DN - Optimizări, devieri, reparații

Started by gicu, April 04, 2023, 09:30:50 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

dumbravaandrei

@TibiV ii zice curba spaniola. In conditiile unui numar mic de autovehicule care vor sa intoarca, e chiar o solutie decenta. Problema vine la ora 17, cand oamenii ies de la fabricile din Ghimbav si nu vor sa vina prin Stupini (probabil trebuie sa ajunga pe cealalta parte a Ghimbavului sau spre Cristian/Rasnov). Apar cozi destul de frecvent iar pe DN1 pe sensul spre Brasov mai auzi scartaieturi de cauciuc si claxoane ca na.. se mai forteaza... iar dinspre Codlea turismele vin cu cel putin 110km/h...

Daca vroiau sa faca un acces decent in Ghimbav, trebuiau sa ingroape DN1 si la suprafata sa lase intersectie dirijata (semafor/giratie). Din cauza caii ferate nu ai alte optiuni. Mirarea mea e ca permit virajul la stanga pe directia DJ103C->DN1, pentru ca in 2009 l-au blocat tocmai pentru ca erau cateva tamponari pe zi acolo. Imi aduc aminte ca mergeam de la Brasov la Campia Turzii pe vremea aia (oho.. 8 ore dura, ziceai ca pleci in alta tara) si de acolo incepea salba de accidente ...
Mai scriu pe electromobilitate.com. Și pe blogul meu.

Light

#16
Faptul că permit virajul la stânga de pe DJ103C pe DN1 va cauza probabil blocaje pe DJ103C la anumite ore, fiindcă banda de virat la dreapta se desparte destul de târziu de banda pentru virat la stânga, cel puțin așa se vede în imaginea cu reconfigurarea intersecției.

dumbravaandrei

Va bloca DN1 pe sensul Brasov-Codlea... aproape complet! Vor fi ore la care o sa fie mai usor sa ajungi din Brasov la Codlea prin Halchiu...
Mai scriu pe electromobilitate.com. Și pe blogul meu.

Light

Dacă mai adăugăm deschiderea Aeroportului Internațional Brașov (care generează un anumit volum de trafic) și faptul că la 250 de metri de intersecția DN1-DJ103C există o trecere la nivel cu calea ferată a magistralei CFR 200, trecere prevăzută cu semibariere și semnalizare luminoasă, putem anticipa ușor blocajele care se vor forma în intersecția DN1-DJ103C. De parcă nu ar fi fost toate astea de ajuns, DJ103C are o geometrie destul de proastă, care este, de fapt, specifică multor drumuri județene: mai multe curbe strânse printre care una la 90 de grade.

pasadia

E un talmes -balmes de proiecte (A3, A13, drum de legatura centura BV - A3, drum de legatura aeroport - A13, centura Codlea, etc...)) si nu se gandesc absolut deloc oficialitatile locale (DRDP, primariile, CJ) cu privire la modul in care un proiect impacteaza alt proiect si daca nu cumva e nevoie de unele si de altele nu.

Aici, strict cu privire la aceasta intersectie, nu pot sa spun decat mare prostie. Pentru ca la 240 de metri nor de ea, DJ-ul are parte de o TN cu calea ferata. trecere la nivel pentru care nu exista spatiu (sau planuri) de denivelare, deci oricum ai "optimiza" intersectia ea nu va conduce la cresteri de trafic ci la probleme suplimentare in alt punct.

@TibiV - curba aia spaniola isi face treaba fara probleme. Mult mai bine decat giratoriu aflat la est, intre DN1 si DN73B, giratoriu care e tot timpul blocat.

voicul

Nu prea e fix in topicul asta, dar poate este  :lol:

https://www.facebook.com/watch/?v=395457283037487

Proiectul ,,NoCO2" – Montare piese metalice de mare tonaj – pasarelă pietonală DN 1 în zona localității Sinaia, județul Prahova.
Un proiect de anvergură care prinde contur și care se reflectă într-o pasarelă pietonală modernă și durabilă.
Contextul în care se formează prezentul proiect vine din nevoia de a asigura locuitorilor orașului Sinaia mijloace pietonale care să corespundă nevoilor societății actuale, dar și asigurării unei mobilități care leagă puncte importante și reduc timpul de parcurgere.
Este un proiect care ne-a testat la maxim toate capabilitățile de care dispunem și care ne-a dovedit că suntem pregătiți să susținem proiecte atipice, strategice și pline de potențial de dezvoltare.
Compania noastră a arătat responsabilitate fată de comunitate și față de proiectele pe care și le asumă cu multă determinare și motivație.

