Noduri noi pe drumurile expres din România

Started by Ionut, May 18, 2022, 08:09:55 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ionut

S-ar putea să regret, dar asta e. Poporul e suveran.

paullie

@IulianV eu zic nu mai facem nici un nod pe nicaieri. Ce daca cel mai apropiat nod e la 15km?

Mutat raspunsul, corectat distanta. Dar principiul e acelasi fie ca e 15 fie ca e 50.

Cât despre CJ Olt, buna gluma @Ionut .

IulianV

@paullie 
Pe DN65 faci sub 10 min de la Colonesti pana la Negreni(10 km). Daca nu esti din Colonesti nu gasesc nicio logica pentru care esti asa dornic de un nod rutier acolo.
Nodul este facut practic ca sa deserveasca un oras ( Scornicesti ) care daca vrei sa discutam practic este de vreo 5/6 ori mai mare decat Colonesti, deci clar si o adresabilitate mai mare pentru Dex12.

mircea

@paullie Păi ia-ți niște prieteni și du-te peste ei în ședințe, trage-i de mânecă. Serios că e mult mai ok așa decât să aștepți după CNAIR. Măcar la județ ajungi ușor și poți pune presiune.

horatiu.cosma

Anul trecut foarte greu am reușit să îi convingem pe cei din CNAIR să lanseze acel pachet de 13 noduri noi pe autostrăzile aflate în circulație, îmi e greu de crezut că în contextul actual vor mai licita un nou pachet de noduri extra. Așa că mi se pare mult mai fezabil să facă CJ Olt un proiecțel și să facă acolo niște bretele banale, e loc berechet, totul e plat și la nivel, pasajul peste e deja făcut de UMB.

dr4qul4

in afara de cateva exceptii (gen distanta de 40-50 km intre noduri, sau ocol pt mare pentru a conecta un alt oras mare sau un dn mai important)- care nu stiu daca mai sunt, ar trebui realizat de catre consiliile judetene.
Avem nevoie ca autoritatile locale sa se miste, nu sa astepte totul de la centru.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Ionut

Plus că în cazul ăsta (Colonești) cea mai complicată și scumpă componentă a nodului este făcută. Mă rog, va fi făcută de UMB: pasajul. Deci, așa cum zicea și Horațiu, tot ce trebuie să mai faci este la sol. Niște bretele (terasament+asfalt) și o girație sau două dacă vrei să fii fancy. Am simplificat, e puțin mai complicat, dar nu mult mai complicat de atât. Dar na, tot trebuie să vrei și să poți face măcar atât: 1-2 kilometri de bretele și un cerc.

mircea

Vorbim de trafic local prin nodurile astea adăugate ulterior de CJ-uri. Giratoriile sunt overkill.

PlayStation

Pana la urma si emag si-a facut nod
Sunt convins ca sunt in stare si cei de la consiliul judetean

mirceaeliade

ELABORARE STUDIU DE PREFEZABILITATE ȘI STUDIU DE FEZABILITATE Noduri rutiere de descărcare Drum Expres Craiova Pitești pe DN 65 - Colonești și DJ 659 - Suseni
oferte pana pe 26 iunie

https://e-licitatie.ro/pub/procedure/view/100228808/

Bachus01

Imposibil sa vedem nod executat anul acesta . Birocratia ne omoara . Mai trebuie AM , expropieri , avizari , etc.

Nu se putea face act aditional direct cu UMB ?

oneLess

#11
Da, dar cu pasajul deja dat în circulație poate fi gata înainte de nodul cu A1.

Cu UMB probabil nu e loc . Costă peste cât s-ar putea suplimenta legal contractul.

ovicor

Ionut, monarhul zice ca poporul e suveran. Buna asta!

oc7avian

Soluția definitivă e mai complicată ca pași. Însă cea temporară mai deloc.

Pe scurt, unde avem DN 65 deviat lângă Colonești punem un giratoriu temporar în capăt de DX. A la Iernut. Și ținem pasajul închis. Asta e soluția quick and dirty

oneLess

#14
Eu acum am sesizat că în licitația prezentată mai sus CN1055173
ELABORARE STUDIU DE PREFEZABILITATE ȘI STUDIU DE FEZABILITATE Noduri rutiere de descărcare Drum Expres Craiova Pitești pe DN 65 - Colonești și DJ 659 - Suseni
Se propun de fapt 2 noduri noi.
Necesitatea celui de-al doilea nod cu DJ659 mie chiar îmi depășește puterea de înțelegere!