News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Zone periculoase pe autostrăzi

Started by ciprebbe, May 13, 2015, 01:39:28 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

JohannDB

#45
 :offtopic: Offf ce inervant este forumul când dai POST şi apare eroare....pierzi textul şi trebuie să reiei....totul.....!!!! :zen: :gj:

QuoteEu nu inteleg cum reusim sa distrugem atat de multi parapeti.

QuoteCind te trezesti cu un "berbec" ca franeaza in fata ta, la o oarecare viteza de mers

   Se întâmplă toate astea deoarece la noi acel text ce impune menţinerea permanentă a unui spaţiu de siguranţă suficient între vehiculule aflate în mers, pe orice drumuri ar fi ele, bizonul nostru o tratează cu o totală ignoranţă........
       Din contră, mersul lipit de bara celui din faţă, claxoanele "prieteneşti ce însoţesc acest fel de mers şi "blitz"-urile de zici că ai de gând să-i faci radiografii celui din faţă sunt o modă, foarte la modă, la noi......
       Am avut "şansa" unei ieşiri de lung parcurs, la-nceput de martie, pâmă-n "Baden-Wuertenberg" cu probleme de serviciu şi cu o maşină "puturoasă" la care mecanicii au catadicsit că"filtrul mai merge"..... Aşa se face că cu bună intenţie am mers în "regim de tir" peste 3000 de km, adică nesărind 95 km/h.... Problema apărea la depăşirea camioanelor pe care eram obligat s-o fac şi care depăşire, datorită "gâtuirii" alimentării la accelerare puternică, trebuia să las motorul în "boii lui" ca să ia viteză..... Începeam la momentul la care nu era nimeni în spate, dar imediat mă trezeam cu-n bolid, care cum mă ajungea, frâna şi rămânea la oarecare distanţă în spatele meu până mă retrageam pe banda unu....  Şi totul fără claxoane, fără radiografii/blitz-uri, totul frumos, civilizat, în linişte , fără stresare reciprocă, deşi se aduna repede o mică coloană de maşini "rapide".....
   După reintrarea în ţară acest vis frumos, al unui trafic civilizat, respectuos, s-a......spulberat !!!!!
      În timpul rulajului "berbecul" din faţă poate avea "n" motive de-a frâna, dar distanţa de siguranţă păstrată, nu te va ibliga să aluneci în extremis pe glisiere/parapeţi......cu toate necazurile/riscurile aferente........
      Nu este de mirare că avem kilometrii de glisiere/parapeţi îndoiţi/curbaţi/rupţi.......

Ionut

^ Va rog discutati despre siguranta pe topicul dedicat. Acest topic este doar pentru a semnala probleme de siguranta ale infrastructurii. Nu vorbim aici despre sofat.

iuli

Quote from: JohannDB on June 07, 2015, 09:34:37 AM
:offtopic: Offf ce inervant este forumul când dai POST şi apare eroare....pierzi textul şi trebuie să reiei....totul.....!!!! :zen: :gj:

Foloseste cu incredere Lazarus pentru Google Chrome
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

adiarc

Astazi ma pregateam sa laud CNADNR ( prin subsidiarele SDN Sibiu sau DRDP Bv - inca n-am primit raspuns ),pt ca am vazut acum 2 zile ,echipe care demontau parapetii indoiti pe centura SB si lotul 4 - Astaldi , in unele cazuri la cateva sapt dupa distrugere.

Totusi , am fost total neplacut surprins sa constat ca in 10-15 zone , au demontat parapetii si dusi au fost.Au lasat zonele asa, FARA PARAPETI si cu pilonii de sustinere a acestora liberi sa se infiga careva in ei.
Se pare ca n-au invatat nimic din procesele pierdute si mai trebuie sa moara careva ca sa faca lucrurile normal - ai demontat parapetii , montezi altii.Simplu si normal...dar nu si pt geniile din Cnadnr

centura SB





inainte de tunelul Sacel



dupa pasajul spre Mag , inainte de nodul Saliste



si una noua pe lotul 3 . zona km 281



in zona km 283...e tot asa



pe lotul 4 , inainte de pasajul spre MAg , pe celalalt sens



dupa coborarea dealului Sacel



dupa sp.de serv Cristian



inainte de nodul Sb Vest



momentan atat.Ramane o enigma pt mine , cum reusesc unii sa gandeasca , sa reinventeze roata sau sa puna caruta inaintea cailor, cand ar putea cu aceleasi resurse ( de fapt cu mai putine resurse ), sa faca lucrurile normal si simplu.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

cutter

Ești cîrcotaș, n-ai văzut că au pus paletele alea de semnalizare în locurile respective? Cînd faci accidentul sau pierzi controlul le vezi și ferești! Și oricum dacă dai tot acolo (care erau șansele?!), n-ai avut noroc, sentimentul mioritic, predestinarea, muzică tristă... of, of, viața mea, ce naiba doar nu suntem în Balcani aici degeaba?

