[B] Pasajul Nicolae Grigorescu-Splai-Iuliu Hateganu

Started by Ionut, September 22, 2011, 07:38:45 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Ionut


TibiV

Ieri, 30 martie, am trecut in super-viteza pe NG.
Eram curios ce se intampla intr-o zi de munca la ora 15.
Din pacate, la bulevard nu se intampla nimic.
Nu am vazut picior de muncitor sau roata/senila de utilaj de la Prevederii pana aici:





Balast din ala cu pietris mare

Breteaua Splai->Titan
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Sus pe pasaj doi insi, unul suda balustrada, altul dadea cu flexul

Langa podul din amonte

Era gata pereul

Podul din aval plin de muncitori.

Se lucra serios si in albia Dambovitei (vedere spre podul din aval)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Pe malul stang, in dreptul LEA care merge spre Popesti

Privire spre malul drept. Fix in centrul pozei vedem...

... ultimul stalp de iluminare din sirul lung care incepe la AutoVit.

LEA spre Popesti si in stanga pasajul...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Intersectia noul NG cu I.Hateganu

A mai aparut niste pietris...

Stalpul din beton tot in mijlocul drumului...

... la fel si urmatorul din linie.



Stalpul metalic.

Ultimul picior al stalpului "cade" in mijlocul viitorului trotuar (poza facuta in lungul bordurilor deja montate)

Privire spre Romstal

Camionul de mai sus trecea peste podetul asta:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Zona defrisata spre Popesti

Vad ceva miscare in varful dealului...

Basculanta a descarcat pamant... Ma asteptam sa fie gunoi.

Pentru ca ala arata a munte de gunoi...


Incerc o panoramare ca sa va dati seama de diferenta de nivel intre dealul ala si nivelul strazii/bulevardului.
Spre Popesti...

...spre dreapta....

... si mai mult spre dreapta, de data asta spre Romstal.

Continuam in acelasi sens





Iar ultima poza de pe vechiul aliniament al I.Hateganu.


Poze full-size gasiti aici: http://imgur.com/a/Iu7Df
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Sa incepem o noua luna cu un reportaj de astazi, 3 aprilie 2016....

Din pacate la bulevard intre Prevederii si CF - CET Sud nu s-a miscat nimic.
Au aparut insa astea:

Adica benzile de plastic rosii-albe la fiecare trecere lasata pentru strazile invecinate

Au pus benzile astea la absolut toate trecerile astea. Cred ca o fi fost un accident cu unul de o fi cazut in groapa...
Vedere spre Titan:

Calea ferata...



Doar de la CF spre pasaj s-a mai adus niste balast

Aici este locul unde miercuri se agitau cu o basculanta...

Dar nu au compactat, se vad bine urmele lasate de un camion...

Si cam aici s-a terminat cu ce au lucrat intr-o saptamana la bulevard...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Trecem pe malul drept al Damboviteti, in aval de podul... din aval.



Au decofrat...

... dar mai sunt multe materiale pe pod.

Acum este cofrata latura din amonte a podului



Avanseaza cu betonarea parapetului.



Deocamdata insa doar 3-4 metri de fundatie de parapete sub pasaj.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV


Un Takraf pe butuci...

Au decofrat culeea I.Hateganu

Au ajuns cu balustrada pana la culee



De unde o fi betonul ala spart ?...


Imi pare rau ca reportajul de azi a fost atat de saracacios...

Dar cine doreste poate gasi pozele full-size aici: http://imgur.com/a/EGvuj
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Beowulf

Sa-mi fie iertata ignoranta si intrebarea daca este nepotrivita, dar de ce s-a ales aceasta solutie pentru pasajul suprateran, care blocheaza traficul pe splai, si nu clasica "trefla" care ar fi avut avantajul iesirilor prin dreapta? Spatiu e destul, nu sint constructii care sa incurce, iar costul celor doua poduri laterale ar fi fost similar terenului expropriat si bretelelor.
Ordinea prioritatilor:
A1: Bucuresti-Nadlac;  A3: Bucuresti-Bors;  A10: Sebes-Turda;  A0+DNCB: Centura Bucuresti; A8: Tg Mures- Ungheni; A12+A14: Calafat-Craiova-Pitesti-Tirgoviste-Ploiesti-Buzau-Braila; A6: Lugoj-Calafat; A7+DN(2X2): Botosani-Focsani-Slobozia-Calarasi.

dr4qul4

Exact asta m-am intrebat si eu. Chiar nu var rostul de a pune semafoare sub pasaj.
Erau bretele ceva mai lungi, ce necesitau exproprieri mai mari. Putin mai greu de executat (erau cu diferenta de nivel), dar in final, ar fi iesit mai bine.
Totusi, nici asa nu va incurca traficul. Si acum e prea tarziu ca sa se mai modifice ceva.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Beowulf

Da, acum nu e trafic important, dar cum va fi peste 15-20 de ani? Infrastructura rutiera din Bucuresti era suficienta pina la sfirsitul aniilor '90, dupa 2000 a inceput sa fie depasita. Cred ca un astfel de proiect ar trebui sa nu ia in considerare doar traficul din prezent, ci si ce se va putea intimpla in viitor. Parerea mea este ca PMB a aprobat multe proiecte fara sa tina seama de evolutia traficului pe termen mediu si lung.
Ordinea prioritatilor:
A1: Bucuresti-Nadlac;  A3: Bucuresti-Bors;  A10: Sebes-Turda;  A0+DNCB: Centura Bucuresti; A8: Tg Mures- Ungheni; A12+A14: Calafat-Craiova-Pitesti-Tirgoviste-Ploiesti-Buzau-Braila; A6: Lugoj-Calafat; A7+DN(2X2): Botosani-Focsani-Slobozia-Calarasi.

AdrianB1

Majoritatea lucrarilor de genul asta in Bucuresti sunt facute la minimul posibil; nu doar pentru ca primarii au o lipsa de pricepere, dar viziunea nu ii intereseaza pentru ca mandatele pe 4 ani nu au cum sa aduca viziune pe termen lung, iar lucrarile de genul asta de multe ori mananca din bugetul popular cheltuit cu panselute (spre beneficiul primarului spagar) sau al subventiilor la caldura, spre mituirea electoratului.

Nu e politica, e o explicatie despre cum ajung lucrarile astea sa fie facute de mantuiala. Sunt destule exemple, de la bretelele scurte si inguste la pasajul Basarab la ingustarea bulevardelor prin amenajarea de parcari pe carosabil.

Beowulf

Bun, acum e prea tirziu pentru a mai modifica ceva pina la receptia lucrarii, dar cred ca ar trebui sa fim atenti ca in viitor sa nu acceptam vreo aprobare de constructie pe terenurile pe care ar fi putut fi construite bretelele, si, cine stie, poate peste 10-20 de ani, un primar cu cap va decide construirea acelor bretele, daca traficul va impune aceasta.
Ordinea prioritatilor:
A1: Bucuresti-Nadlac;  A3: Bucuresti-Bors;  A10: Sebes-Turda;  A0+DNCB: Centura Bucuresti; A8: Tg Mures- Ungheni; A12+A14: Calafat-Craiova-Pitesti-Tirgoviste-Ploiesti-Buzau-Braila; A6: Lugoj-Calafat; A7+DN(2X2): Botosani-Focsani-Slobozia-Calarasi.

alecu26

majoritatea proiectelor astea sunt aprobate inainte de 2005. Cam pe atunci a aparut si explozia traficului si a numarului de masini.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).