[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

voicul

Da - DNCB este bulevardul B!
Da e greu cu tiru sa faci curba de 90 grade, dar nici cu masina mica nu e asa simplu, ca altii mai trec si cu 100 prin zona.

Stiu ca sunt nerabdator, dar imi plac lucrurile concrete:
Cand e prima amanare?

GDPR

Quote from: panzer on August 25, 2017, 03:40:15 PM
Hai cu PORR si Tirrena. Restul pleava.

Cum, sa-l dea la Delta sa stim o treaba!  :lol:

subway

Dupa ce ca sunt de o prostie crunta, giratoriile alea 'dezaxate' strica 'aliniamentul' necesar realizarii unor pasaje denivelate cand le va veni mintea la cap...
:(

GDPR

Moment "istoric": azi a inceput asternerea uzurii in zona cu patru 4 benzi dinspre giratoriul Dragomiresti in directia Chitila.

La pasajul de la apeduct culeea dinspre A1 e armata si cofrata, iar la cealalta armarea este avansata. La podetul de la intersectia cu strada Industriilor (Carrefour) azi era turnare. In rest continua lucrarile cunoscute: balastari sub pasajul A1, rigola carosabila de pe partea caii ferate, guri de scurgere stradale intre giratoriul de la Rompetrol / Lukoil pana spre A1. De curand s-au mai asfaltat niste bucatele langa giratoriile de la Remat si Petrom. La pasajul nou de la Chitila, banda 1 in directia spre A1 e in continuare inchisa, nu au terminat lucrarile de refacere a dispozitivele rosturilor de dilatatie.

vreausosele

O poza reprezentativa pentru centura capitalei. Azi, giratoriu Dragomiresti.

IMG_0186" border="0

panzer

Apropo de Delta, pe Pipera se lasa asfaltul in 4-5 locuri noi pe saptamana. Nu cred sa fie lucrare mai prost executata ever. (desi am vazut si la Mazare una similara, pe bulevardul Navodari).

Si Dimar se chinuie de 2 ani in Chitila doar cu gurile de canal. Fiecare e reparata de 2-3 ori pana sta si nu se scufunda. Meseriasi baietii. Iar Dimar e mai aproape de DRPD Bucuresti decat ceilalti.

Cum am mai spus: vedem cine castiga. Daca nu e PORR, Tirena ne astepta iarasi 8-10 ani pe acest sector, desi e POIM. Interesant este ca Astaldi nu e pe lista. Ei au capacitate in zona Bucuresti. Poate au crezut gogorita cu A0 si se concentreaza pe acolo. Altfel termina la Sudului si nu mai e nimic in "pipeline" in Bucuresti.

Ionut

Astaldi a licitat la pod Brăila. Sunt la capacitate maximă cei de la Astaldi, nu le plânge tu de milă. Au șanse maxime să ia podul. Nici Strabag nu a participat la DNCB. Strabag și Astaldi, liderii pieței, au meciuri mult mai mari de luptat decat cei 11-12 km de extindere de drum...

ghrt

Ref la planşe, păcat că nu au îngropat sensul A2->A3 la intersecţia cu DN2. Acum sunt mulţi care fac dreapta şi 2 benzi vor ajuta mult dar în lipsa A0 tot se va face coadă.
Cont (aproape) inactiv.

cezar-mario2012

  Centura București dintre DN2 și A2, București - România (26 august 2017)


cezar-mario2012

   Centura București dintre A1 și DN7, București -România (26 august 2017):


Goldmund

#1345
Quote from: panzer on August 26, 2017, 08:34:55 AM
Apropo de Delta, pe Pipera se lasa asfaltul in 4-5 locuri noi pe saptamana. Nu cred sa fie lucrare mai prost executata ever. (desi am vazut si la Mazare una similara, pe bulevardul Navodari).

Si Dimar se chinuie de 2 ani in Chitila doar cu gurile de canal. Fiecare e reparata de 2-3 ori pana sta si nu se scufunda. Meseriasi baietii. Iar Dimar e mai aproape de DRPD Bucuresti decat ceilalti.

Cum am mai spus: vedem cine castiga. Daca nu e PORR, Tirena ne astepta iarasi 8-10 ani pe acest sector, desi e POIM. Interesant este ca Astaldi nu e pe lista. Ei au capacitate in zona Bucuresti. Poate au crezut gogorita cu A0 si se concentreaza pe acolo. Altfel termina la Sudului si nu mai e nimic in "pipeline" in Bucuresti.

Precis ca ai vazut proiectul si stii cum s-a carpit DNCB pana acum. Astaldi e o firma serioasa(nici nu gandesc ca cele care construiesc nu ar fi), dar in acest caz renumele e mai important decat cativa km de "bulevard de periferie saraca"

Cum a spus bine si subway, am impresia ca doar amatorii si oamenii fara bani construiesc aceasta centura.

Cand va incepe lucrul ? Mult mai important este.. cand vor finaliza.

cezar-mario2012

  Pentru cine vrea să vadă cu arată centura Bucureștiului în zile noaste pun un film făcut ieri sâmbătă 26 august 2017. Filmare este făcută începând cu ore 12:00 . Am prins două blocaje mai mari: primul la intersecția cu sos. Berceni de circa 2 km unde făcut  circa 22 min; iar cel mai mare blocaj a fost la Prelungire Ghencea unde coada se întindea pe 3,5 km și am parcurso în 45 de minute. În general parte sudică este cea mai proastă secțiune a centuri, multe șleauri, denivelări și gropi.



   

GDPR

Intre Dragomiresti si Petrom se lucreaza de zor la marcaje galbene.

cezar-mario2012

 Erau deja marcaje sâmbătă, presupun că urmează deviarea traficului pe noua cale ct de curând.

panzer

Quote from: cezar-mario2012 on August 26, 2017, 11:17:21 PM
   Centura București dintre A1 și DN7, București -România (26 august 2017):
Pentru cei care nu stiu proiectul. In filmarea colegului cezar-mario2012 la minutul 3:00 se vede noua bretea de la Titan Mar pentru dreapta spre Domnesti pe DNCB. Am crezut initial ca ar putea face un giratoriu acolo si impreuna cu cel de la Renault spre Dragomiresti sa avem o solutie ca la DN1 cu 2 giratii si interzis stanga. Poate in viitor.