[B] Mentenanța, modernizarea și extinderea infrastructurii STB

Started by doryan93, November 14, 2013, 02:56:59 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

oc7avian

Articolul 38

Pentru implementarea obiectivelor de investiții aferente mobilității urbane ce vizează redistribuirea spațiului străzii prin împărțirea echitabilă a acestuia, autoritățile administrației publice locale, asociațiile de dezvoltare intercomunitară sau zonele metropolitane, după caz, prin derogare de la normele tehnice în vigoare, pot stabili o lățime inferioară pentru benzile de circulație ale drumurilor publice aflate în administrare, dar nu mai puțin de 2,75 metri pentru o bandă de circulație.

https://legislatie.just.ro/public/DetaliiDocument/270923

medicul de garda

^^ Au luat mai mult din carosabil pe intreaga lungime a santierului fiindca platforma liniei de tramvai modernizare, cu fundatie adevarata, ziduri de sprijin de beton, si linie de tramvai inglobata in beton ocupa mai mult spatiu decat dalele alea de 2 bani aruncate pe un terament incomplet compactat. Faptul ca au mai si ridicat cota liniei de tramvai, si asfaltul de la marginea liniei e acum in relief fura si mai mult din spatiu care putea fi impartit cu traficul auto.

Oricum proiectul prevede garduri, deci nu e nicio risipa, de fapt, dar platforma asta stupida in forma de lentila combinat cu faptul ca sunt stalpi pe mijloc inseamna ca linia nu va putea fi folosita in siguranta si de catre autobuze... Nu pricep de ce nu au pus aici niste borduri pe margini, cum s-a facut pe Aerogarii sau pe Iancului.
Trust me, I'm an east-european doctor!

dr4qul4

Eu nu inteleg de ce nu au renuntat la stalpii de pe mijloc. Nu cred ca era atat de complicat.
Si, desi sunt adeptul gardurilor, aici puteau sa puna doar borduri astfel incat puteau trece fara probleme autobuzulele, salvarile si pompierii. Si cu o camera radar fixa (ca tot se vorbeste de noua lege) puteau sa-si faca norma de permise si amenzi.

Sper sa adopte aceasta solutie pe viitor. Mergi, fara drept, pe linia de tramvai, ramai fara permis si platesti amenda. Sa vedeti ca nu va mai fie nevoie de garduri.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist.
Pariu cu Andreita. 100 lei (la API). Donez eu daca se circula pe DX4 inainte de 4 Mai. Altfel doneaza el.

Telvanni

Subscriu, stalpii pe mijloc nu aduc niciun beneficiu (inafara de faptul ca sunt mai putini si nu mai ocupa trotuarul. Oricum oricum avem copaci care-l ocupa)

IN alta ordine de idei, cred totusi ca vor musca un pic din trotuar in zona refugiilor. Am observat ca stalpii viitoarelor semafoare, sunt montati mai departe de bordura. Nu ar fi facut acest lucru ilogic daca nu urma si largirea carosabilului.




panzer

Exact asa a fost si cand s-a modernizat 41. Intai refugiile au fost mai late, apoi s-a largit un pic si carosabilul. "Apoi" insa a fost destul de aproape in timp. Si linia 41 a trecut prin doua modernizari: mai intai cand s-a facut metrou-usor si apoi cand s-au introdus ramele de 36m.

E o consecinta a faptului ca avem tramvaie cu podeaua joasa. Dar de ce faceti atata caz. E normal sa nu fie totul ca acum 50 de ani cand s-a facut primul design. Ia sa ne amintim cat chin si jale cu CAF-urile la Romana.

Eu in locul lor faceam din start proiectul a.i. sa mearga si STB-ul pe acelasi culoar. Si rezolvam trotuarele dupa aceea. Nu e de parca nu schimba astia bordurile ca placutele de frana.

jonny

Pagina de facebook Nicusor Dan : 


QuoteÎncepem modernizarea liniei de tramvai pe Bulevardul Expoziției și străzile adiacente.
🟢 Demarăm lucrările de modernizare a liniei de tramvai pe Bulevardul Expoziției, Strada Aviator Popișteanu, Strada Puțul lui Crăciun, Strada Dornei și Strada Clăbucet. Proiectul include reabilitarea liniei de tramvai pe o lungime de 2 km, modernizarea peroanelor și a rețelei de contact, esențiale pentru introducerea unor tramvaie moderne și creșterea calității transportului public.


chiar se simtea lipsa unui santier in zona 1Mai

voicul

Deci problem!
Pe linia lui 5, cand parca in statie autobuzul, cu statie de tramavai paralela ... bloca tot traficul, inclusiv intersectia aflata in 40 de m.
DAR nu asta e problema.
Din cauza asta am reusit sa un semafor pe verde din seria celor 7 sincronizate pe rosu!
Pai chiar asa incompetenti sunt sa ne puna trecem pe verde? Cine are "co*ie" asa mari sa faca din astea?
Unde o sa ajungem ... la trafic fluent?!

GIV

sunt curios cum o sa decurga (sau nu )santierele de modernizare dupa ce (DACA) ND o sa fie presedinte  :troll: