Zone periculoase pe autostrăzi

Started by ciprebbe, May 13, 2015, 01:39:28 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

cutter

#75
Quote from: alecu26 on June 25, 2015, 07:52:40 PM
cutter, panta longitudinala e o solutie, dar nu e usor sa o aplici, fara sa creasca costurile.

Păi nu știu acum divaghez, dar mă gîndesc că la o licitație cînd unii licitează 60% din valoare estimată și alții 90% (deci și cu 50 mil € în plus pe un lot de autostradă)... poate că ăia cu 90% iau în considerare și chestii de genul ăsta.

Oricum art. 135 mi se pare suficient pentru motiv de neconformitate, aviz Inginerului de pe Nădlac-Arad lot 2: e clar că n-au preîntîmpinat efectul de acvaplanare atîta timp cît e un strat de apă consistent (popularul "băltoacă" :) ) pe carosabil.

Eurocopter

#76
Am trimis azi CNADNR o solicitare oficiala pentru remedierea parapetilor distrusi de pe Sibiu-Deva.

Rog colegii din sudul sau vestul tarii sa imi semnaleze aici situatiile similare de pe Nadlac-Timisoara, Bucuresti-Ploiesti sau Bucuresti-Constanta (inclusiv pozitia kilometrica). Voi trimite solicitari similare si pentru aceste sectoare de autostrada.

mircea

Duminică seara am observat că pe lotul Deva-Sibiu erau puși ceva parapeți. Fiind rupt în gură de oboseală, nu am reținut exact care sunt locurile respective, dar pe sensul Deva-Sebeș, sub pasajul de la Șibot, erau deja montați. Îmi pare rău că am uitat să dau de știre pe aici.

iuli

Hai sa facem si o solicitare pentru inlocuirea, repararea si montarea gardurilor de protectie.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

igorashu

Pentru gardurile de protecție care se tot fură, nu se pot modifica contractele viitoare cu firmele de pază astfel încât CNADNR-ul să le impute eventualele pierderi?

dr4qul4

teoretic orice este posibil...practic nu.

Ca sa faca acet lucru, pretul ar trebui sa creasca deoarece firmele de paza ar tb sa-si faca asigurare pentru acest lucru, cost care va fi introdus in pretul licitat.
Mai apoi...este foarte greu si costisitor pentru CNADNR sa demonstreze acelei firme de asigurare valoarea gardurilor furate si costul necesar inlocuirii lor.

Dar mai grav de atat este ca nimic nu impiedica o firma de paza sa liciteze un pret mic. Si mai apoi sa se judece cu CNADNR la nesfarsit, pentru ca in final sa dea faliment, inainte de a plati pagubele.

Cand un bun asigurat/serviciu prestat se adreseaza in proportie de peste 75% unui singur beneficiar, atunci este mai avantajos ca service-ul pt acesta sa se faca in-house.
Probabil si acum sunt multe cazuri in care agentii de paza prind hotul, dar ei nu pot face altceva decat sa-l imobilizeze...dar fara violenta. Si atunci cum sa plateasca firma de paza ca a taiat cineva gardul pt fier vechi, cand ei nu au nici o masura legala pt a impiedica acest lucru?

Pentru furtul gardurilor ar trebui ca Politia si Justitia sa-si faca treaba. Condamnarea si executarea silita a bunurilor celor gasiti vinovati de aceste furturi poate fi singura solutie.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Dan74

Cred ca aici e cel mai potrivit sa postez despre problema podetelor de pe lot 3 Impreglio. Eu nu inteleg de ce pe lotul 3 nu se pun panouri de avertizare si de limitare a vitezei la toate podetele deoarece denivelarile sunt foarte periculoase.  Undeva spre  capatul dinspre Cunta la un podet eram pe banda 1 si la 90 km/h Loganul mi s-a clatinat zdravan, pe banda 2 venea un BMW cu nr. de Valcea cu viteza foarte mare (estimez un minim 180 km/h) si care presupun ca in momentul in care a vazut cum mi s-a clatinat masina a franat extrem de violent si cu toate astea a sarit de pe asfalt la trecerea peste denivelari si cred ca doar indemanarea soferului si faptul ca nu a intrat in panica a facut sa evite un accident.  Aceste situatii apar pentru ca nu toti soferii circula cu viteza legala sau intra pe acest forum pentru a se informa despre problemele de pe acest lot.
E prima data cand am circulat pe acest tronson si sunt dezamagit si revoltat de cum se prezinta lotul.

adiarc

In continuare zona accidentului de Tir de acum , aproape 3 saptamâni ,este complet descoperită ( in zona viaductului peste CF spre Ocna SB ), spre Sebeș , adică parapetul lipsește integral pe acest sens de mers.

Pe centura SB, nisipul strâns in primăvara ( de peste 3 luni !!!!!!!!!) sta încă pe margine si au început sa crească buruieni pe ce a mai rămas nespălat de apa.

lotul Imbecilio ( Săliște -Cunta ) e tot mai rău cu acele trambuline.s-a finalizat asfaltarea zonei cu probleme ( pe un sens ) si au trecut pe celălat sens , unde asfaltau...PE PLOAIE!!!!!!

pe lotul Straco ( Cunta -Sebes Vest ) , nimeni nu a mișcat un degete la parapeți ; sunt aceleași zone prezentate anterior ( plus zone noi ) , total expuse

De asemenea pe lotul Strabag , înainte de C.I.C Pianu , spre Deva , a apărut din nou ( si este f pronunțată ) , aceea trambulina care a apărut in trecut si la momentul respectiv a fost reparata.ATENTIE...zona nu este semnalizată in nici un fel
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

TibiV

Ăştia chiar sunt idioți ?...
Poate ar trebui schimbată legea, la următorul braţ retezat să nu plătească doar CNADNR 1 milion, ci si seful de regională (sau cum s-or numi) care a uitat cu săptămânile de parapeţii distruşi să dea vreo sută de mii. Si să îi execute casa, maşina, livada... Tot.
La fel la trambulinele nesemnalizate, vezi cazul povestit de Dan74...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

cutter

Da, sunt și idioți, dar mai ales nesimțiți. Pe ei nu-i doare ca pe voi, ca pe noi de toate lucrurile astea - ei se simt asediați de presă, de societatea civilă, de DNA și de Curtea de Conturi -nici nu se mai iau șpăgile ca în vremurile bune, nici nu mai poți să faci o combinație la telefon că te ascultă ăștia... și cam asta e rețeta dezastrului actual.

ddfab

la intrarea pe A4 de la Constanta, de pe DN3, dupa cateva sute de metri este o trambulina groaznica, despre care s-a mai vorbit. chiar la viteze mici, risti sa-ti iei zborul. nici nu mai vorbim de camioane!!! cred ca le zboara marfa intr-o veselie. este o zona de real pericol! cred ca ar trebui atentionati cei responsabili!
multumesc.

ddfab

am uitat sa mentionez: sensul DN3-A4-A2. nu stiu cum se prezinta celalat sens.

panda_no 5

Si am senzatia ca se accentueaza din ce in ce trambulina.
E criminala, cea mai pronuntata trambulina de pe putinele noastre autostrazi.

cutter


horatiu.cosma

Am fost si eu azi pe A4, dinspre sud spre nord, si am prins trambulina in plin. Am dat cu capul de plafon... Mai sunt inca doua trambuline imediat dupa, dar am incetinit si a fost mai ok. Trebuie rezolvat in cel mai scurt timp, e grava situatia.