[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 9 Guests are viewing this topic.

dr4qul4

Poate sunt private acle drumuri sau poate deja au fost cedate gratis statului (se practica acest lucru in schimbul obtinerii avizului cnadnr pt racordare). Oricum asta nu e o problema. Orice privat ar ceda gratis acele drumuri pentru ca o legatura directa cu Bd TImisoara le-ar aduce foarte multi clienti si ar scapa si de intretinerea lor.
Doar ca nu vorbim de un proiect chiar ieftin. Nu este de ajuns doar pana la West Park,: 3,5 km de drum nou +drum de legatura cu Domnesti, cu pasaj peste DNCB si CFCB (macar cu seminod) si inca un pasaj peste CF Videle.
Daca te uiti bine, cei de la Europolis Logistic Park au facut acea strada cu 2 benzi pe sens, astfel incat sa se poata lega la nodul Ciorogarla.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

NGC

Quote from: panzer on March 23, 2017, 02:18:32 PM
Studiul LucaWay pe sud care presupune un High Quality Road, l-a vazut cineva? E public? A fost acceptat de CNADNR?

@NGC20, pasarelele tale nu spun nimic despre studiul acesta? S-a facut vreo plata catre LucaWay?

Quote from: adrian rosca on March 23, 2017, 04:50:41 PM
Gasim in "Stadiul proiectelor in derulare pe luna martie 2017":

QuoteLargire la 4 benzi Centura Bucuresti Sud intre km 23+600 - km 55+520 - In prezent este in derulare contractul cu proiectantul SC Luca Way pentru revizuirea Studiului de fezabilitate, termen estimat semestrul I 2017.

Din ce stiu eu, nu exista decat o factura emisa in Septembrie 2016 si inca neachitata.

panzer


lovalova

curatenia de Primavara mai intarzie...chiar e a nimanui centura asta?
in acelasi timp, ce nivel de educatie civica trebuie sa ai, ca simplu cetatean, sa poti sa faci asa ceva...

http://www.hotnews.ro/stiri-esential-21684301-video-cum-ajuns-centura-capitalei-groapa-gunoi-bucurestiului.htm

strainu

#934
Dacă tot ne gândim la proiecte din astea majore (5km de drum cu 2 benzi expropiați în zonă intens construită + pasaje nu se compară cu o bandă de câteva sute de m și 10m lățime), nu mai bine băgăm trenul în subteran pe ~1 km? Nici nu trebuie să fie tunel, poate să fie debleu (nu sunt sigur că ăsta e termenul corect, în orice caz, cum au băgat francezii liniile de cale ferată din Paris). Cu siguranță costă mai puțin decât expropierile, iar linia ar putea fi adusă "la standard" (ăla de România, așa varză cum e el). Iar dacă ne-am gândi și la transportul public, în pasaj ar putea fi amenajată (sau măcar săpată) și o stație pentru viitoarea linie de pe centura feroviară.

La nivelul 0 s-ar putea face accese pentru A1 pe direcția spre DN1 și acces facil pentru străpungere. La +1 ar fi autostradă cu 3 benzi (fără bandă de urgență, eventual banda de dreapta separată fizic, ca să nu se aglomereze la intrarea în București toți bizonii), iar ieșirea de la Hornbach ar vedea trafic înjumătățit. Pentru mine sună mai bine decât drumuri care ar atrage și mai multe construcții, deci și mai mult trafic.
Mi-e frică să merg pe DN2. Pentru unii, asta înseamnă că n-am ce căuta pe șosele.

kolegu

QuoteCNAIR SA a transmis spre validare ANAP, documentația de atribuire aferentă contractului de lucrări "Modernizarea centurii rutiere a Municipiului București între A1 - DN 7 și DN 2 – A2, sector DN 2 (km 12+300) - A2 (km 23+750)".
[/size]Modernizarea a 11,524 km din centura rutieră a Municipiului București: sector DN 2 (km 12+300) - A2 (km 23+750) constă, în principal, în sporirea capacităţii de circulaţie de la 2 la 4 benzi de circulaţie, câte 2 pe sens, și în eliminarea unor intersecţii la nivel prin realizarea unor noduri rutiere, a unor pasaje noi, precum şi prin reabilitarea pasajelor şi a podurilor existente pe aceste sectoare de drum naţional.
[/size]Proiectul va fi finanțat din cadrul POIM 20142020, și este prevăzut in MPGT aprobat prin HG 66/ 2016.

http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/comunicat-de-pres%C4%83-29032017

un pas mic, dar e un inceput.

panzer

Nu este un pas mic deloc. E prima veste buna cu adevarat.
Datorita POIM avem sansa sa vedem si firme bune la licitatie; si poate si un proiect care sa nu mai fie doar o insiruire de giratorii si intersectii in T, ca e mai ieftin

Daca in documentatie au identificat bine utilitatile poate si ofertele vor fi mai greu de contestat.

