Drumul Expres DEx București-Târgoviște

Started by NGC, March 31, 2021, 07:40:41 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

AlexxC

Varianta portocalie deschide calea unei legaturi viitoare intre Butimanu si DX-Ploiesti-Gaesti in zona Targusoru Vechi.
In acest fel se creaza o a4a legatura intre Ploiesti si Bucuresti cu degrevarea traficului de pe DN1 si DN1A.
Sa dublezi un viitor drum modernizat la 2 benzi pe sens cu un DX nu prea face sens din multe puncte de vedere, mai ales cand ai optiunea sa scoti din izolare alte zone cu ajutorul lui,

horatiu.cosma

Are tot sensul din lume să dublezi un DN7 criminal, care a tăiat în două o grămadă de comunități și le-a dat viteză, zgomot, vibrații și multe victime în accidente rutiere.

tom_sawyer

#137
Cred că vrea să spună că varianta portocalie e mai depărtată de actualul DN7 fața de cea mov.

http://bucuresti-targoviste.ro/

Și eu votez cu varianta portocalie. Cea mov era de luat în considerare dacă nu se dubla DN7, dar deja lucrările sunt în curs.

dr4qul4

Din zona de nord avem deja 2 legaturi bune cu Ploiesti: A3 si DN1 pe 2 benzi. Asa ca nu vad rostul de a face inca o legatura cu Ploiesti-ul.
Din zona de nord-vest nu avem decat DN7. O conexiune prin Giulesti are mult mai mult sens ca una prin Mogosoaia, unde se va face si o centura!
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

eugend

Varianta mov vine natural in continuarea DR3

panzer

Si eu votez Mov.
+ Desi DXul se opreste in A0, continuarea cu DR3 aduce valoare, mai ales pana la DNCB. => o dispersie de trafic mai buna pe 2 inele + accesul la Gara Basarab.
- Dar este cu 3km mai lunga si trece prin gradinile de la Lunguletu/Slobozia Moara.

Varianta portocalie trece mai mult prin zone de porumb/grau/etc. E mai scurta, dar nu mai poate fi continuata. Dispersia de trafic va fi facuta doar de A0.

Am facut insa un pariu cu mine: o sa se aleaga Portocaliu pentru ca MOV-ul trece prin niste paduri unde vaneaza unii.

miahi

^Cred ca balanta va fi inclinata si de interesele imobiliare de langa Bucuresti ...

tom_sawyer

^^ Varianta portocalie se continuă cu DR4, la fel cum cea mov se continuă cu DR3. Intră pe site-ul proiectului și vezi harta completă.

panzer

Corect. Am realizat mai tarziu. Ambele au continuare in Bucuresti.

Restul ramane valabil. S-ar putea sa aiba mai multe sanse versiunea portocalie. Mai ales ca ei s-au apucat de DN7 mai serios, adica se lucreaza bine. La DN71 (Racari => Targoviste) doar proiecteaza, n-am vazut alte utilaje pe traseu.

dr4qul4

Pana la urma ambele variante sunt OK, fara cocoase inutile.
Nu prea inteleg cum au reusit sa scoata varianta prin Giulesti mai lunga, dar pentru cei din est si sud tot ar fi mai scurt pe aici.
Sper doar sa faca un AMC pe bune, si sa ramana varianta cu cel mai bun cost beneficiu.

Parerea mea este ca varianta mov deserveste mai multa populatie. Zona Baldana-Titu-Lunguletu este mult mai dezvoltata ca Bilciuresti-Dobra-Butimanu.
Si e cam singura sansa pentru o centura la Chitila, in timp ce Buftea va avea oricum una.
Nu-mi surade nici ideea de a directiona tot traficul catre nordul Bucurestiului, in timp ce Giulestiul va continua sa ramana izolat, pentru ca in functie de varianta aleasa aici, se va prioritiza si Radialul respectiv, iar celalalt va fi uitat prin sertare.
PLAN DE SITUATIE | PLAN DE ANSAMBLU (dwg+kmz)

Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

horatiu.cosma

Scriosteanu, Thuma și prietenii lor au niste terenuri prin "Sectorul 0" din Mogoșoaia, acel tun imobiliar despre care s-a tot discutat în presă. Deci pare destul de clar în ce direcție se trage. Însă cum spuneai și tu, dr4qul4, sunt de aceeași părere, paralel cu DN7 ajută mult mai mult acele comunități mai mari și mai vitregite de o "autostradă" prin mijlocul lor, inclusiv relația spre Titu.

dr4qul4

Si eu cred ca vor alege Mogosoaia, pentru ca asa se explica de ce au fortat dublarea DN71
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Alexander

Nu stiu daca dublarea DN71 e atat de fortata, momentan cei de la Geostud fac foraje, nu imi e clar daca pe zona 1 Baldana-Targoviste au terminat, dar momentan sunt pe zona 2, Targoviste-Sinaia. Imi e clar ca o sa fie o alta promisiune de alegeri din partea CJ dambovita (same as before, cel putin 12 ani de promisiuni reluate la fiecare 4).
Sper sa se impotmoleasca cu largirea si sa se mearga exclusiv pe DX, ideal varianta mov dar nu fac nazuri :D

dr4qul4

Si eu prefer varianta mov, dar cred ca pentru mine e mai rea.
Ies prin Aviatiei/Baneasa, asa ca traversarea satului Cornatelu (ce balciuri erau acolo exact de ziua mea  :lol:   ) nu inseamna nimic fata de iesirea din Bucuresti si Chitila. Ca distanta ar fi tot pe acolo, dar mult mai relaxat traficul.
Doar ca pana va fi gata, o sa ma mai duc 1 data pe an in zona  :((    Asta in timp ce amaratii aia care nu au avut bani de Corbeanca (ci doar de Baldana), se vor inghesui tot prin sensurile giratorii (ma astept sa mai apara vreo 5-6)
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

al3x

Corneliu Stefan, presedinte CJ Dambovita pe Facebook:

Quote✅️ Astăzi, a fost avizată varianta finală a traseului drumului expres București-Târgoviște!
🤝 Traseul prevăzut în proiectul pe care l-am propus dâmbovițenilor încă din 2020 pornește din comuna Corbeanca și se termină în actuala centură a Municipiului Târgoviște, prin conectarea la sensul giratoriu existent.
🛣 Drumul expres va avea lungimea de 62 km, va traversa Mogoșoaia, Corbeanca, Buftea, #Crevedia, #Niculești, #Butimanu, #Cojasca, #Bilciurești, #Cornățelu, #Dobra, #Băleni, #Bucșani, #Comișani, #Văcărești, #Ulmi și se va opri în #Târgoviște.
🛣 În cadrul proiectului vor fi realizate următoarele:
▫️Poduri în lungime de 2,3 km;
▫️Două spații de servicii; 
▫️Un centru de întreținere și coordonare;
▫️6 noduri rutiere;
▫️32 de lucrări de artă;
▫️124 km de drumuri de întreținere;
▫️250 km de șanturi și rigole.
🛣 Cu acest drum, soluție complementară și distinctă a proiectului de modernizare a actualei rute care leagă Târgoviștea de București, județul Dâmbovița va deveni mult mai atractiv pentru investitori, iar timpii de transport, indiferent că vorbim de mărfuri sau persoane, vor fi mult mai rapizi.
#ConsiliulJudețeanDâmbovița