Aeroportul Traian Vuia Timisoara [TSR]

Started by MHN, September 22, 2011, 02:11:12 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

TibiV

Fara suparare, dar aici este o "flexiune logica"...
Quote from: Dominik on June 27, 2018, 11:14:12 PM
Padeja scade nr de pasageri faya de anul trecut, trebuie alt terminal neaparat !!!
"... scade nr de pasageri fata de anul trecut, trebuie alt terminal neaparat !!!"

Eu credeam ca faci un nou terminal atunci cand terminalul existent nu mai face face la cresterea numarului de pasageri...
Dar de ce "trebuie alt terminal neaparat" atunci cand numarul de pasgeri este in scadere?!?!?!...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Dominik

Pt ca nu sunt conditii pt anul 2018, terminalul este vechi, construit in stil comunist
You're in Steelers Country

pasadia

Si aia care nu mai zboara din cauza terminalului "comunist" (trecem peste faptul ca si cand au zburat era acelasi terminal) se duc acum sa zboare de la Arad, (acolo fiind terminal medieval?)  O:-)

elphax

plin de zboruri la Arad ?
2 (adica doua, 2 ala de dupa 1) chartere pe saptamana iunie-septembrie
:)

pasadia

Stiu asta, dar nu stiu Dominic ce stie de pune o "scadere" a traficului pe seama terminalului...

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk


elphax

scaderea e din cauza Ryanair
au venit , au testat si acuma reduc zborurile, la fel si pe alte aeroporturi ( Oradea, Craiova)

normal ca nu terminalul e elementul decisiv
pe de alta parte avem nevoie neaparat de terminal nou pt 2021 cand probabil vom avea trafic dublu fata de 2020 - deci vreo 4 milioane

Lvs_tm

Exagerezi cu aceste 4 milioane, max 2.7 "meleoane".Pentru anul asta prevad o stagnare, anularea Ryan suplinita de alte rute (indeosebi Tarom)

horyatm

elphax, presupun că te bazezi pe faptul că Timișoara va fi Capitală Culturală în 2021.

Aici țin să te contrazic.

Am făcut o mică analiză traficul aerian din orașele cu acest titlu în trecut și iată care sunt cifrele:

Sibiu (2007)

2006    63,618   
2007   105,654

Liverpool (2008)

2007   5,468,510   
2008   5,334,152    (scădere 2.5%)

Tallin (2011)

2010   1,384,831
2011   1,913,172   

Marseilles (2013)

2012 8,295,479   
2013 8,260,619   (din nou scădere)

Wroclaw (2016)

2015    2,320,000
2016    2,419,561   

În concluzie, nicăieri nu a fost un număr dublu de pasageri în comparație cu anul precedent, nici creșterile nu au fost spectaculoase față de ani anteriori, iar acolo unde sunt creșteri, acestea s-au menținut, semn că nu a avut neapărat legătură cu anul în care au deținut titlul. Fiindcă dacă era așa, normal ar fi fost să revină numărul de pasageri la numărul care era înainte.

Ceea ce va crește cu siguranță va fi numărul de turiști, în Sibiu au fost peste 1 milion în acel an (2007). Probabil că în Timișoara vor fi și mai mulți turiști, dar asta nu înseamnă că toți turiștii vor circula cu avionul. Și 2.7 milioane mi se pare mult. Probabil vom vedea cifre în jurul a 2 milioane. Un alt "dezavantaj" pentru traficul aerian îl constituie legătura cu autostrada, Timișoara fiind bine conectată, mulți turiști vor folosi sistemul rutier.

TibiV

#338
Quote from: elphax on June 29, 2018, 04:52:36 PM
.. avem nevoie neaparat de terminal nou pt 2021 cand probabil vom avea trafic dublu fata de 2020 - deci vreo 4 milioane

Nimic nu dubleaza traficul anual al unui aeroport.... Poate doar un razboi, speram sa nu fie cazul...

Sunt convins ca Moscova a avut/va avea o triplare a traficului in iunie-iulie 2018. Deh, fotbal...

Dar sunt fa fel de convins ca rusii nu au triplat capacitatea aeroportului pentru doar doua luni de "super-trafic".

Nu e ca la shaormerie...
"Cate vreti?
Trei.
Bine, trei portii de shaorma cu de toate!..."


PS
Anul viitor, Sibiul va fi "Capitala gastronomica europeana"...
Ce ar trebui sa faca?
Sa cvadrupleze aeroportul ?!?!,,,,
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

elphax

OK,  sa zicem ca nu ma pricep,  dar exemplul din 2008 an de criza e la fel de bun cu cel al Sibiului unde creșterea e de 70%
:)
Poate am exagerat puțin,  dar tot cred ca se va ajunge la cel puțin 3 milioane în 2021. Mai ales dacă aeroportul ofera condiții mai bune. Sincer nici eu nu as alege un aeroport mic și înghesuit dacă am variante acceptabile.

Punem un TAG și verificam peste 40 de luni?



alex8

Este o mare diferență între un aeroport care are un trafic de pasageri anual de 5 cifre si un alt aeroport care are traficul de pasageri anual de 7 cifre. Impactul este diferit dacă 3 curse noi sunt efectuate de aeronave 737 săptămânal la un aeroport mic.

elphax

#342
Cica de azi se zboara la Paris pe CDG !
Zborurile vor opera de doua ori pe saptamana, în zilele de marti si sambata cu o aeronava  B 737-300

later edit : am cautat zborurile si nu le gasesc
nu stiu cum sterg mesajul ...

frunzaverde

#343
^

TSR - CDG si CLJ - CDG sunt incarcate in GDS-uri incepand cu 11 august. Operarea are loc in triunghi (TSR-CDG-CLJ respectiv CLJ-CDG-TSR). TSR-CDG marti si sambata, iar CDG-TSR joi si numai joi. Cu un 733.

P.S. Daca vrei sa stergi un post exista butonu 'remove' in dreapta sus.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

staude6

3.7% scadere a numarului de pasageri in primele 5 luni ale anului 2018 conform wikipedia