News:

.

Main Menu

Caile ferate ale Europei

Started by ciprebbe, May 28, 2015, 11:03:03 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

GIV

"va fi nevoie de construirea a 20.000 de kilometri de tren de mare viteză"

saraca limba romana

Konter

Doar o luna pt 8 km de refactie la standard 250 km/h. La noi dureaza un an si viteza finala e de 120.

"H.F. WIEBE, SCHWEERBAU, J. HUBERT, împreună cu 𝐁𝐀𝐖𝐈, execută lucrări de refacție şi ciuruire mecanizată pe Magistrala Berlin-Spandau – Hamburg-Altona, începând din gara Büchen până în gara Hamburg Rothenburgsort.

În perioada 20.09-25.10.2024 au fost executate următoarele lucrări:
- În stația Büchen s-au montat două aparate de cale: unul de tip EW 60 – 760-1:18,5-B, amplasat în curbă cu supraînălțare de 85 mm, iar celălalt de tip EW 60 – 500-1:12-B;
- Pe intervalul Schwarzenbeck - Büchen s-au executat lucrări de ciuruire și refacție mecanizată, sudură, buraj și profilare prismă de piatră spartă, plus alte lucrări conexe pe o distanță de aproximativ 8,00 km;
- În stația Bellverden s-a montat un aparat de cale de tip EW 60 – 760-1:18,5-B și s-au executat  alte lucrări conexe;
- După terminarea lucrărilor, viteza maximă de circulație a trenurilor va fi de 𝟐𝟓𝟎 𝐤𝐦/𝐡."

shift2rail

^Nu poti face din rahat (120 km/h) bici (250 km/h).


Konter

#483
Exprimarea a fost nefericita. Ce am vrut sa spun e ca dureaza de zece ori mai putin ceva mult mai complex, refactia la 250 km/h e altceva fata de 120. Viteza finala e ok pt standardele noastre, tinpul de executie nu prea