Drumul Expres DEx București-Târgoviște

Started by NGC, March 31, 2021, 07:40:41 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

NGC

Astazi a fost lansata licitatia [CN1029669] "Elaborare Studiu de Prefezabilitate si Studiu de Fezabilitate pentru "Drum Expres Bucuresti Targoviste"".

Valoare estimata: 12.826.180,80 RON fara TVA

Durata contractului: "25 luni de la Data de Incepere a Contractului (din care 2 luni – Studiu de Prefezabiltiate si 18 luni – Studiul de Fezabilitate)"

Fonduri: Fonduri europene nerambursabile

Termen depunere oferte: 13.05.2021

altr

Ministrul Transporturilor, Catalin Drula, pe Facebook:
QuoteASTĂZI A FOST LANSATĂ LICITAȚIA PENTRU DOCUMENTAȚIA TEHNICĂ A NOULUI DRUM EXPRES BUCUREȘTI - TÂRGOVIȘTE. AM PROMIS O SOLUȚIE MODERNĂ, NE ȚINEM DE CUVÂNT

Este vorba de un drum nou, care nu va trece prin localități, cu 2 benzi pe sens și separare pe mijloc, cu noduri denivelate, apropiat de profilul unei autostrăzi.

Legătura cu Bucureștiul va fi făcută, cel mai probabil, cu un nod din viitoarea autostradă de centură A0 Nord (în prezent, aproape de finalizarea licitației).

Proiectul este lansat pe noul caiet de sarcini pentru documentații tehnice elaborat de CNAIR. Un caiet de sarcini cu condiții contractuale mult mai clare și echilibrate, pentru a nu mai avea problemele de pe contractele din trecut.

Din contract va rezulta un proiect tehnic preliminar - un "preliminary design" al viitorului drum, cu un nivel suficent de detaliu, cu investigații geotehnice și modelare a terenului.

Aceasta este soluția modernă pentru anul 2021, nu dublarea la 4 benzi a drumului existent DN71 care trece pe 53% din lungime prin localități. Iar pe naționalul actual, pe DN71 vor fi făcute reparații anul acesta pentru a îmbunătăți calitatea drumului până când vom avea drumul expres.

#FacemDrumuri cu cap în #RevoluțiaBuneiGuvernări.

PS Imaginea atașată are doar caracter ilustrativ, traseul exact al drumului va fi determinat în cadrul contractului

https://www.facebook.com/990747367737692/posts/2453544084791339/

al3x

Bun!
În sfârșit se poate îngropa abominatia de DN71.
Mi se pare cam mare termenul, 25 de luni pentru un traseu relativ ușor. Măcar de era și PT.
Dar e ok și asa..

ultrasbz

Ar trebui corelat si cu DX Ploiesti - Targoviste - Gaesti care ar putea acum sa mearga si mai direct spre Gaesti, legatura cu Targoviste facandu-se prin acest nou DX. Sau poate va ramane tot aproape pentru a servi si ca centura pentru Targoviste.

slartibartfast

@ultrasbz asta voiam să întreb și eu, fără să dau cu parul: nu ar fi mai eficient să se facă A/DX Găești-Târgoviște, care oricum e prevăzut? Mult mai scurt, și, din punctul de vedere al târgoviștenilor, ar deservi și legătura rapidă cu Bucureștiul, și pe cea spre vest (Pitești-Craiova, Pitești-Sibiu). Și din economia făcută, să facem și o lărgire la trei benzi a lui A1 aproape de București.

vancouver

... si o largire la 17 benzi a Bd. Iuliu Maniu, ca sa incapa toate masinile astea care vin pe A1, plus traficul din cartierul Militari.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

Xed

@aqualung, s-au tot discutat diverse aspecte legate de conexiunea Târgoviștei pe alte 2 topicuri.