voicul

Practic nu prea inteleg cum arata, dar daca ei zic ca ajuta ...

https://www.facebook.com/watch/?v=930828328483260

Punct de întoarcere realizat pe sub pasajul rutier de pe DN 1 (Aeroport Otopeni)!
CNAIR informează participanții la trafic că pentru decongestionarea traficului din zona Aeroportului Otopeni s-a realizat un punct de întoarcere pe sub pasajul rutier de pe DN1.
Practic, s-a realizat o bandă suplimentară de circulație sub pasajul rutier, astfel încât conducătorii auto, care circulă pe DN1 sensul București – Ploiești și doresc să se întoarcă spre București să nu mai fie nevoiți să pătrundă în sensul giratoriu existent sub pasajul rutier pentru realizarea acestei manevre.
Punctul de întoarcere a fost semnalizat corespunzător prin realizarea de marcaje și instalarea de indicatoare rutiere.
Precizăm faptul că acest punct de întoarcere poate fi utilizat numai de vehicule cu o înălțime maximă de 3.00 m, celelalte vehicule urmând să utilizeze, în continuare, sensul giratoriu.

dr4qul4

faci stanga inainte de giratoriu. Nu mai cedezi celor care sunt in giratoriu, dar vei ceda celor care au trecut de giratoriu (dinspre aeroport spre Bucuresti).
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist.
Pariu cu Andreita. 100 lei (la API). Donez eu daca se circula pe DX4 inainte de 4 Mai. Altfel doneaza el.

survola


minisoferul

Lucrarea este foarte utila, fluneta in giratoriu de iesire din aeroport a crescut considerabil.

stangabriel

https://economedia.ro/largire-la-3-benzi-sens-pe-dn-1-intre-aeroportul-otopeni-si-autostrada-bucuresti-nord-cnair-a-primit-patru-oferte-pentru-realizarea-studiului-de-fezabilitate-punct-de-intoarcere-langa-balotesti.html

"DN 1 va fi lărgit la 3 benzi pe sens în zona Aeroportului Otopeni. Este vorba despre lărgirea la 3 benzi pe sens a sectorului de drum cuprins între Aeroportul Internațional "Henri Coandă" Otopeni și Autostrada Bucureștiului A 0, zona Lotului 2 Nord. Principalele caracteristici solicitate vor fi, printre altele:
– lărgirea la 3 benzi pe sens
– posibilitatea efectuării de către șoferi a virajului la stânga pentru intoarcere după nodul rutier A0 x DN1, pe sensul de mers București -Ploiești
– asigurarea unui acces facil agenților economici și cartierelor rezidențiale"

Sunt curios cum o sa fie amenajat punctul de intoarecere, e util, dar nu vad cum fara pasaj subteren sau suprateran. In zona o sa fie si pasajul care e in studiu , la Balotesti in zona cemerciala.

 Sunt accidente dese in zona podului de cale ferata, si pentru ca , oamenii prefera sa stea minute in sir , sa forteze traficul, decat sa ocoleasca putin.

dumbravaandrei

#26
Stadiul reparatiilor pe DN17C, la alunecarea de la Dealul Stefanitei:







Din pacate, nu stiu cine lucreaza aici, numele de pe utilaje nu imi spune nimic.
Mai scriu pe electromobilitate.com. Și pe blogul meu.

GIV

Este gata modernizarea tronsonului de 48 km din Olt al DN 6 Alexandria – Craiova


TibiV

Pana nu ne spune @carutasul ca este gata si este de nota 10, nu imi vine sa cred ceea ce vad...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

carutasul

Mai lucrau în afara carosabilului dar pe șosea nu mai e nici un punct de blocaj. Ieri am mers un pic în urma dubiței Ozaltin care își aduna muncitorii din diverse locuri.
Arată bine și calitatea asfaltului e bună. Chiar azi m-am întors, cred că aș putea face un film din mașină deși cel de mai sus e mai frumos, că nu compari drona cu ... căruța. Ceea ce mă enervează (dar nu e vina Ozaltin) e că au aceeași proiectare în care practic au blocat intrarea în curte a sătenilor pentru că au cota drumului mult mai sus decât cota inițială a drumului. Pe la Stoenești am văzut un loc aproape de pod unde erau mașini parcate la poartă, cu o roată pe șosea, pentru că nu s-au gândit măcar să le facă un acostament să le lase la poartă fără să încurce traficul ...