahat. Nu am prins in poze...dar vreo 10 minute a lucrat doar unul....si restul au vorbit la telefon:



Se termina conversatia la telefon, si mai coboara unul din masina...si sunt 3 (TREI) acum:



Si incredibil...dar cine apare in zona? Nu se poate ca asa utilaj avansat sa existe in dotarea CNADNR. E un utilaj foarte complex cu o cupa de forma speciala, ca a santului (nu se vede in poze) care curata santurile de mizerii si depuneri si aluviuni. Ce sa mai punem la socoteala ca era o vreme groaznica afara...vand si lapovita si 2-3 grade care se simteau ca -10.



Drept urmare toata lumea se ascunde in masina. Inca un pic si masina seamana cu faimoasa scena cu geamuri aburite din Titanic. Dar vremea era de rahat. Si eu ma ascundeam la caldurica in masina si pozele le faceam cu geamul inchis. Se vad picurii de lapovita.


Dar nu se pierde vreme multa, si echipa cu forte proaspete si oasele desmortite contrataca la sant....Unde multi puterea creste si dusmanul nu sporeste.





Dar sa ne revenim. Mai departe decat acest picior de taluz, usor accesibil, fooooarte aproape de sediu SDN (dupa 1 km cred ca se defecteaza masina si revina ca drona la baza) nu cred ca au avut curaj sa mearga. Dar mie-mi da sperante. Se poate. Avem ce ne trebuie.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Earthchild

Dupa penultima poza par a lucra la podul de la Fetesti. Am dreptate?

alecu26

Nu. departe. Se poate pune si la ghiciti drumul. :D
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

__dir

Pe ce vreme au iesit la curatat, dar totusi e un inceput.

Masinile in ultima poza au numar de SV :)


alecu26

Cam toate sunt cu numar de SV, in mai multe parti din tara am vazut. Nu ma intrebati de ce. Ma gândesc la reabiltarile primare din Moldova in anii 2000. S-o fi cumparat in fondurile de acolo, inmatriculate in SV si distribuite in tara.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

horatiu.cosma

http://www.cnadnr.ro/docs/comunicate/Comunicat%20CNADNR%20SA%2025%2003%202016%20intretinere.pdf

"Chiar dacă autostrăzile sunt mai vizibile și așteptate de către noi toți, CNADNR și-a propus pentru anul acesta să îmbunătățească și rețeaua de drumuri naționale. Astfel, am alocat resurse financiare importante atât pentru întreținerea curentă, cât și pentru
întreținerea periodică. Consider că la reţeaua noastră de drumuri naţionale îmbunătăţirea calităţii acesteia este obligatorie si în afară de lucrările ce le-am prezentat mai sus, am mai
bugetat si pentru întreţinerea a peste 1000 de km de drumuri naţionale. Acest lucru este îmbucurător ţinând cont de faptul că anul trecut am reușit să efectuăm întreținere doar pentru 680 km. Având în vedere lungimea reţelei de drumuri, toate aceste măsuri de întreţinere, alături de reabilitarea si modernizarea drumurilor naţionale, sunt obiective esenţiale pentru asigurarea si cresterea siguranţei circulaţiei", a declarat Cătălin Homor,
Director General CNADNR SA.

nirolf

Observ ca fac mentenanta doar la calea de rulare. Ce ati zice de un raspuns API la comunicat care sa sustina si repararea parapetilor, curatarea rigolelor? Au fost exemple pe forum de probleme de acest fel.

adiarc

In timp ce dam comunicate pompoase,atat Dn ,dar mai ales autostrăzile stau aproape abandonate.

Nu se face absolut nimic din minimul necesar
- curățare rigole centrale,laterale,bazale Nu

- tunderea vegetației,nu doar un M langa parapeti Nu

- spălare parapeti,semne de circulație ,etc Nu

- spălarea cailor de rulare,in special banda de urgentă Nu

-schimbarea la timp,corect si complet ( incluzând toate elem.componente,inclusiv cele reflectorizante ),a parapeților Nu

Asta e minimum necesar care Nu se face,deși CNADNR are 6000 de angajați,care nu se ocupa nici de construcția de autostrazi deoarece toate Șantierele sunt in stand -by

Nu mai vorbim de investiții de durata pt imbunătățirea siguranței pe autostrazi ,cum ar fii plantarea unor perdele forestiere.......


Dar e bine ca dam Comunicate.....ele țin cont de toate cele de mai sus si merita cele cateva mld.de lei alocate in fiecare an catre CNADNR
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

vancouver

Quote from: alecu26 on March 24, 2016, 04:46:18 PM
Nu. departe. Se poate pune si la ghiciti drumul. :D

nod Simeria, drum legatura A1 cu sens giratoriu DN7?
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

SB76UFO

"Prostia este eternă și invincibilă"

alecu26

#133
Quote from: vancouver on March 25, 2016, 07:22:38 PM
nod Simeria, drum legatura A1 cu sens giratoriu DN7?
Da.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

NGC

Cred ca aici se potriveste mai bine, avand in vedere ca banii ar prinde bine la mentenanta.

http://www.senat.ro/PDFIntrebari%5CR%20la%2029%2002%20Ghilea%20G%203826%20a.pdf