Siguranța circulației feroviare în Europa

Started by cristi5, March 01, 2023, 01:15:11 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

motorzbh


shift2rail

Sarbii modernizeaza si sectorul Belgrad-Nis la 200 kmph, cu bani europeni de data asta.

Ptr o tara de talia Serbiei, 200 kmph sunt arhisuficienti, noi va trebui sa tintim 300+ pe termen mediu si lung, ptr a conecta provinciile in timp real.

dobrogean

Quote from: cristi5 on March 05, 2023, 04:12:25 PMBravo CFR!

Multumesc! Mai avem si noi nevoie de cate o incurajare, ca altfel din prosti nu ne scoate nimeni.

motorzbh

#108
Ceva ETCS exista. nu știu daca e chiar funcțional ca poate sa fie ca la noi la Arad il testam de 6 ani de zile.

District EA

9 vagoane deraiate în Ungaria (7 mai 2023)

cristi5

#110
Sa punem si deraierea de la Kétpó (intre Mezőtúr si Szolnok, pe linia principala Budapsta-Curtici) din 9 iulie, care a deranjat multe zile orarul trenurilor internationale care trec prin Curtici, unele fiind redirectate prin Episcopia Bihor. Se pune intrebarea: ce se va intampla cand se inchide Oradea-Cluj pt reconstructie? Probabil vor fi trimise prin Jibou-Carei...

https://www.pecssun.hu/national/2023/07/09/several-wagons-of-a-freight-train-carrying-highly-flammable-material-derailed-between-tiszatenyo-and-mezotur/



Cu sau fara legatura, @Phenol imi spune ca starea liniilor maghiare este tot mai proasta, si bani europeni nu intra, din motive politice.

Earthchild

Quotestarea liniilor maghiare este tot mai proasta
La români nu mai este nevoie de motive politice.

cristi5

#112
@Earthchild ma refer la faptul ca din motive politice (Orban bacsi) nu intra fonduri EU in CF maghiare. In general inteleg ca au fonduri blocate, PNRR cel putin.

Cu folos sau nu, in CF Romane intra fonduri europene cu miliardele (pana se vor termina, vezi supracontractarea PT). Problema e cheltuirea lor, ca ne ia 6 ani sa taiem niste copacei din gura unui tunel, si 3 ani sa achizitionam un TBM si sa-l punem pe pozitie.

cristi5

#113


Ieri 7 august 2023, in timpul furtunii Hans, intre Igessund si Hudiksvall. Se pare ca ploaia abubdenta a spalat terasamentul.

O varianta auzita este ca s-a infundat un tub care asigura scurgerea apelor dintr-o parte in alta a CF

Un mecanic a anuntat ca e o problema la terasament si au redus viteza de la 100 la 40 parca. Daca o lua la 100 era mult mai rau

tom_sawyer

Accident feroviar în Cehia. Două trenuri s-au ciocnit, patru morți

Un tren de pasageri s-a ciocnit frontal cu un marfar în centrul Republicii Cehe, potrivit serviciilor de salvare, relatează Agerpres.

Potrivit televiziunii publice de la Praga, accidentul s-a produs cu puţin timp înainte de 23:00 ora României, în apropiere de gara Pardubice, la aproximativ 100 km est de Praga.

Aproximativ 300 de pasageri, mulţi dintre ei cetăţeni străini, se aflau la bordul trenului de călători, a indicat televiziunea cehă, care a difuzat imagini cu un vagon deraiat şi cu supravieţuitori ai accidentului care se urcau în autobuze lângă gara principală din Pardubice.

Trenul operat de Regiojet se deplasa de la Praga spre oraşul ucrainean Ciop, situat la granița cu Slovacia.

Pardubice a fost locul unde s-a produs cel mai mare accident feroviar din istoria Cehiei, în 1960, când 118 oameni au murit și 100 au fost răniți în coloziunea a două trenuri de călători.

clubferoviar.ro/accident-feroviar-in-cehia-morti/














Powered by API/PUM imgur uploader