Drumul Expres DEx București-Târgoviște

Started by NGC, March 31, 2021, 07:40:41 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

dumbravaandrei

#15
Sau DR4?!?

danpandrea

^Dacă au cum să treacă de zona rezidențială din Ostratu/Paradisul verde, sigur. Mă bucur că există perspective de prelungire a traseului dincolo de A0, spre București.

danpandrea

Carioca de la final de săptămână: variantă traseu și noduri.


Archi

#18
^ continuare la carioca de final de saptamana, in acest caz m-am gandit la ce variante am avea in zona Targoviste, pentru a lega si orasul dar pentru a asigura si transit decent spre principalele directii.

Aici am avea asa:
- o varianta de conexiune cu DX PLoiesti-Gaesti (doar ca si idee)
- un racord pana la sensul giratoriu de langa Shopping City
- nod rutier cu DN72
- sens giratoriu cu DN72A spre Campulung
- un racord nordic (ar putea fii si cu o banda pe sens) pana la DN71



Zona racordului + nod  DN72









Nod DN72:






Intersectie DN72A:



Ramura nordica, legatura spre DN71:







Powered by API/PUM imgur uploader

vancouver

^frumoase schite, bune idei, bune variante.

Doar 2 observatii:

@danpandrea:

Comentariu: de cat timp se plang cei de la Renault ca nu au drum ca lumea spre Bucuresti. Vrem Renault, vrem ingineri bine platiti... dar.... ããã... Si in proiectul oficial legatura asta este complet trecuta cu vederea!


@Archi:

Comentari: urasc tipul asta de intersectie, cu ditai pasajul peste calea ferata, care costa ca atare, si care se termina intr-un .... sens giratoriu. De ex centura Craiova la vest... Daca tot dam banii pe un pasaj, hai sa folosim denivelarea si sa facem si intersectia rutiera denivelata!
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

Fred

Eu m-as opri pe moment in intersectia spre Campulung; daca se va lua in calcul pe viitor o continuare mai modesta spre Fieni, se poate gasi o continuare mai buna, cea propusa e prea aproape de Targoviste si in unghi prea strans. O continuare spre Fieni ar fi utila ca varianta secundara spre Sinaia. De la Pietrosita, care e cap de linie la calea ferata, pana la Transbucegi sunt sub 20 km, zona are ceva potential turistic, doar accesul e groaznic, intre Targoviste si Pietrosita in ultimii ani e un trafic infernal. Nu zic neaparat de un DX, dar ceva gen DN care sa nu treaca prin localitati si cu 2 benzi pe urcari ar fi suficient ca suplimentare a DN-ului actual care ramane pentru traficul local.

hefaistos

M-am uitat si eu la harta "Orbital București Drumuri Radiale" prezentat pe pagina anterioara.
Are o logica mult mai buna decat gogasa feroviara dar are puncte slabe. In cazul de fata ce faci, versi DR4 care ar fi DX Bucuresti Targoviste in Drumul Sabareni (care e ca un drum de tara, ingust si cu masini parcate peste tot)? Iar continuarea spre centru Calea Giulesti e deja la limita de capacitate mare parte din zi.

Offtopic: si alte DR-uri de acolo sunt extrem de discutabile. Cea mai absurda este prelungirea Bulevardului Poligrafiei. Direct peste 2.5 km de cartier in zona de lux. O sa se termine acolo procesele pe expropiere cand or iesi la pensie nepotii mei (inca n-am nepoti). In schimb continuarea pasajului Ciurel nu apare. Cumva o ofranda adusa primarului capitalei? Sau pentru ca nu s-au putut intelege la o solutie au renuntat sa-l treaca pe harta.   
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu suplimentar 200 lei: Se deschide traficul pe Lot 4 - Centura Focsani înainte de 15 iunie 2024.

GAC

Imi place proiectul, dar totusi intre Centura si Baldana mai mergea un nod, in dreptul Sabareni. Similar mai mergea un nod intre Baldana si Bolovani. Un nod la 20 Km mi se pare cam putin... dar poate fi adaugat ulterior.

vancouver

@hefaistos, la Poligrafiei este lasat loc special pentru strapungere, nu este nevoie de nici o expropriere. Daca totusi e nevoie, daca lucrarea este de interes national, atunci exproprierile se fac imediat iar procesele de judecata pot sa dureze oricat. Se judeca doar valoarea despagubirii. Exproprierea nu poate fi oprita.

E ok daca DX Targoviste-Bucuresti se varsa in drumul Sabareni - este o zona slab circulata, care poate primi trafic. Iar daca se infunda nu e nici o problema, DX-ul se va intersecta si cu A0 si DNCB si soferii pot schimba pe alte intrari in oras, daca navigatia le indica asta. Desi pare greu de crezut, dar cu cat vor fi mai multe strapungeri, chiar si radialele actuale vor fi mai libere.

Doar o observatie la intrarea pe drumul Sabareni. Ar fi bine sa existe si o iesire catre Chiajna (intersectie cu drumul comunal 22). De asemenea pasaj DC22 peste CF M900 si astfel posibilitate de intrare in Chiajna.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

theodor1998

Buna ziua!
Tocmai a trimis contractul de asociere, Consiliul Judetean Dambovita, pentru un DX Fieni-Pucioasa si DX centura Targoviste, oare nu se poate ca Ministerul Transporturilor sau Consiliul sa faca si bucata dintre Pucioasa si viitoare centura a municipiului Targoviste? Astfel am avea o legatura rapida intre principalele orase ale judetului, si am scapa DN 71 de tot traficul greu. La orele de varf DN 71 si asa este destul de aglomerat la ora actuala.

al3x

DX Fieni Pucioasa? DX centura Targoviste? E prima oara cand aud de cele doua.
Zici ceva si de viitoarea centura Targoviste(care cred ca se afla in constructie in acest moment). Nu cred ca Targoviste e un oras suficient de mare cat sa aiba nevoie de 2 centuri. O centura gen DNCB ii ajunge.

Fred

Ar avea sens un DX Bucuresti-Pucioasa ca un proiect unitar si fara cocoase in loc de discutatul DX Bucuresti-Targoviste, o centura facuta pe genunchi si un DX Targoviste-Pucioasa. Daca despre asta e vorba, e o idee buna.

Xed

Tinand cont ca inca suntem la capitolul discutii generale despre acest proiect, da, ideal ar fi ca drumul expres sa ajunga pana la Pucioasa. Totusi am o indoiala ca s-ar aduce cel putin in atentie o astfel de propunere.

Personal as merge pe o varianta mai palpabila si anume ceea ce a propus mai sus Archi, un DX care sa asigure si partea de centura de vest a Targovistei preluand astfel traficul care vine dinspre Campulung si Sinaia. Actuala centura e pe alocuri centura in adevaratul sens al cuvantului avand oricum zone locuite sau zone care urmeaza sa se dezvolte in viitorul apropiat: zona mall-ului sau partea de est a centurii.

Chiar si asa consider ca va trebui sa existe o presiune constructiva atat din partea societatii cat si a Consiliului Judetean DB/ Primaria Tgv astfel incat sa ajungem la un proiect care sa inglobeze si o centura a orasului. Daca nu vor exista discutii in aceasta directie cred ca avem toate sansele ca viitorul DX sa se verse in rondul de la Mall Dambovita si aglomerand orasul in acea zona.

theodor1998

Ideea e urmatoarea, zilele trecute Consiliul Judetean Dambovita a prezentat variantele de traseu pentru DX centura Targoviste si DX Centura Pucioasa- Fieni, proiecte in asociere cu Ministerul Transporturilor. De aici si propunerea mea cu conectarea acestor 2 Drumuri Expres.

dr4qul4

Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024