[B] Mentenanța, modernizarea și extinderea infrastructurii STB

Started by doryan93, November 14, 2013, 02:56:59 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ionut

Despre 1 si 16 nu stiu ce sa zic pentru ca nu cunosc. Dar stiu linia 32. Iar linia asta este DEJA separata de trafic intre Alexandriei si Piata Chirigii/intersectia Tudor Vladimirescu/Viilor/Calea Rahovei. Iar de la intersectia asta si pana la Unirii este O SINGURA BANDA pentru autoturisme si nu se va putea separa linia 32 de traficul rutier. Deci Firea vorbeste prostii, ce viseaza noaptea spune ziua.

dr4qul4

si 16 e in aceeasi situatie. Pe petricani e separata fizic, pe lizeanu, vasile lascar si pe mosilor nu e loc. Avem doar 1 banda. Pe Vasile Lascar si mosilor avem doar banda de tramvai, nici macar una separata pt masini.
Poate se refera la bucatica aceea de pe Lacul Tei.
Pe linia lui 1 au destul loc.
Pe linia lui 32 avem o portiune la piata unde nu e separata fizic. Acolo e haos. Sunt mai multi pietoni pe strada decat pe treceri.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

subway

Au ramas o gramada de trasee cu dale+sina patrata 'Otelul Rosu', astea trebuie urgent modernizate altfel nu vor putea primi tramvaie noi, cu sau fara garduri

alex8

Pentru linia 1 sunt următoarele zone: Șoseaua Olteniței, Vasile Milea, pasaj Piata Victoriei, Iancu de Hunedoara, Mihai Bravu și Calea Văcărești.

elcraft

As adauga si Nerva Traian, mai ales spre Timpuri Noi unde se face coada.

panzer

Quote from: subway on January 03, 2018, 06:18:29 PM
Au ramas o gramada de trasee cu dale+sina patrata 'Otelul Rosu', astea trebuie urgent modernizate altfel nu vor putea primi tramvaie noi, cu sau fara garduri
Si cate ar fi fost daca nu era Videanu primar. Toate cred. Faptul ca nu mai incepe nici o reabilitare cred ca este evident ca nu se mai doreste.

O reactie la noile bucurii de la Firea in Adevarul.
Doamnă Firea, nu stricaţi oraşul mai rău decât a făcut-o Oprescu

Impresia mea este ca va continua alert cu garduletele. Din miliardul pe care il are la dispozitie cheltuieste firimituri pe gardulete si poate sa "cotcodaceasca" despre realizari. Alfel sunt 2 ani in curand de cand vorbeste de tramvaie noi si n-a depasit stadiul de contestatii la licitatii.

Uitandu-ma atent la linia 21, cred ca ar fi util un 21 scurt, cu interstatie la Obor. Majoritatea se dau jos la Obor pt Metrou sau linia 1. Ramane destul de gol dupa.
De asemenea colegii din zona imi spun ca acum frecventa pare scazuta. Tamvaiul nu mai pierde timp in trafic dar vine mai rar. O fi doar impresie sau chiar au scos din rame?


dr4qul4

Nu poate pune gard pe Mosilor intre Mantuleasa si Sf Gheorghe. Au mai incercat si altii. Nu ramane loc pentru accesul pompierilor. Dar acolo nici nu e nevoie. Nu sunt atat de multe masini.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

adi

Acum 1 saptamana, am mers cu 21 de la capat din colentina pana la Sf Gheorghe!
15 min Colentina Mantuleasa
15 min Mantuleasa Sf Gheorghe... e adevarat ca solutii nu prea sunt.... poate doar interzicerea accesului auto, ca altceva nu vad

dr4qul4

Si cate masini avea tramvaiul in fata? Semafoarele de pe Mosilor tin foarte putin. Cel de la Mantuleasa lasa doar 1 tramvai sa treaca. Sau vreo 3 masini.
Iar acolo, tramvaiul nu poate circula cu mai mult de 20km/h. Poate chair 10. Ar provoca vibratii care ar duce la prabusirea daramanturilor din zona.
Ce rost are sa pui gard acolo? Da, poti interzice traficul rutier, dar nu si pe cel riveran.
Fara sa pui garduri, dar interzicand traficul rutier, poti permite bicicletelor sa mearga fara probleme pe acolo. Vine tramvaiul, te dai pe trotuar.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

ghrt

Probabil pe secţiunea Mântuleasa - Paleologu ar putea fi un sens unic pt auto dinspre Mântuleasa, iar semafoarele de la Paleologu şi H Botev să aibă un timp mai bun pt tramvai (eventual numai atunci când e tramvai în aşteptare, dacă permite sistemul). Transportul în comun trebuie totuşi prioritizat.
Cont (aproape) inactiv.

cezar-mario2012



Pe Moșilor au rămas multe probleme cu opririle pe banda unu, în rest este OK.

Ar fi un avantaj o linie 21 bis, de la Europa până la Bucur Obor, mai ales pentru fluxurile de dimineață și seară, dar este imposibil de implementat fără infrastructura necesară. Când a fost modernizată linia 21 nu a fost prevazută o buclă de întoarcere la Bucur Obor, ci doar posibilitate de a intra pe Ștefan cel Mare de pe Colentina și Mihai Bravu de pe Moșilor.

dr4qul4

Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

TibiV

Quote from: cezar-mario2012 on January 09, 2018, 11:22:41 AM
Când a fost modernizată linia 21 nu a fost prevazută o buclă de întoarcere la Bucur Obor, ci doar posibilitate de a intra pe Ștefan cel Mare de pe Colentina și Mihai Bravu de pe Moșilor.
Bucla nu este, dar se poate face dreapta si Mihai Bravu->Colentina si Stefan cel Mare->Mosilor.
Deci sunt 4 "bretele" de dreapta, nici una de stanga.

Dar ceea ce spune dr4qul4 este corect.
Doar ca intersectia Ferdinand cu M.Bravu (la Iulia Hasdeu) este orbila, in permanenta ambuteiata...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

nirolf

Se poate face doar dreapta, deci bucla ar fi pe Lizeanu/Reînvierii. Posibil, de când nu se mai face masiv stânga de pe Reînvierii pe Colentina (un efect secundar al gardurilor) coada la acel semafor este decentă. Doar că se ratează tocmai stația de la Obor, care e plină seara (metrou + linia 1). Și cum tramvaiele de pe 21bis ar fi scoase de pe 21, practic la Obor ar veni și mai rar tramvaiele... așa că mai bine nu!



voicul

Daca merge pana la staia Obor - dreapta Stefan - dreapta Lizeanu - drepata Reinvierii - stanga Colentina, nu rateaza statia Obor.