Autostrada A2 București-Constanța

Started by Ionut, September 13, 2011, 03:53:26 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 17 Guests are viewing this topic.

bogdymol

Fara suparare, dar aici gresesti.

Niciodata compactarea terasamentului nu se va face cu un 8x4 supraincarcat. Tehnologia de lucru e urmatoarea:
- camioanele incarcate vin cu spatele in zona in care e necesara descarcarea
- cand ajung in pozitia ideala vor ridica bena sa "curga" materialul si vor inainta incet pentru a-l imprastia putin (de asta vin cu spatele, ca daca veneau cu fata nu puteau sa se miste in timpul descarcarii)
- autogrederul vine si repartizeaza uniform pamantul/nisipul/balastul (ce se foloseste) pana la inaltimea prescrisa
- apoi vine compactorul si compacteaza stratul acela

Toate astea trebuie facute tinand cont ca materialul folosit sa aiba umiditatea cat mai apropiata de cea optima de compactare.

Deci nu, nu se foloseste camionul la compactare. Acolo vezi atatea camioane pentru ca s-a aglomerat putin zona si nu pot descarca toate deodata. Trebuie fiecare pe rand...
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

budrom

 :D
N-am spus compactarea, ci tasarea, evident ca apoi se va trece cu cilindrul.

bogdymol

Quote from: budrom on March 31, 2012, 06:41:17 PM
:D
N-am spus compactarea, ci tasarea, evident ca apoi se va trece cu cilindrul.

Cele 2 cuvinte sunt sinonime. Oricum, nu ai dreptate aici. Compactarea (sau tasarea, spune-i cum vrei) se face de catre cilindrii compactori. Si ceea ce vezi tu in poza este perfect normal. Asa se face pe orice santier, deci nu e problema legata de lipsa utilajelor adecvate.
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

delacroix

Quote from: bogdymol on March 31, 2012, 09:20:02 PM
Cele 2 cuvinte sunt sinonime. Oricum, nu ai dreptate aici. Compactarea (sau tasarea, spune-i cum vrei) se face de catre cilindrii compactori. Si ceea ce vezi tu in poza este perfect normal. Asa se face pe orice santier, deci nu e problema legata de lipsa utilajelor adecvate.
Da' balastu' stabilizat de compataseaza cu 32 sau 16?
PS. Nu e "sinonime" e o melodie Taxi! :lol:

Ionut

#49
Ce va mai place sa va contraziceti in termeni tehnici :D

Haideti sa punem si articolul de presa cu declaratiile ministrului:

QuoteDin 30 iunie se va putea circula pe Autostrada Soarelui de la Bucureşti la Constanţa

"Am avut discuţii intense cu constructorul în ultimele două săptămâni. Am fost aici, am analizat stadiul lucrărilor, e adevărat că a avut nişte dubii, între timp dubiile s-au elucidat, ne-am lămurit şi care este data, este cea anunţată anul trecut, 30 iunie. După cum aţi văzut, la acest moment suntem într-un stadiu suficient de avansat cât să spunem că se va circula pe 30 iunie", a declarat, vineri după-amiază, Alexandru Nazare, la finalul vizitei pe şantierul autostrăzii.

El a mai spus că deocamdată lucrările sunt în grafic, iar în cazul în care vor fi întârzieri, constructorul va fi penalizat.

"Se poate lucra în unele locuri mai repede. Spre exemplu, la viaducte, când am fost acum două săptămâni, aproape că nu erau turnate pilele, acolo se poate lucra şi mai bine, acolo trebuie să se lucreze şapte zile din şapte, inclusiv noaptea pentru că de acele viaducte depinde, în mare parte, deschiderea traficului", a mai spus ministrului, care a atenţionat că nu trebuie făcut rabat de la calitate.

Alexandru Nazare a spus că pe sectorul de la Murfatlar la Medgidia lucrările sunt realizate în proporţie de 78 la sută, iar de la Medgidia la Cernavodă, în proporţie de 22 la sută. Ministrul a menţionat că şi la centura municipiului Constanţa lucrările vor fi încheiate în 30 iunie.

sursa: Mediafax

budrom

Quote from: bogdymol on March 31, 2012, 09:20:02 PM
Quote from: budrom on March 31, 2012, 06:41:17 PM
:D
N-am spus compactarea, ci tasarea, evident ca apoi se va trece cu cilindrul.

Cele 2 cuvinte sunt sinonime. Oricum, nu ai dreptate aici. Compactarea (sau tasarea, spune-i cum vrei) se face de catre cilindrii compactori. Si ceea ce vezi tu in poza este perfect normal. Asa se face pe orice santier, deci nu e problema legata de lipsa utilajelor adecvate.

Bine, ai dreptate.
Cand vei lucra si tu on the field, vei afla ca:
Tasarea e si naturala...
Compactarea e facuta de utilaje, only.
Asa ca sinonime, ca si fonetica, s-ar putea..

Iar acele 8x4 taseaza balastul, trust me.
Empiric si romaneste, 2 in 1.
Vrei nr de tel al detinatorului acelor basculante?
:lol:

budrom

Quote from: Ionut on April 01, 2012, 06:49:08 AM



Quote

Alexandru Nazare a spus că pe sectorul de la Murfatlar la Medgidia lucrările sunt realizate în proporţie de 78 la sută, iar de la Medgidia la Cernavodă, în proporţie de 22 la sută. Ministrul a menţionat că şi la centura municipiului Constanţa lucrările vor fi încheiate în 30 iunie.





22% din 50%, caci va fi half profile.

Ionut

Da, se stie ca intre Cernavoda si Medgidia va fi half profile... e imposibil altfel. Mie mi se pare si half profile foarte greu pana la final de iunie.

Ionut

QuoteDin 30 iunie, liber la circulaţie pe Autostrada Soarelui, de la Cernavodă la Constanţa

Începând cu data de 30 iunie se va putea circula pe Autostrada Soarelui, pe tronsonul Medgidia - Constanţa, pe două benzi, precum şi pe tronsonul Cernavodă - Medgidia, pe una singură.




















sursa: Ziua de Constanta

Earthchild

Half profile reprezinta mai mult de 50% din lucrari. Eu cred ca Nazare a spus 22 din 100, nu din 50.

Ionut

Tocmai ce-am vazut si eu clipul de pe MT cu A2 si A4. A4 sigur poate fi facut pana pe 30 iunie, iar Murfatlar-Medgidia la fel, clar, chiar mai repede poate fi terminat. Cernavoda-Medgidia, chiar si half profile, din ce vad in filmuletul MT, e problematic pana pe 30 iunie, mai ales ca nu prea am vazut activitate...

udar


iuli

Nu cred... E de fapt un fel de panza de sustinere a malului sa nu existe alunecari de teren. E putin altfel fata de ce eram obsinuiti.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog