News:

.

Main Menu

[IF] Centura Buftea

Started by punktnet, December 16, 2021, 09:50:50 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

tom_sawyer

CNAIR a actualizat indicatorii tehnico-economici pentru Centura Buftea și lucrează în acest moment la reactualizarea avizelor Studiului de Fezabilitate, pentru a putea semna contractul cu PORR, a transmis instituția la solicitarea Economedia. Constructorul PORR (Austria) a fost desemnat câștigător încă din 8 decembrie 2023, dar nu poate începe lucrările pentru că Ministerul Transporturilor încă nu a actualizat indicatorii proiectului.

,,Indicatorii tehnico – economici au fost actualizați și supuși avizării Consiliului Interministerial. În cadrul ședinței de avizare, Consiliul a solicitat revizuirea avizelor de la SF în vederea emiterii unui aviz favorabil. În acest moment se lucrează la reactualizarea avizelor de către CNAIR SA, în vederea semnării contractului cu ofertantul declarat câștigător PORR România", arată răspunsul CNAIR pentru Economedia.

economedia.ro

tom_sawyer

Astăzi, 02.10. 2024, Ministerul Transporturilor și Infrastructurii anunţă deschiderea procedurii de transparenţă decizională a procesului de elaborare a următorului proiect de act normativ:

Hotărâre a Guvernului Hotărâre a Guvernului pentru reaprobarea indicatorilor tehnico - economici aferenți obiectivului de investiții ,,Varianta de ocolire Buftea", județul Ilfov

Scurtă descriere

În prezent obiectivul este prevăzut în lista proiectelor identificate spre implementare prin Planul Investițional pentru perioada 2020-2030, cu finanțare din Programul Transport (P.T.) 2021-2027.

Obiectivul de investiții are indicatorii tehnico-economici aprobați prin Hotărârea Guvernului nr. 1.154/2010. Față de soluțiile din cadrul Studiului de fezabilitate aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 1.154/2010, sunt necesare revizuiri prin adaptarea la normele și normativele în vigoare și la actuala situație din teren.

Necesitatea și oportunitatea investiției reiese inclusiv din Studiul ,,Servicii de Consultanță BEI (EIBAS) Activități în cadrul și în afara UE – 28 – Lot 3 Transport TA20160 RO RP1 Studiu Strategic pentru Șoselele de Centură ale Bucureștiului", studiu prin care implementarea Variantei de ocolire Buftea se încadrează în strategia privind îmbunătățirea sistemului de transport Regional București – Ilfov. Astfel Varianta de ocolire Buftea reprezintă una din investițiile/măsurile care trebuie implementate pentru ca la nivelul acestei regiuni să avem o îmbunătățire a sistemului de transport regional.

Principalii indicatori tehnico-economici ai obiectivului de investiții au fost aprobați cu Avizul Consiliului Interministerial de Avizare Lucrări Publice de Interes Național și Locuințe nr.58 din 04.09.2024 și sunt următorii: lungimea drumului: 5,774 km, lățimea platformei: 21,00 m.

Valoarea totală a investiţiei (inclusiv T.V.A.) 514.767 mii lei, din care C+M (inclusiv T.V.A.) 365.716 mii lei.

Durata de execuție a obiectivului de investiții: 24 luni.

Finanţarea obiectivului de investiţii se realizează din fonduri externe nerambursabile – Programul Transport (P.T.) 2021-2027 şi de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor aprobate anual cu această destinaţie, precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii.

MT

tom_sawyer

INFORMAŢIE DE PRESĂ privind actele normative adoptate în ședința Guvernului României din 16 octombrie 2024

HOTĂRÂRE DE GUVERN pentru reaprobarea indicatorilor tehnico - economici aferenți obiectivului de investiții ,,Varianta de ocolire Buftea", județul Ilfov

Executivul a aprobat realizarea centurii ocolitoare a orașului Buftea, investiție complementară podului Mogoșoaia și Autostrăzii de Centură A0, aflată în curs de implementare. Valoarea totală a variantei de ocolire Buftea depășește 514,7 milioane lei, iar durata de execuție este de 24 de luni.

Finanțarea se realizează din fonduri externe nerambursabile – Programul Transport (P.T.) 2021-2027 și de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor și Infrastructurii, precum și din alte surse legal constituite.

Inițial, indicatorii tehnico-economici pentru varianta de ocolire Buftea au fost aprobați în anul 2010, însă procedura de achiziție a fost anulată din cauza nedepunerii de oferte conforme. Între timp, au fost înregistrate creșteri semnificative ale prețurilor la materiale, manoperă, utilaje, carburant, energie, terenuri. De asemenea, au fost necesare revizuiri la normele și normativele în vigoare și la actuala situație din teren, cum ar fi mărirea lățimii platformei sau dotarea parcărilor cu stații de încărcare pentru autovehicule electrice.

gov.ro

tom_sawyer

#33
Astăzi a fost semnat contractul pentru realizarea 𝗖𝗲𝗻𝘁𝘂𝗿𝗶𝗶 𝗼𝗿𝗮𝘀𝘂𝗹𝘂𝗶 𝗕𝘂𝗳𝘁𝗲𝗮 (𝗷𝘂𝗱𝗲𝘁𝘂𝗹 𝗜𝗹𝗳𝗼𝘃) cu antreprenorul austriac PORR CONSTRUCT SRL.

Antreprenorul are la dispoziție 34 luni pentru finalizarea proiectării și execuției a:
✅️ 5,77 km lungime traseu
✅️ iluminat public
✅️ 2 parcări, în care se are în vedere și montarea de sisteme de cântărire a autocamioanelor și de utilare a acestora cu stații de încărcare pentru autovehiculele electrice
✅️ sistem de colectare și scurgere ape
✅️ 3 pasaje rutiere:
1) pasaj peste calea ferată București-Ploiești (81,90 m lungime)
2) pasaj peste DJ101 (84,90 m lungime)
3) pasaj peste drum betonat (36,10 m lungime)
✅️ 3 intersecții la nivel:
1) intersecție giratorie VO Buftea x A0 (începutul variantei intersectează DN 1A la km 17+100 și va asigura conexiunea cu nodul rutier al Autostrăzii Bucureștiului A0)
2) intersecție VO Buftea x DN1A Strada Metalurgiei
3) intersecție (nod rutier) cu DJ101

Valoarea contractului este de 281,17 milioane lei, fără TVA, iar sursa de finanțare este asigurată din fonduri externe nerambursabile prin cadrul Programului Transport 2021-2027.

facebook.com/IrinelScriosteanu

Siciltir

^Le vine mănușă, exact lângă Buftea au o mare bază, cu birouri, stație de betoane si munți de agregate.