[CS] Centura Bocșa

Started by NGC, August 03, 2022, 10:39:38 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

NGC

Ofertantii pentru "Elaborare Studiu de Fezabilitate, realizare doc. tehnică pentru Autorizația de Construire (P.A.C), obținere Autorizația de Construire (A.C.) și elaborare Proiect Tehnic pentru ob. de inv. Varianta de ocolire Bocșa", și asistență tehnică din partea proiectantului (pe perioada de exec. a lucr.) pentru obiectivul de investiții: Varianta de ocolire Bocșa":

1. THADEC ENGINEERING SRL
2. INPRO MUHENDISLIK MUSAVIRLIK ANONIM SIRKETI
3. ADURO IMPEX
4. Asocierea SC PROIECT-CONSTRUCT REGIUNEA TRANSILVANIA + EAST WATER DRILLINGS

tom_sawyer


tom_sawyer

18 aprilie 2024
Prezent, sâmbătă, la Bocșa, ministrul Sorin Grindeanu a trecut în revistă stadiul în care se află obiectivul de investiții ,,Varianta de ocolire Bocșa": ,,Se va termina Studiul de fezabilitate în câteva luni, urmând ca proiectarea să fie gata undeva la începutul anului viitor, după care va începe faza de execuție. La Minister, suntem în situația în care vom plăti ceea ce se licitează și lucrările care se fac pe plan local."

În ceea ce privește proiectul de la Bocșa, punctul de început al centurii va fi în dreptul cartierului Colțani, într-un sens giratoriu, iar cel de final într-o conexiune cu DN 58B în zona pasajului de trecere CF, după ieșirea din Bocșa Română.

caon.ro/pusca-si-centura-lata-ocolitoare/2419935/

tom_sawyer

#3
07 februarie 2025

Documentațiile pentru varianta ocolitoare a Bocșei sunt aproape gata. 13 kilometri de drum vor scoate traficul greu din oraș și vor permite o conexiune mai rapidă între municipiile Reșița și Timișoara.

Primarul Bocșei, Mirel Pascu, urmează să primească documentațiile finale pentru centura ocolitoare a orașului, după care să le depună, împreună cu echipa de proiectanți, spre avizare la Ministerul Transporturilor, ultimul pas înaintea scoaterii la licitație a execuției lucrărilor.

Proiectul variantei ocolitoare a Bocșei este complex și de anvergură, totalizând aproximativ 13 kilometri de drum, 17 poduri și un viaduct. Urcarea se va face de pe DN 58 B, lângă Colțan, iar coborârea, după bariera CFR din Berzovia.

,,Studiul de fezabilitate și proiectul tehnic sunt în lucru. Sunt aproape gata, ținem legătura în permanență cu proiectanții. Și la capitolul avize stăm bine. 90% dintre avizele necesare pentru acest proiect au fost deja obținute, și nu sunt puține. Mai avem câteva clarificări la doi avizatori și putem spune că am terminat. Urmează apoi depunerea documentației la Comisia Tehnică a Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR), iar după ce primim avizul lor scoatem la licitație", a declarat, pentru expressdebanat.ro, Mirel Pascu.

,,Acest drum, de 13 kilometri, este de importanță județeană și interjudețeană. La Bocșa este poate cel mai mare trafic din județ, după centura Caransebeșului. Și cum orașul se află între Timișoara și Reșița, la noi în oraș se gâtuie toată circulația. Odată realizată centura, această problemă nu va mai exista. Pe acest traseu vor fi două descărcări în oraș, prin sensuri giratorii, și sunt proiectate 17 poduri și un viaduct, care în unele zone ajunge până la o înălțime de 30 de metri. Se va merge pe piloni, va fi ceva deosebit. Centura se va lega din DN 58 B, zona Colțan, printr-un sens giratoriu, iar ieșirea va fi după bariera de la Berzovia. Se elimină astfel două treceri la nivel cu calea ferată, trei semafoare și 12 km de drum național local", a explicat primarul din Bocșa.

expressdebanat.ro/centura-ocolitoare-a-bocsei-avanseaza-pe-hartie-momentan/






https://reper24.ro/bocsa-cu-un-pas-mai-aproape-de-centura-partea-cea-mai-importanta-cea-financiara-exista/

Vlad94

O centură ce merită dpmdv, fiindcă scurtezi semnificativ traficul între Reșița și Timișoara. Dacă ar exista varianta ocolitoare de la Bocșa și ar face o centură la Gătaia (doar ce e cu roșu sau totul), ai lega perfect Reșița de rețeaua de drumuri rapide:




Powered by API/PUM imgur uploader