[B] Pasajul Domnesti-Prelungirea Ghencea

Started by Ionut, August 19, 2015, 04:06:42 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

GDPR

Sa fie intr-un ceas bun, dar totusi am oarece dubii referitoare la capacitatea Straco de a duce la bun sfarsit acest contract. De exemplu la consolidarea DN 7A, km 86+601 - km 105+120, avansul lucrarilor executate de Straco in cursul intregului an 2016 a fost de doar 0,57%.

ion59

În sfârșit! Nici nu a durat mult, vreo doi ani!
Pe de altă parte nu văd de ce Straco nu ar avea capacitatea de a face un amărât de pasaj când au făcut un sector întreg de autostradă.

GDPR


ion59

Asta nu înseamnă că nu lucrează. Chiar i-am văzut, zi de zi, în ultima lună, într-o lucrare de reparație a unor drumuri, și am fost surprins plăcut de ritm.

TibiV

cutter via Hotnews... :)

http://monitorizari.hotnews.ro/stiri-infrastructura_articole-21701733-dupa-licitatie-care-durat-2-ani-pasajul-domnesti-poate-bloca-birocratia-avizelor-autorizatiilor-spune-fost-consilier-guvernamental-infrastructura.htm

Quote
Dupa o licitatie care a durat 2 ani, Pasajul de la Domnesti se poate bloca in birocratia avizelor si autorizatiilor. Ce spune un fost consilier guvernamental pe infrastructura

Licitatia pentru Pasajul Domnesti de pe Centura Capitalei - unul din punctele nevralgice de pe ocolitoarea Bucurestiului, a fost finalizata dupa doi ani de la lansare si semnarea contractului este iminenta. Cu toate acestea, exista riscul sa apara probleme din cauza ca nu e rezolvata birocratia avizelor si autorizatiilor. Fostul consilier al premierului Ciolos pe probleme de infrastructura, deputatul USR Catalin Drula explica unde se poate bloca proiectul si i-a cerut ministrului Transporturilor sa prezinte situatia avizelor necesare pentru ca proiectul sa nu mai intarzie.

In urma cu o saptamana, Compania de Drumuri anunta ca a expirat perioada legala pentru depunerea de contestatii la atribuirea contractului "Proiectare si executie Pasaj Suprateran pe DJ 602, Centura Bucuresti - Domnesti" si ca demareaza procedurile pentru smenarea contractului.

Contractul a fost atribuit pe 28 februarie catre asocierea Straco-Comnnord-Specialist Consulting ce a avut o oferta de 91,5 milioane de lei. Atribuirea vine dupa reevaluarea ofertelor ca urmare a multiplelor contestatii, asocierea desemnata castigatoare acum fiind aceeasi aleasa si in mai 2016. Licitatia pentru pasajul Domnesti a fost lansata in martie 2015.

"Ingrijorarea se ridica in legatura cu derularea contractului de acum incolo. Teoretic urmeaza 3 luni de proiectare, dupa care incep lucrarile care ar trebui sa dureze 2 ani. Practic, cam la orice contract derulat de CNAIR (si in special la cele de tip proiectare+executie) apar probleme din cauza ca nu e rezolvata birocratia avizelor si autorizatiilor", sustine deputatul USR Catalin Drula, fost consilier al premierului Ciolos pe probleme de infrastructura, intr-o postare pe Facebook.

"De aceea, l-am intrebat pe domnul Cuc daca:

- exproprierile sunt facute; daca nu, timpul pana la predarea amplasamentului catre constructor e cam de 6 luni (bazat pe experientele trecute), deci 2017 ar fi compromis pentru executia lucrarilor

- daca exista acord de mediu valabil - daca nu, timpul pentru obtinerea acestuia e de 6-12 luni

- daca exista toate avizele cerute prin Certificatul de Urbanism (o intrebare valida ar fi daca acest certificat mai este valabil), inclusiv daca e aprobat Planul Urbanistic Zonal al localitatilor afectate

Fara toata aceasta birocratie rezolvata nu se poate obtine autorizatia de construire si prin urmare nu se pot desfasura lucrari. Ba, mai rau - fiecare zi de amanare dupa cele 3 luni de proiectare din contract, inseamna despagubiri care trebuie platite constructorului
", a scris Drula.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

voicul

Daca se stie suma despagubirilor si cine sunt despagubitii ... se misca proiectul(?)(!).

