Magistrale feroviare in Romania: discutii diverse si proiecte

Started by nenea_hartia, July 01, 2014, 01:36:56 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Neufunk

Ma gandeam sa nu fie plin de restrictii, circulatie doar pe un sens si alte surprize d-astea romanesti..

Din cate am inteles Bucuresti - Ploiesti se merge cu 140, dupa aia Ploiesti - Adjud cu 80-90 si mai departe pana la Suceava cu 120. E corect?

frunzaverde

^

Bucuresti - Suceava e ok dpdv a timpilor de circulatie si punctualitatii.

Bucuresti - Ploiesti Triaj e 120 sau 140 in functie de tren. Ploiesti Triaj - Adjud e 80, cu cateva zone cu restrictii de 30-50 si o restrictie nenorocita de 5 la Valea Calugareasca (linia e praf, odata de mult, a fost cu 120). Adjud - Bacau - Suceava e 120 aproape curat (sunt 4 restrictii toata distanta, peste 200 km).
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

Neufunk

Multumesc de informatii. M-am uitat si eu pe infofer si am vazut ca nu intarzie mult, 10 minute maxim.

vancouver

10659 Buc - Suceava ieri 11.05 a avut 3 minute intarziere, timp de mers efectiv 5:49 (in loc de 5:46). Din cate stiu si eu se circula bine, de obicei. Iar daca ne uitam in detaliu vedem ca a sosit cu 13 minute intarziere la Bacau si a recuperat 10 pana la Suceava (din care 4 min. prin stationare mai scurta in Bacau), si in final au fost doar 3. Deci clar e loc si de mai bine.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

Neufunk

Mai am o mica intrebare la care nu prea reusesc sa gasesc raspunsul.

La ce linie trage 10659?

vancouver

Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.


frunzaverde

Quote from: Neufunk on May 12, 2017, 09:16:09 PM
Bucuresti.

Nu exista linii standard de garare la GdN. Va trage la alt peron în fiecare zi în funcție de nevoile operaționale ale gării. Pentru ca direcția e Chitila cel mai probabil e linia 4-9 dar poate fi oricare.

Poți verifica în gara sau la webcamul din gara de nord. Serviciul de date Iris (timp real) nu include linia de garare.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

Phenol

@frunzaverde

poti verifica si pe iris, la sectiunea Informatii din Gari

din lista selectezi Bucuresti Nord Gr A, si acolo iti da fiecare tren pe ce linie a intrat

Vice33

Ce se mai aude/stie despre proiectul de dublare/electrificare pe M300? De 2 ani s-a afisat acest proiect insa lucrarile fizice intarzie...stiti ceva despre acest lucru? Sunt blocaje cu banii, de ce nu se pune in executie acest proiect?

Sorinus

Am mers acum o luna pe M900 de la Bucuresti la Filiasi. Trenul a oprit in aproape orice statie sau HM de pe traseu si la dus si la intoarcere, intre Buc si Rosiori Nord. Insa pe aceasta distanta se lucreaza la multe podete care sunt reconstruite complet din ce mi-am dat seama. Se lucra si intre Rosiori si Caracal, dar ce m-a dezamagit a fost ca intre Caracal si Craiova n-a mai zburat ca altadata, acolo recupera intarzierile.
Viteza normala cand se misca a fost fie 50km/h, fie 80. Scurte spike-uri la 100 si unul foarte scurt de 120.

strainu

QuoteCFR a atribuit contractul pentru elaborarea studiului de fezabilitate al modernizarii liniei Bucuresti Nord - Giurgiu Nord - Frontiera, ce include si refacerea podului prabusit de la Gradistea, asocierii Baicons Impex - Acciona Ingenieria, potrivit News.ro. Realizarea studiului de fezabilitate ar dura maxim noua luni.

Contractul va fi semnat dupa finalizarea perioadei legale de contestatii.

http://economie.hotnews.ro/stiri-economie-21805082-studiul-fezabilitate-pentru-modernizarea-caii-ferate-bucuresti-giurgiu-repararea-podului-gradiste-realizat-asocierea-baicons-impex-acciona-ingenieria-termen-maxim-noua-luni-semnarea-contractului.htm
Mi-e frică să merg pe DN2. Pentru unii, asta înseamnă că n-am ce căuta pe șosele.