Unu la mâna, ai nevoie de DX72 Ploiești-Tgv-Gaesti pentru a conecta traficul normal si cel de marfa pe culoarul Oltenia-Moldova (DX12-A1-DX72-A7). Acest lucru e deja batut in cuie. Doar traseul exact al viitorului drum mai este încă in discuție.

Doi la mâna: in afară de câțiva târgovișteni care stau prin cartierul Militari nimeni altcineva nu va ocoli pe la Găești pt a ajunge oriunde in București ținând cont de aglomerația de pe A1 și traficul horror de pe Iuliu Maniu. Îți pierzi juma' din viață pe acolo  :lol:

Alexander

Quote from: Xed on March 31, 2021, 10:58:23 AM
Doi la mâna: in afară de câțiva târgovișteni care stau prin cartierul Militari nimeni altcineva nu va ocoli pe la Găești pt a ajunge oriunde in București ținând cont de aglomerația de pe A1 și traficul horror de pe Iuliu Maniu. Îți pierzi juma' din viață pe acolo  :lol:
Cu asta ai pus punctul pe I, mare dreptate. Sunt in situatia de a face destul de de des drumul, nu de putine ori am fost rutat pe Ploiesti (A3). Niciodata, dar niciodata pe Gaesti (A1). Sunt convins ca daca ar fi DX pana la A3 as face traseul super repede.

In opinia mea, singura problema reala este penetrarea in Bucuresti. Astept cu mare curiozitate si putina teama sa vad ce decizie vor lua cei responsabili. Pot sa spun cu destula siguranta ca avem nevoie de ceva nou, nu cred ca putem redirectiona traficul pe A1 sau Buftea-Mogosoaia pentru ca si asa sunt la limita.

ultrasbz

E interesant de vazut daca proiectul va include o astfel de penetrare sau pur si simplu se va sfarsi intr-un nod cu A0, iar de acolo fiecare va merge inspre Bucuresti folosind A0 si va intra pe unde crede de cuviinta.

al3x

#9
^^ ar fi interesanta o solutie pe intrarea stabilita initial in Bucuresti a autostrazii A3, mai concret descarcare pe bulevardul Gheorghe Ionescu Sisesti.
Pe de alta parte, in configuratia actuala a acestui bulevard(semafor la 2 Cocosi spre Grivita, semafor la pasaj Baneasa spre DN1) ar fi un haos general.
Daca se decide descarcarea in Gh. Ion. Sisesti trebuie neaparat pasaj subteran la 2 Cocosi, asemanator cu cel de la Piata Presei.

LE: mai bine cred ca ar fi o strapungere prin cartierul Giulesti.

punktnet

Nu este nici un interes sa intri in oras cu drumuri de mare viteza. Dupa cum s-a spus la inceputul anului, tot ce se va construi drum de viteza langa Bucuresti va pleca exclusiv din A0
Just kidding.

oc7avian


vancouver

O imensa prostie sa opresti acest DX in A0. Am mai explicat, deja incep sa obosesc sa explic.

Ce ma socheaza, e ca mai e cate unul, care nu numai ca nu vede marea problema, dar mai si incurajeaza astfel de solutii!

In schimb ceea ce ne prezinta @oc7avian e super, mai multe drumuri radiale / penetratii. Dar nu e bine daca DX de la Targoviste se termina intr-un punct din A0 si penetratiile in alt punct. Atunci intre cele 2 puncte A0 trebuie sa preia trafic radial de 2 benzi in plus fata de traficul pe care il are deja. Ori se fac pur si simplu 2 benzi in plus pe sens pe A0 pe zona aia, ori ambuteiajele sunt sigure.

Incurcarea fluxurilor radiale cu cele tangentiale este o mare greseala.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

oc7avian

Cum densitatea nodurilor va fi mare, tind să cred că proiectele se vor corela. Evident, putem adresa întrebări  ;) Radialele vor ajunge și ele să fie licitate pentru SF

danpandrea

I'm calling it: DX-ul se va lega de oraș prin DR3.