Exproprieri pentru Pasajul Domneşti: Cea mai mare despăgubire va fi încasată de un consilier local, un sfert din total

Un consilier local din comuna Domneşti va beneficia de cea mai mare despăgubire în cazul exproprierilor pentru construirea Pasajului peste Centura Capitalei. Acesta va primi o sumă de 5,9 milioane de lei, adică un sfert din bugetul total estimat pentru exproprieri.

http://www.economica.net/exproprieri-pentru-pasajul-domnesti-cea-mai-mare-despagubire-va-fi-incasata-de-un-consilier-local_136287.html#n

dr4qul4

Pe fb@Initiativa Prelungirea Ghencea avem urmatorul post:
QuoteSi am fost azi, din nou, la Primaria capitalei, impreuna cu vecinii din Initiativa Domnesti. Am intrebat una - alta despre trotuarele din Prelungire, despre Supralargire si despre Pasajul Domnesti. Vedeti mai jos rezumatul discutiei:
Sedinta interinstitutionala PMB + CNAIR, Initiativa Prelungirea Ghencea + Initiativa Domnesti – 26.04.2017, sediul PMB, orele 13.00, et. 2, sala 256
Participanti:
- PMB: consilier primar Simona Butacu, director Transporturi: Daniel Doman, directoare Admin. Strazilor Bucuresti: Mirela Ionita
- Primaria sector 6: director Investitii Iulian Gheorghe
- Primaria Bragadiru: secretar; Primaria sector 5: arhitectul sef si inca cineva
- CJ Ilfov: Irinel Scriosteanu
- CNAIR: Radu Munteanu si inca cineva
- IPG: Alexandra Dorobantu, Delia Mihalache; IDomnesti: Nelly Calenciuc, Adrian Hurmuzi.
Subiectele de discutie propuse de cetateni:
1. Trotuare:
- Administratia Strazilor Bucuresti ne-a dat azi pe email un raspuns detaliat cu nr. inreg. 10306/26.04.2017: vor folosi balast, beton, mixtura asfaltica, borduri din beton;
- le vor face pana in dreptul str. Magnoliei/ str. Donitei fiindca de acolo va incepe breteaua Pasajului Domnesti; limita capitalei conform unui decret din 1979 ar fi pe stanga in dreptul str. Floare Galbena; pe dreapta sectorul 6 tine pana la Centura conform hartii de pe site-ul Primariei sector 6;
- vor face si 3 statii Ratb care nu aveau platforma betonata pana acum.
2. Supralargire:
- mai intai trebuie facut de catre PMB noul SF care va stabili cate benzi sunt necesare si ce mijloc de transport de mare capacitate e cel mai potrivit (din 3 variante posibile: tramvai/ metrou/ autobuz cu banda dedicata); licitatia pt SF poate dura 3 – 6 luni dupa care va fi elaborat acesta si votat in CGMB! PMB finalizeaza saptamana viitoare masuratorile pe teren pt a putea lansa licitatia pt SF;
- dupa SF, urmeaza modificarea PUZ sector 6 in functie de ce stabileste SF (?); reprez. Primariei sector 6 a zis ca nu e adevarat ca a expirat PUZ s.6 si ca va fi modificat doar in zona Prel. Ghencea (?);
- pentru cei 800 m liniari lipsa intre proiecte PMB si /sau CJ Ilfov vor trimite o adresa catre Min. Justitiei pentru solutionare; in curand va fi infiintata Asociatia de transport metropolitan Bucuresti – Ilfov (ATMBI) , conform PMUD BI 2016-2030, iar asociatia va putea face investitia pe bucata care lipseste, daca nu exista alta solutie juridica.
3. Pasaj Domnesti:
- pe anul 2017 este alocata suma de 30 mil. lei din care 5 mil. proiectare si 25 mil. exproprieri;
- CNAIR a preluat de la Primaria Bragadiru tot terenul adiacent Prelungirii pe care-l detineau, de la km 3,500 pana la km 6,790 (adica pana la str. Magnoliei pe stanga, pana unde face si Admin. Strazilor Buc. trotuarele);
- vor semna maine sau poimaine contractul de executie cu Asocierea Straco si ceilalti, care in maxim 15 zile trebuie sa depuna garantia de buna executie;
- refacerea avizelor este in sarcina constructorului, se va face dupa ce finalizeaza proiectul in urmatoarele 3 luni de proiectare;
- sumele pentru exproprierile la pasaj au fost stabilite conform grilei notarilor.
4. Raspuns scris la petitia cu 652 de semnaturi de la protest: cetatenii au cerut la protest termene calendaristice clare, speram sa le primim.
5. TO DO LIST + calendar + responsabili din PMB si CNAIR:
- CNAIR sustine ca, pana la sfarsitul anului, castigatorul licitatiei va face proiectarea, va lua avizele si va incepe organizarea de santier; va asigura permanent circulatia in zona;
- PMB sustine ca pana la sfarsitul anului va fi gata noul SF si posibil noul PUZ sector 6.
Urmatoarea intalnire PMB + CNAIR + cetateni va avea loc in 15 iunie cand trebuie sa avem: contractul de executie pasaj semnat, infiintata ATMBI si intrebat la Min. Justitiei care este solutia pt cei 800 m lipsa intre proiecte, finalizate masuratorile pt SF si demarate procedurile pt SF de catre PMB.
Asa ca, ne tinem de capul lor, ce sa facem!
Actualul PUZ sector 6 e aici: http://www.primarie6.ro/.../PlanU3ReglemUrbanistice-ZonaSUD1....
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

TibiV

Postarea este de miercuri, 26 aprilie 2017....

