News:

.

Main Menu

Discuții cu și despre CNAIR

Started by Ionut, October 12, 2015, 06:17:56 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

neobluenet

Quote from: teocharis on October 13, 2015, 02:48:40 PM
drdp ofera sinecuri ptr sotiile/amantele/rubedeniile baronetului local
Total adevarat, cunosc o situatie telenovelica in care ea a fost angajata la un DRDP oarecare pentru ca logodnicul ei era fiul unui primar dintr-un sat oarecare. Tanarul a inselat-o, ea l-a parasit si acum lucreaza fara nicio jena la DRPD. E drept ca e ceva secretara, nu vreun specialist, dar sigur ca astfel de manareli si fac si la case mai mari.

adiarc

#16
multumesc sursei pt aceste documente.....

nu simpatizez deloc respectiva emisiune , dar se pare ca noua si mie , CNADNR nu ne mai raspunde cu lunile , iar altora imediat





desi initial , spun ca nu ei au dorit deschiderea autostrazii , putem vedea cum facturile Salini-Impregilo au fost platite ( pt a forta deschiderea ),desi mai erau 40 !!!!!! de rapoarte de neconformitate nesolutionate ( alaturi de alte 255 !!!!! )

o alta confirmare a incompetentei , coruptiei si nepotismului CNADNR ( inutilitatea existentei acestei entitati , in forma actuala ),este pierderea procesului cu Consitrans - cine plateste acei bani , dati din buzunarul contribuabilului ?



momentan atat

PS - din punctul meu de vedere , cei ce au semnat aceasta nota ar putea fii aceasi cu cei care au semnat platile ilegale catre S-Impregilo
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Redox

Am văzut că s-a discutat pe topicul A1 subiectul iluminatului pe autostrăzi. Am trimis o sesizare către CNADNR cu referire la lipsa iluminatului în nodurile Sebeș Vest și Sibiu Vest. Iată și răspunsul lor:



În nodul Sibiu Vest înțeleg că problema s-ar fi rezolvat între timp, dar pentru Sebeș Vest nu am primit un răspuns clar. Întrebare pentru colegii care au trecut noaptea prin aceste noduri, funcționează iluminatul sau în continuare avem beznă totală. Mulțumesc.

cutter


Europiu

Eram pe cale sa pun acelasi link...  :)

HN a pus o limita de 2 intrebari/user si topicuri relativ restranse. Poate n-ar fi rau sa facem o lista de intrebari in prealabil si sa ni le impartim intre noi. Ce ziceti?
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

horatiu.cosma

In ce masura CNADNR va urma prioritatile din Masterplan in functie de scenariul optimist si cel pesimist? Ca si indicatii ca CNADNR nu s-ar alinia la acest document sunt SF-ul licitat pentru Sighisoara-Fagaras(chiar daca a fost anulat ulterior), implementarea Comarnic-Brasov, desi apare doar pe scenariul optimist, lipsa oricaror informatii concrete pe DX 7(coloana vertebrala a Moldovei), care apare pe ambele scenarii, atat cel optimist, cat si cel pesimist.

S-au propus de catre noi solutii pentru imbunatatirea sigurantei si a vitezei de mers pe DN2, un drum national extrem de aglomerat si pe care se intampla evenimente nefericite saptamanal. Solutia propusa e o varianta testata cu succes in Suedia si nu numai, si anume un 2+1 alternativ la 2-3 kilometri, cu separator de sensuri. Are in vedere CNADNR o astfel de solutie, si daca da, cand vom putea vedea ceva concret in teren?

dr4qul4

Pe mine ma intereseaza un singur lucru:

Standardul de DX - ramane 2X2, cu intersectii denivelate si doar prin afara localitatilor + parapet median?  De aici, cel mai mult ma intereseaza intersectiile denivelate: in cazul in care nu vor fi toate, la intersectia cu ce categorie de drumuri pot lipsi si ce solutie se va aplica (giratoriu? viraj obligatoriu la dreapta si zona de intoarcere prin viraj la stanga - am vazut asa ceva in Turcia si Egipt si e destul de ok)

