[B] Mentenanța, modernizarea și extinderea infrastructurii STB

Started by doryan93, November 14, 2013, 02:56:59 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

BGP2597

Șinele care sunt asfaltate au altă soluție constructivă, sunt prinse în beton, nu au strat de piatră dedesubt.

carutasul

așa aflăm și de unde vine problema "roților pătrate" :)

Konter

@BGP2597 problema ar fi inclusiv la liniile refăcute, care nu mai au balast. Probabil e ceva legat de întreținere mai curand.

panda_no 5

Incep sa inteleg de ce rotile noilor tramvaie Imperio au inceput sa bata/zdrangane .
Unele poate cu km mai putini sunt inca silentioase, altele deja te sperie la cum se aud strict rotile.
Chiar ca zici ca sunt patrate.....

BGP2597

@Konter La liniile care nu au balast problemele apar la suprafața de rulare, apar defecte în șină, exfolieri, ciobituri care afectează boghiurile tramvaielor. Dispozitivele de ungere a curbelor nu mai funcționează de mult timp, iar problemele se accentuează. Chiar și liniile înglobate în beton au nevoie de mentenanță, nu doar cele pe pat de balast, dar la STB nu au parte de întreținere nici unele, nici celelalte.

Telvanni

Breaking news:
Se lucreaza la refugiile de pe linia 5.
Mai jos foto din zona intersectiei cu Lacul Tei.

Vom avea si noi oare refugii mai moderne? Mai late si protejate de vant/ploaie, eventual iluminate?
Sau tot doar un peron chinuit  :((


Lyvyoo

Vineri erau mai multi topometristi pe Calarasilor, intre Muncii si Traian, semn ca se lucreaza la proiectare pentru refacerea liniilor.
Ce ma sperie mai mult ar fi noua abordare bugetara care a taiat un miliard de la bugetul de investitii al PMB, plus noua majoritate din Consiliu cu PSD si AUR (scuze de paranteza politica), plus betele in roate puse lui nea Nicu pentru candidatura. Toate coroborate cel mai probabil vor amana inceperea efectiva a lucrarilor pe restul tronsoanelor licitate, poate si cu un an.








Powered by API/PUM imgur uploader

Telvanni

Ieri se intindea firul de contact pe linia 5, zona Barbu Vacarescu - Kaufland






dr4qul4

problema peroanelor ramane. Au muscat inca 30-40 cm din banda, fara a o lati spre trotuar. Nu stiu daca partea carosabila va avea 6m in dreptul peroanelor. O sa fie o gramda de accidente acolo. Posibil inclusiv masini urcate pe trotuar.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist.
Pariu cu Andreita. 100 lei (la API). Donez eu daca se circula pe DX4 inainte de 4 Mai. Altfel doneaza el.

reiny2000

30-40 de cm din fiecare bandă? Dacă sunt 30 cm în total ar putea să facă benzi de 2,75 m și să pună un semn de atenționare.

dr4qul4

30-40 cm din B2 (in total). Benzi mai mici de 3m nu cred ca sunt conforme. Se pot face pe distante scurte, inainte de semafoare, dar nu pe bulevard unde se circula cu 50 km/h si pe unde mai trec si masini mari.
Imagineaza-ti un autobuz pe o banda de 2,75. O sa te urce direct pe refugiu peste pietoni.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist.
Pariu cu Andreita. 100 lei (la API). Donez eu daca se circula pe DX4 inainte de 4 Mai. Altfel doneaza el.

oc7avian

Păi refugiul de tramvai nu vine la pachet și cu o trecere de pietoni? :D Culmea, îngustarea benzilor fix înainte e o soluție pentru calmarea traficului. Și le îngustezi pe ambele

Din ce descrii, pare loc berechet. Mi se pare mai periculoasă o șicană precum văd pe linia 41, unde s-au ținut de păstrat lățimea benzii

Valentin

Stai asa, n-a fost vorba ca linia de tramvai trebuie sa tina cont sa poata sa circule si autobuzele pe ea? In cazul asta, orice STB/Autospeciala de pompieri ar trebui sa circule pe culoar.

Telvanni

Avem stalpi pe mijloc, intre linii => ca nu poti circula cu autobuze pe acolo dpmdv.

Cristi N

Sunt stalpi pe mijloc si pe soseaua Colentina in zona pasajului Dna Ghica si autobuzele circula fara mari probleme pe culoarul tramvaiului.