Quote
vor semna maine sau poimaine contractul de executie cu Asocierea Straco si ceilalti, care in maxim 15 zile trebuie sa depuna garantia de buna executie;

Doar i-au aburit pe cei din "Initiativa Ghencea" ?...
Sau chiar au semnat ceva ?!?!...  :o
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

ciprebbe

Ultimele pasarici (pt unii vrabiute) anunta ca s-a semnat azi.  :lol: :lol: :lol:

Vedem daca apare ceva oficial
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

MRS



A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NAP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

SniperGuy

S-a semnat!  :D

A fost semnat contractul pentru constructia pasajului de la Domnesti de pe Centura Capitalei, la peste doi ani de la lansarea licitatiei. 24 de luni termen pentru realizarea sensului giratoriu suspendat

Sursa:
http://monitorizari.hotnews.ro/stiri-infrastructura_articole-21758711-fost-semnat-contractul-pentru-constructia-pasajului-domnesti-centura-capitalei-peste-doi-ani-lansarea-licitatiei-24-luni-termen-pentru-realizarea-sensului-giratoriu-suspendat.htm

TibiV

Hai sa punem si "oficialul"...
http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/comunicat-de-pres%C4%83-10052017

Quote
Comunicat de presă 10.05.2017

A fost semnat contractul pentru construcţia pasajului Domneşti

Proiectarea şi Execuţia Pasajului Suprateran pe DJ 602, Centura Bucureşti – Domneşti  va dura 3 luni iar construcţia propriu-zisă a acestuia va fi de 24 de luni. Garanţia de bună execuţie a acestui pasaj va fi de 24 de luni.

Configurat sub formă de sens giratoriu, Pasajul va fi construit  la intersecția dintre Strada Prelungirea Ghencea-DJ602 și Centura București şi are ca principal scop fluidizarea traficului rutier în zonă.

Contractul pentru acest obiectiv de investiţii, semnat între CNAIR S.A şi  Asocierea S.C. STRACO GRUP S.R.L. - S.C. COMNORD S.A. - S.C. SPECIALIST CONSULTING S.R.L, va costa  91.552.381,90 lei fără TVA şi are ca termen de finalizare anul 2019.

Se estimează că Ordinul de începere al lucrărilor pentru acest pasaj, cu o lungime de 374 de metri, va fi emis în  toamna acestui an.

Informaţii suplimentare:

Lucrările de artă prevazute in  Proiect sunt grupate în trei mari categorii:
- Pasaj suprateran peste Centura rutieră a municipiului București și CF pe strada Prelungirea       Ghencea și DJ 602;
- Pasaje pe Șoseaua de Centură pe bretele de urcare/coborâre la intersecția giratorie denivelată;
- Intersecție giratorie denivelată propriu-zisă.

Prin realizarea acestei lucrari se urmareste:
- Sporirea capacitatii de circulatie, prin marirea fluentei traficului;
- Decongestionarea traficului din intersectia dintre Centura Bucuresti si DJ 602;
- Fluidizarea circulatiei pe Soseaua de Centura (legatura mai rapida intre autostrada A1 si Autostrada A2, luandu-se in considerare si lucrarile de extindere la 4 benzi de circulatie a Soselei de Centura);
- Marirea confortului participantilor la trafic;
- Marirea sigurantei circulatiei;
- Reducerea numarului de accidente;
- Imbunatatirea mediului inconjurator din localitati prin reducerea noxelor si a poluarii sonore.

Pentru aceste lucrări de artă s-a decis aplicarea unei soluţii constructive mixte (oțel - beton din grinzi metalice cu inima plină continue și dale din beton armat prefabricate, precomprimate, solidarizate monolit de grinzile metalice).

Sunt prevăzute și două drumuri colectoare pentru accesul riveranilor, unul fiind amplasat de o parte și de alta a rampei dinspre București a pasajului de pe Prelungirea Ghencea – DJ602 și altul la rampa dinspre Domnești. Accesul în aceste două drumuri se face pe baza unor intersecții giratorii amplasate la baza rampelor.

În vederea traversării pietonale a căii ferate s-au prevăzut de o parte și de alta a șoselei de Centură două scări metalice identice. Poziționarea acestor scări este sub pasajul de pe Prelungirea Ghencea și DJ602, iar la partea superioară sunt amplasate în consolă, facilitând astfel accesul pietonilor în trotuarul prevăzut pe pasaj. Scările au o înălțime totală de 10 m și sunt proiectate în 2 rampe cu podeste intermediare. Sunt realizate pe o fundație din beton armat și au suprastructura din stâlpi din profile metalice, ranforsați cu contravânturi și vanguri protejate anticoroziv prin zincare termică. Treptele sunt realizate din grătare metalice prinse cu șuruburi de înaltă rezistență de vangurile laterale. Balustrada este de asemenea din profile metalice protejate anticoroziv și are o înălțime de 1.10 m.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

voicul

E un pas bun semnarea, dar restul: exproprieri, AM, AC ... exista?

cata

Pe ordinea de zi a sedintei de azi, 31.05.2017
PROIECT DE HOTĂRÂRE privind declanşarea procedurilor de expropriere a imobilelor proprietate privată care constituie coridorul de expropriere al lucrării de utilitate publică de interes naţional ''Pasaj suprateran pe DJ 602 Centura Bucureşti-Domneşti''