adiarc

Ai dreptate.....daca mor înfipt in stalpii aceia e ghinion..... :lol:
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

SB76UFO

Sau ai putea spune ca ai fost "tras in teapa"   :D
"Prostia este eternă și invincibilă"

florin74

Azi se montau parapeti, înainte de tunel, dinspre Sibiu.

adiarc

ma bucur sa aud acest lucru
totusi e total gresit si periculos modul actual de lucru.....de nu pot fii demontati parapetii si montati apoi de aceasi echipa ,fara punerea in pericol a soferilor ,cu alocarea  a mai putine resurse si in timp mai redus ?
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc

continuua montarea de parapeti pe zonele demontate anterior....totusi exista inca ( la aproape 2 saptamani de la demontare ), zone intregi expuse.....zone in care soferii sunt in real pericol...
reiau apelul meu la normalitate.......consider ca in momentul demontarii parapetilor trebuie imediat montati altii , pt a nu pune in pericol soferii , pt a reduce timpul de demontare-montare si pt a folosi mai putine resurse in acest sens











"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc

pe de alta parte , pe lotul trambulina ( lotul 3 - Imbecilio ) , parapetii arata tot mai jalnic...numeroase zone distruse.Aici nu s-a facut receptia si practic schimbarea cade in sarcina constructorului.Acesta a cam abandonat total lucrarile , cel putin momentan.Nu se mai lucreaza la forari,taluzari....zona faimoasei crapaturi este abandonata....de asemenea sulurile de innierbare de la debleu...si ele abandonate
Pot spune , fara sa exagerez deloc , ca zona de dupa nodul Apold , spre Sb si pana la viaductul Aciliu , d.p.d.v al planeitatii si sigurantei este mai jalnica decat autostrada Bucuresti-Pitesti , inaugurata acum vreo 40 de ani....

La fel de praf ( si jalnic ca intretinere )la parapeti , este lotul ex-Straco( Cunta-Sebes Vest ).....multi parapeti din zone de real pericol sunt abandonati....unii de peste un an de zile



aici sunt cam 10 m pana jos...orice iesire te poate trimite pe alta lume



nodul Sebes Est-bretea de iesire





bonus-A10 Thunderbolt in zona Teius - 3 buc



in incheiere zone reparate de pe lotul ex-Astaldi ( Sibiu-Saliste )

la coborarea dealului Sacel



inainte de tunel



momentan atat.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

TibiV

Quote from: adiarc on June 11, 2015, 08:51:49 PM
e total gresit si periculos modul actual de lucru.....de nu pot fii demontati parapetii si montati apoi de aceasi echipa ,fara punerea in pericol a soferilor ,cu alocarea  a mai putine resurse si in timp mai redus ?

Cum ar fi sa ti se strice motorul de la frigider, suni la service si le spui exact ce model de frigider ai, si ala de la service sa vina, sa-l demonteze si sa vina maine cu un motor nou...
Or la autostrazi nici macar nu se poate spune ca poate e alta piesa defecta...
Echipa de interventie ar trebui sa aiba in permanenta in masina parapeti si stalpi, care, pentru Dumnezeu, sunt standardizati ! Nu trebuie sa se gandeasca ce model de parapeti au nevoie.
Ce o fi greu sa demontezi parapetul vechi, dai jos din masina parapetul nou, in montezi, il iei pe ala vechi si pleci ?!...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

SB76UFO

#57
Cam asa arata zona accidentului de astazi de pe centura Sibiului (zona pasajului CF , sens Sibiu -Sebes)





Sursa
"Prostia este eternă și invincibilă"

TibiV

Nu vreau să mă gândesc ce ar fi fost dacă nimerea o zonă cu parapeţi lipsă... :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)