[B] Mentenanța, modernizarea și extinderea infrastructurii STB

Started by doryan93, November 14, 2013, 02:56:59 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

TibiV

De la "electrici".
De la iesirea din pasajul Obor zpre Lizeanu



De la Dr.Grozovici spre Lizeanu


Iar astazi  pe la pranz s-a inregistrat si primul "eveniment"

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

voicul

Eu cred ca daca gardul se punea pe banda continua, era spatiu destul pentru tramvai sa treaca.
Asa este si pe Mosilor si se vede ca acolo nu s-a modificat (frezat/asfaltat) bucata dintre banda continua si linia de tramvai.

De ce ar fi la distanta mai mare banda continua pe Mosilor (in proiectul initial) fata de Stefan?

alex8

În cazul în care tramvaiul nu mai functioneaza trebuie să fie suficient spatiu că să poată să treacă 2 autobuze.

voicul

Este presupunerea ta sau stii ca asta a fost logica?
Altii ziceau ca sa poate sa aiba loc pietonii (foarte foarte subtiri dupa cum se vede). Nu ca am putea sa ne intreb ce cauta pietoni acolo.
Probabil o sa se refaca marcajele peste 4 luni (sa se stearga astea prima data).




Powered by API/PUM imgur uploader

In rest e panica mare: au lucrat azi noapte si au avansat pana la intrarea in aleea Circului.

TibiV

În cazul în care tramvaiul nu mai functioneaza trebuie sa poti da calatorii jos din tramvai.
Uneori tramvaiele mai deraiaza sau iau foc din senin.
Nu se intampla des, dar se intampla....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dr4qul4

Alt motiv sa fi pus borduri inalte intrerupte (ca sa se scurga apele si eventual de forma trapezoidala) sau bile


Si stalpii galbeni mi se par ok, dar sa vedem cat rezista.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Valentin

Eu cred ca acel spatiu este pentru a se putea evacua pasagerii in caz de accident/ daca in spatele unui tramvai defect/accidentat se formeaza o coloana (sunt destule linii ce au traseu comun cu linia 1/10 in acea zona). De asemenea, eu personal, as prefera ca acolo unde se poate sa bage si autobuzele pe acest culoar in zonele unde statiile de autobuz sunt efectiv langa cele de tramvai (Iancu de Hunedoara e un exemplu) pentru a facilita un acces mai bun la tramvai/autobuz , statiile de tramvai nu sunt chinuite deci e suficient loc pentru oameni, daca nu, sa se extindă, astfel se scade din timpul pierdut pe traseu din cauza aglomeratiei si s-ar eficientiza unele linii.
Un exemplu este linia lui 182 , care are traseu comun cu linia de tramvai de la Nicolae Titulescu pana la Perla... Acum nu stiu ce distanta e intre liniile de tramvai si rotile autobuzelor

voicul

Daca e refugiu pentru ca se poata da calatorii jos, se explica de ce din loc in loc sunt saptii mai mari (am pus eu o poza pe tema asta

In rest panica si munca. Chiar si duminica! Au ajuns la Dinamo.

cezar-mario2012

Spațiul acela nu va rămâne așa, va fi închis cu două bare puse în X. Spațiul arată așa pentru că segmentele au dimensiuni standard și nu au cum să între perfect.

dr4qul4

Puteau sa lase spatiu intre segmente. Intrau si mai putine, era si loc de coborat in caz de defectiune.
Poze de pe Stefan cel Mare
(GPS)


(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Cristi N

Din punctul meu de vedere ar fi mai bine fara spatii intre segmente. Sunt satul de pietonii care traverseaza kamikaze in fuga, sper ca gardul continuu i-ar descuraja pe majoritatea. In caz de defectiune cea mai buna varianta ar fi sa se mearga pe jos pana la primul refugiu in loc sa traverseze aiurea printre masini. Distanta e de maxim o jumatate de statie.

voicul

Eu am vazut pe unu care sarea gardu de pe DN1 langa podul de la Herastrau, in timp ce masinile treceau cu o viteza ... mare!
Deci daca nu baga si curent in ele ... tot se gaseste cineva sa sa faca pe ninja.

Vladul

Quote from: Cristi N on July 24, 2018, 07:37:16 PM
In caz de defectiune cea mai buna varianta ar fi sa se mearga pe jos pana la primul refugiu in loc sa traverseze aiurea printre masini. Distanta e de maxim o jumatate de statie.

Dar marea majoritate a tramvaielor au usa doar pe partea dreapta. Deci trebuie sa se strecoare pasagerii intre gard si tramvai in caz de ceva

dr4qul4

@CristiN, daca ar avea gauri intre ele atunci nu mai trebuie lasat spatiu si ramane banda intacta. Nu cred ca trebuie sa cautam solutii pentru a bloca pietonii, ci masinile.
Cea mai buna varainta ramane cea cu borduri (una da, una nu) suficient de inalte cat sa blocheze orice SUV, dar sa permita evacuarea calatorilor din tramvai si chiar si trecerea autobuzului printre ele
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Valentin

In opinia mea spatiul este pentru permiterea trecerii autospecialelor de urgenta ( Pompieri, SMURD, etc ) si pentru cazul in care se defecteaza un tramvai si este nevoie sa se umble la tractiune, borghiuri , capacele/usile de vizita trebuiesc ridicate .