TibiV

Hai sa punem link-urile oficiale...

http://www.cfr.ro/index.php/comunicate-de-presa/comunicate-de-presa-2017/3574-06-iunie-2017-desemnare-castigator-realizare-sf-reabilitare-bucuresti-giurgiu

Quote
CFR SA a desemnat câștigătorul studiului de fezabilitate pentrumodernizarea tronsonului Bucureşti Nord – Jilava – Giurgiu Nord – Frontieră, inclusiv Podul Grădiștea
Bucureşti, 06 iunie 2017

Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA a desemnat Asocierea BAICONS IMPEX S.R.L.- ACCIONA INGENIERIA S.A.câştigătoare a procedurii de licitaţie publică pentruelaborarea studiului de fezabilitate pentru modernizarea liniei Bucureşti Nord – Jilava – Giurgiu Nord – Frontieră, inclusiv Podul de la Grădiștea.

Comunicările oficiale au fost transmise tuturor firmelor participante la licitaţia deschisă, contractul de achiziţie publică urmând a fi semnat de ambele părţi (CNCF CFR SA şi ofertantul câştigător), după finalizarea perioadei legale de contestaţii.

Studiul de fezabilitate va prezenta varianta optimă de traseu şi va propune o planificare a activităților proiectului tehnic printr-o soluție de execuție a lucrărilor pe 2 loturi:
- lucrări la podul peste râul Argeș, între stațiile Vidra și Grădiștea (lot I);
- lucrări la infrastructura de cale ferată între stațiile CF București Nord şi Giurgiu Nord, până la Frontieră (lot II).

"Pentru Podul Grădiştea sperăm ca studiul de fezabilitate să fie realizat în maximum 9 luni. După acest termen vom demara licitaţia pentru proiectare şi execuţie, iar în 2 ani construcția să fie finalizată. Poate acest termen nu este foarte optimist, dar este unul realist. Deși am fost nevoiţi de foarte multe ori să schimbăm scenariile de pregătire, în acest moment putem spune că am găsit soluția optimă pentru realizarea acestui proiect, important nu doar pentru localnici, dar și pentru publicul călător", a declarat Marius CHIPER, director general al CFR SA.

Sursa de finanţare pentru realizarea studiului de fezabilitate este asigurată din fonduri externe nerambursabile, prin Programul Operaţional Infrastructură Mare. Valoarea totală estimată a contractului este de 19.267.200 RON(fără TVA), termenul de întocmire a studiului de fezabilitate (2 loturi) fiind de 18 luni.

Obiectivul general al proiectului este modernizarea liniei CFBucureşti Nord – Jilava – Giurgiu Nord - Frontieră la standarde europene, îmbunătăţirea confortului și asiguranţei feroviare, reducerea timpului de călătorie prin creşterea vitezei de circulaţie pe întregul tronson, creşterea traficului de marfă de tranzit, precum și prinasigurarea legăturilor/conexiunilor feroviare aferente segmentelor Jilava - Bucureşti Progresu și Giurgiu Nord - Giurgiu Oraş.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dr4qul4

Sa vedem cat de repede se plateste avansul. Dupa, putem sa-i felicitam.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

tom_sawyer

Pentru legatura Galati-Braila cu Bucuresti + aeroport Otopeni:

prin reabilitarea la 120 km/h a liniei Faurei-Urziceni-Bucuresti s-ar putea scoate o viteza comerciala de 115 km/h intre Galati si Bucuresti?
Doar cu opriri intermediare la Braila, Ianca/Faurei*, Urziceni? (sau chiar fara oprire intre Braila si aeroport)

Adica durata calatoriei Galati-Aeroport sa fie 2 ore sau mai putin? (distanta Galati-Bucuresti pe magistrala 700 = 230 km)
Ar putea un Siemens Desiro sa scoata acest timp?

*se poate suprima, in situatia actuala, fara investitii suplimentare, oprirea de la Faurei?
Ianca=10.000 locuitori, Faurei=3.500 locuitori