[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 6 Guests are viewing this topic.

panzer

^ poate asta ii retinea sa inceapa si intre Petrom si Tehnologica. O sa vedem in urmatoarele zile. Ar trebui sa vedem VertaTel lucrand la teava de gaze.

La rampa Dragomiresti dupa turnare ar trebui sa se apuce de hidroizolatie, nu?

GDPR

Teava de gaz e subiect complet separat, iar mutarea ei pare un subiect destul de complex. Pana una alta, s-au scos si fundatiile cosmeliei si a inceput sapatura la drum, Vertatel mai are insa de mutat bransamentele proprietatii respective.
La Dragomiresti se lucreaza la borduri langa case, iar la Rompetrol continua asfaltarea. Asta din urma e piesa de rezistenta " :gj: "




TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut

Mda, presupun ca este uzura asternuta pe ploaie. Oricum trebuie intr-un an, doi, alta. Deci merge si-asa.
Presupun ca exact atat este si perioada de garantie.

adiarc

Atunci sper sa se ducă toata naibii,dupa trecerea iernii...si sa trebuiască sa fie refăcută...la primăvara..complet...
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

alexbb

Quote from: panzer on October 24, 2016, 06:42:40 PM
Cand am trecut eu Duminica pe la 14:00 doar o banda din giratoriu era asfaltata. L-au terminat?

Cred ca l-au terminat duminica noaptea. Ori a fost din cauza lucrarilor sau vreun accident, ori cred ca e o problema lunea :). Ieri si astazi se circula din nou decent.
Mai discutam cu cineva si nu intelegem de ce la acel giratoriu nu s-a putut face o banda in plus, separata de giratoriu, cand iesi pe centura spre A3 din Stefanesti. Spatiu pare sa fie, poate chiar fara a taia copaci, dar cred ca stalpii ar trebui mutati. De-asemenea pe centura este o mica banda de accelerare unde opresc mereu tiruri sau alte masini... nu stiu pentru ce.

infraAdi_ro

Poze  de pe FB CNAIR

"Toate problemele care au condiţionat finalizarea lucrărilor la Centura Bucureşti, de la obţinerea avizelor/autorizaţiilor până la finalizarea exproprierilor, au fost rezolvate cu implicarea directă a companiei. Consider că acum, cu o mobilizare corespunzătoare a Antreprenorului, lucrările pot fi finalizate în vederea deschiderii traficului la 2 benzi. Având în vedere importanţa majoră a acestui proiect, am discutat constant  şi am solicitat Antreprenorului creşterea ritmul de execuţie şi asumarea termenelor stabilite."Cătălin Homor





Romania are un viitor doar daca are prezent!

GDPR

^Acum intelegeti de ce asfaltau pe ploaie.  Vorba lui TibiV: cata mizerie si nesimtire >:(

GDPR

In dreptul cosmeliei s-a linistit treaba, acum e randul Vertatel sa mosmondeasca la mutarea bransamentelor. Nu va faceti iluzii insa, la teava de gaz nu se misca inca nimic.



In rest se lucreaza in aceleasi zone ca si ieri: la urcarea catre giratoriul de la Dragomiresti se lucreaza la borduri, dar in plus se frezeaza una din benzile iesirii catre Dragomiresti si asa ca spre/dinspre Dragomiresti se circula pe o singura banda, la paleta. La Rompetrol, dupa ce ieri au asfaltat cu succes una din benzi, azi se pregateau sa o asfalteze si pe cealalta, podetul vis a vis de Renault a fost cofrat iar acum se lureaza la armarea placii de suprabetonare, iar Vertatel continua sa lucreze la devierea de utilitati sub pasajul de la A1. In rest nimic.

Ionut

Titlul este un pic pe langa... cititi cu atentie declaratia lui Buse.




Ministrul Transporturilor: Centura de Sud a Capitalei ar putea rămâne la o singură bandă

"În sud sunt două proiecte, de drum express și de autostradă. Traseele sunt relativ apropiate. Vorbesc de actuala centură și de inelul doi. Am prefera să începem direct pe autostradă. Acum studiem. Lucrăm și cu consultanții internționali", afirmă Sorin Bușe.

"S-a găsit o soluție prin care vom putea deschide pe patru benzi, două benzi pe sens, până în decembrie, nu cu asfalt, ci la binder. O să se poată circula fără niciun fel de probleme, asflatul va fi depus în primăvară, după perioada de îngheț și pe asta lucrăm acum cu mare intensitate, să deschidem între A1 și DN 7 pe două benzi pe sens până în decembrie. Elimină blocajul pe care îl vedem și blochează și localiățile.", a declarat Sorin Bușe.

Economica.net

GDPR

Am citit cu atentie. Ba terminam studiul de fezabilitate cu Luka Way si dam drumul la licitatia de largire, ba facem doar tronsonul A2-DN5, ba nu-l mai facem deloc si ne apucam direct de A0... Si dupa alegeri iar o sa se schimbe planurile. Trist!

"Lucram cu mare intensitate" pe ploaie, noroi, pe zapada, dar in doar 2-3 puncte, in timp ce restul zac abandonate. Nimic de zis.

vreausosele

#566
Vedem pe ce se construieste acum cat dureaza exproprierile, pentru o baraca in camp se chinuie 3 luni s-o darame chiar si dupa ce s-a aprobat tot. Dupa ce a durat vreo 5 ani s-o exproprieze. Asta pe o portiune care e mare parte in camp.

Pe partea de Sud sunt multe portiuni in care pe lateral sunt diverse constructii, de la case, la societati comerciale. Pana expropriaza ei ce e acolo ne apuca 2030. Asa ca mai bine se apuca sa construiasca una noua in camp.

vreausosele

Pentru cei care trec prin Chiajna catre centura, stie cineva ce circula pe acea portiune de cale ferata? Am vazut doar trenuri de marfa, dar nu prea inteleg cum ajung acolo si unde se duc, ca alaturat, pe sub pod, e calea ferata pe care circula trenurile de calatori.

Problema e ca daca trece un tren la ora de varf, se blocheaza tot pana la centura.

LittleWanderer

Deocamdata, din ce am observat, circula doar trenuri de marfa fara un program prestabilit.

Stai sa vezi cand o sa puna si trenurile Gara de Nord - Gara Progresul din 40 in 40 de minute...

Dar asta e o discutie pentru Threadul CFB Centura Feroviara Bucuresti.

panzer

Exact: nu facem nimic ca ne gandim. Avem un Master Plan pe care l-am asteptat cu anii. Aprobat de parlament, aprobat de CE. PUNCT.
Acesta spune DNCB si A0, intai DNCB si apoi A0.

De ce domnul ministru ati cazut si dumneavoastra si domnul Catalin Drula in plasa cu inca un studiu?