News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 9 Guests are viewing this topic.

slartibartfast

Toate semnele de la intrarea în sensul giratoriu din Pantelimon vor trebui actualizate să reprezinte asta. De altfel, chiar DJ301 are nod cu A2 puțin mai departe de intersecția cu DNCB: e o rută alterantivă de acces la autostradă (până acum nodul A2/DNCB era frecvent blocat din cauză că nu erau alte soluții).

esendy

Licitatia lansata e fidic galebn sau rosu?

GDPR

Daca va intrebati ce se mai intampla pe DNCB intre A1 si DN7, va zic eu: nu mare lucru. Delta'93 a avut un puseu de harnicie, dar acum a revenit la ritmul cu care ne-a obisnuit. Se lucreaza la borduri la Petrom, la rigola carosabila de langa calea ferata in zona DB Schenker si la bazinul de retentie de la intrarea catre Carrefour, unde s-au decofrat peretii. Mai e un buldo care mosmondeste pe la canalizare catre A1 si ceva decopertari intre sere si intersectia catre Chiajna (probabil au inceput sa lucreze la o bretea tempoarara necesara continuarii lucrarilor la pasajul peste apeduct) si cam atat. Lucrarile la largirea bretelei catre A1 si de sub autostrada au ramas abandonate la primul strat de asfalt, nici ala complet.

subway

Confirm!
Am trecut si eu pe acolo si e tristete mare...
:(

stangabriel

In zona centura/ Dn1 inca nu au modificat nimic. Sunt parapeti de la Dn1 pana la giratoriu Otopeni. Sunt adusi din Ciolpani. Pai cam alti parapeti nu mai sunt decat 100 ml in Potigrafu.

GDPR

Azi am mai vazut cativa muncitori lucrand la rigola dintre Petrom si Autoklass. Sunt foarte multi paleti cu elemente prefabricate de rigola depozitati in santier, dar resursele alocate pentru punerea lor in opera sunt cel putin anemice. In ritmul asta, in niciun caz nu o sa termine in august, cum ne aburea Ionita.

TibiV

http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/comunicat-de-presa-04052017-1

Quote
Comunicat de presa 04.05.2017

Un nou proiect CNAIR pentru eliminarea blocajelor pe Centura Capitalei.
Lărgirea la 4 benzi a zonei de sud va fi scoasă la licitație.

Documentația de atribuire pentru procedura de achizitie publică destinată lărgirii la 4 benzi a Centurii Rutiere a Municipiului București Sud  a fost deja  transmisă spre validare la ANAP și urmează să fie postată în  SEAP.

Acesta reprezintă  un nou proiect pe care  CNAIR SA îl inițiază pentru îmbunătațirea traficului rutier pe Centura Municipiului București, după recenta publicare în SEAP a contractului pentru modernizarea segmentelor de drum cuprinse între A1 - DN 7 și DN 2 – A2. 

Împărțit în două loturi, noul proiect  vizează segmentul de drum dintre A2 (km 23+600) și A1 (km 55+520) , precum și amenajarea nodurilor rutiere de la intersecția cu  DN4 și cu DJ401.

Valoarea estimată este de 216.682.448,01 lei, fară TVA pentru Lotul I și de 179.286.280,21 lei, fară TVA, pentru Lotul II , iar lucrările urmează să fie cofinanțate din fonduri europene nerambursabile

Informații suplimentare:

În data de 02.05.2017, CNAIR SA a transmis spre validare la ANAP prin intermediul SEAP, Documentașia de atribuire pentru procedura de achizitie publică "Lărgire la 4 benzi a centurii rutiere a Municipiului București Sud între A2 km 23+600 și A1 km 55+520" - Lot I: Amenajare nod rutier CB - DN4 (Oltenița) km 29+500 - km 33+190; Lot II: Amenajare nod rutier CB - DJ401 (Berceni) km 33+190 - km 35+600"

După verificarea Documentației de atribuire de către personalul ANAP și validarea acesteia în cadrul platformei SEAP, CNAIR SA va publica anuntul de participare prin care  va stabili termenul limită de depunere al ofertelor.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dr4qul4

Stai putin! Au trimis pentru toata bucata A1-A2, sau doar pentru A1-DN5?
Ca parca unii pe aici pe forum spuneau ca NU se poate intre DN5 si A2 ca nu accepta UE si ca ne trebuie nu stiu ce consultanti.

Vom avea 2 benzi si intre DN5 si A2, sau va ramane tot o banda, dar se fac pasaje la Berceni si Popesti (care oricum vor aduce un mare plus)?
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

TibiV

Citeste cu atentie...
Au trimis documentatia doar pentru cele 2 pasaje: Lot I - DN4 Oltenita , Lot II Berceni.

Largirea la 4 benzi va fi scosa la licitati.... candva ! ;)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

carutasul

Sincer, mi se pare o veste bună. Pentru că proiectul mare nu stim cât va dura, rezolvarea celor două puncte (sperăm că ceva mai repede) ar rezolva în mare parte circulaţia în zonă ( traficul nu e chiar aşa de mare deocamdată pe zona de sud). Bine, s-ar putea ca, dacă Straco chiar se ţine de treabă şi rezolvă la Domneşit, o parte din traficul A1-A2 să se mute pe partea asta .

BIGRED1984

De fapt eu citesc ca e pentru noduri rutiere, nu doar pasaje; primul nod are vreo 4km iar al doilea vreo 2.5km, deci cu pasaje, bretele, benzi de incadrare ... sper sa iasa ceva bun

dr4qul4

#1061
Pasajele (sau nodurile rutiere) fac cat 90% din modernizare.
La Jilava si Bragadiru ai pasaje care nu permit virajul la stanga, si rareori ai blocaj acolo. Aici ar trebui sa fie mai bine.
Intre latirea unui drum la 4 benzi si umplerea lui cu giratorii si denivelarea intersectiilor, eu o prefer pe a doua.
Este un pas inainte fata de "consultantii care se lasau asteptati", dar este un pas extrem de mic. Urmeaza licitatii, contestatii, bani cu taraita si contracte reziliate. Doar vorbim de DNCB
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

carutasul

Da, cred că am mai zis si eu asta; iar Bragadiru e pe DN6 , Jilava pe DN5, şosele cu trafic , nu pe Bucureşti-Olteniţa :) 
Deşi procedurile de licitaţie sunt aceleaşi, deci probabil atribuirea va dura tot atât ( poate avem noroc şi stă cineva din comisie prin Berceni totuşi, măcar cititul să nu dureze atat ) măcar execuţia ar trebui să ia mai putin.


rocklee

tot in aceste contracte nu puteau sa bage si prelungirea ..bulevardul timisoara si intersectia aferenta .....era prea frumos ... >:(

dr4qul4

Bd Timisoara este un proiect al PMB. CNAIR-ul nu poate lansa licitatie pentru o strada. Oricum, macar sa se faca Domnesti, Berceni, Popesti si A1-DN2.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024