:thumbsup:

AFC

^ De acord cu tine, este un pas foarte important. Sper sa fie facuta bine documentatia si sa cuprinda solutii moderne si acoperitoare in perspectiva evolutiei traficului.
"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell

lupu.irimie

Preluat de pe pagina de Facebook a lui Cristian Ghinea (nu dati cu pietre va rog!!)

Varianta PDF a Policy Brief-ului o găsiți aici --> https://goo.gl/MZu7wG
Varianta text a Policy Brief-ului o găsiți aici --> https://goo.gl/5grI61
"Only the shadows know"  - daca, si cand o sa avem infrastructura!

TibiV

De ce sa dam cu pietre ?!?!...

cutter a facut o analiza foarte buna a tuturor aspectelor...
:cheers:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

cutter

Mulțumesc! Sper să fie util și să ajute proiectul/proiectele.

Îl postez și aici atașat.

rradu19

Analiza este buna, dar solutia este cam indoielnica.
Carpim mizeria care este acum, in loc sa construim un proiect nou si adaptat cerintelor actuale.

Solutia adevarata pentru DNCB (atentie, doar DNCB, nu si A0) este sa pui la aceeasi masa CNAIR-ul si CFR-ul sa vina cu un proiect integrat.
Asta inseamna sa mute calea ferata de langa drum, DNCB sa ramana tot timpul la nivelul solului (3 benzi sau 2+1 urgenta) si noduri de tip trefla (fara conflicte de trafic) la fiecare intersectie cu DN-urile si DJ-urile din Bucuresti.

Daca se demonteaza CF de langa DNCB este loc pentru largire la 3 benzi, cum am scris mai sus.
Mai trebuie expropiate mici suprafete pentru fiecare nod in parte si un nou culoar pentru CF.
Asa putem construi si o centura feroviara de care ne putem folosi, care sa treaca prin localitati si sa deserveaza populatia din zona peri-urbana asa cum trebuie.

Cum sa se upgradeze DNCB - 3 benzi, 2+1, 2 benzi si drumuri colectoare - aici sa se pronunte consultantul, expertii s.a.m.d.

Stiu - e cam tarziu, trebuie refacute podurile peste DNCB de la Tunari, Stefanesti, hobanatul de la Otopeni si poate altele.



miahi

Quote from: rradu19 on March 29, 2017, 04:15:10 PM

Solutia adevarata pentru DNCB (atentie, doar DNCB, nu si A0) este sa pui la aceeasi masa CNAIR-ul si CFR-ul sa vina cu un proiect integrat.
Asta inseamna sa mute calea ferata de langa drum, DNCB sa ramana tot timpul la nivelul solului (3 benzi sau 2+1 urgenta) si noduri de tip trefla (fara conflicte de trafic) la fiecare intersectie cu DN-urile si DJ-urile din Bucuresti.

Asa putem construi si o centura feroviara de care ne putem folosi, care sa treaca prin localitati si sa deserveaza populatia din zona peri-urbana asa cum trebuie.


Asta ar fi solutia ideala, din care ar rezulta 2 coridoare de trafic 100% utilizabile. Pacat ca nu s-a propus niciodata un proiect comun si vad ca in PMUD-ul nou pentru Bucuresti se insista sa foloseasca centura feroviara asa cum este acum, 50% din traseu prin mijlocul campului ...

esendy

dar LucaWay pt ce portiune din DNCB face SF+proiectare?

care este problema cu modernizarea DNCB SE, de ce e necesar A0 acolo sa dubleze DNCB? Mi se pare cel mai putin trafic pe SE din cele 4 sferturi si fix acolo facem A0!!!

stangabriel

La viitorul giratoriu spre Mogosoaia au aparut pe margine  "separatori" din plastic pentru giratie. La Otopeni inca nimic. Pana nu separa sensurile intre gara Otopeni si Mogosoaia,  giratiile vor fi ignorate.