Si daca DX-urile din masterplan sunt constructii 100% noi, sau vor fi si bucati de DNN upgradate.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

NGC

Quote from: horatiu.cosma on October 12, 2015, 06:41:45 PM
Dezastrul de final de an, cand va aparea in presa suma exacta pierduta pe 2007-2013(15).
Pai pot deja sa scrie articole, dar mai trebuie sa se documenteze cat din suma este "meritul" CNADNR.
http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=31.msg93211#msg93211

cutter

Puneți întrebările direct pe site fără să vă mai coordonați aici. Ideea este că, de obicei, invitații la HN nu apucă să răspundă decît la o parte din întrebări și acestea sunt abordate în ordinea în care au fost puse. Așa că cu cît le introduceți mai repede pe site cu atît mai bine.

Europiu

#24
OK, oameni buni, uite cum sta treaba: eu nu stiu ce sa-l intreb pe omul ala. Dar ar fi pacat sa nu folosesc spot-ul ca sa-i adresez doua intrebari de-ale voastre. Asa ca, shoot me, please! :)
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

cutter

Quote from: Europiu on October 20, 2015, 12:56:19 PM
OK, oameni buni, uite cum sta treaba: eu nu stiu ce sa-l intreb pe omul ala. Dar ar fi pacat sa nu folosesc spot-ul ca sa-i adresez doua intrebari de-ale voastre. Asa ca, shoot me, please! :)

1. Vă rugăm să ne oferiți termene clare și o serie de pași pentru rezolvarea problemelor contractuale de pe autostrada Lugoj-Deva, în speță:
a) relicitarea tunelelor de pe lotul 2 - când se va întâmpla și sub ce formă contractuală va fi plătit proiectul tehnic către antreprenorul care l-a realizat?
b) aprobarea proiectului tehnic pentru secțiunile C și D ale lotului 4

2. Când veți lansa studiile de fezabilitate pentru drumul expres Ploiești-Buzău-Focșani-Bacău? Vă rugăm să ne precizați în mod precis ce activități se desfășoară în prezent pentru pregătirea acestui proiect având în vedere că există surse care informează că în interioriul companiei există o lipsă de încredere în realizarea sa.

Europiu

Posted! Am facut un mic edit, formuland intrebarile la persoana intai singular, in rest aproape cuvant cu cuvant. Sper sa si raspunda...
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

horatiu.cosma

Neaga a inceput sa raspunda la intrebari. E live streaming, dar nu se aude. Se vad doar raspunsurile in zona de comentarii, pe albastru.

Europiu

Quote from: cutter on October 20, 2015, 01:16:44 PM
1. Vă rugăm să ne oferiți termene clare și o serie de pași pentru rezolvarea problemelor contractuale de pe autostrada Lugoj-Deva, în speță:
a) relicitarea tunelelor de pe lotul 2 - când se va întâmpla și sub ce formă contractuală va fi plătit proiectul tehnic către antreprenorul care l-a realizat?
b) aprobarea proiectului tehnic pentru secțiunile C și D ale lotului 4

Raspunsul lui Neaga:

1. a) CNADNR intentioneaza sa demareze procedura de achizitie publica aferente tunelurilor de pe Lugoj-Deva in luna decembrie 2015, sub rezerva emiterii Acordului de Mediu Revizuit. CNADNR a depus la ANPM notificarea modificarilor aduse Acordului de Mediu in vederea revizuirii acestuia.

b) Proiectul Tehnic a fost aprobat in data de 19.02.2015.

Quote from: cutter on October 20, 2015, 01:16:44 PM
2. Când veți lansa studiile de fezabilitate pentru drumul expres Ploiești-Buzău-Focșani-Bacău? Vă rugăm să ne precizați în mod precis ce activități se desfășoară în prezent pentru pregătirea acestui proiect având în vedere că există surse care informează că în interioriul companiei există o lipsă de încredere în realizarea sa.

Raspunsul lui Neaga:

2. Licitatia pentru SF-ul Drumului Expres va fi lansata pana in ianuarie 2016.
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

horatiu.cosma

Nici nu ma mai uit, raspunde doar la ce vrea.