[TM] Drum legatura Autostrada A1 - Aeroport TM

Started by horyatm, December 25, 2020, 09:46:59 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Cozak

Oameni buni, trecerea de cale ferata catre Jumbo se va inchide, in viitorul PUG de la Ghiroda va exista un drum pe partea stanga a caii ferate in directia Timisoara-Lugoj care se va opri in acelasi sens giratoriu de unde pleaca aceasta legatura catre A1. De aceea vor sa continue catre A1 pornind de acolo, din acel sens giratoriu.
Iar sfarsitul acestui drum nu spune ca va fi tot intr-un sens giratoriu, cel de pe DN-A1, ci undeva intre ele.

Eu zic sa nu ne incingem mintile ci sa asteptam acest foarte important studiu de fezabilitate care va scoate toata circulatia din Remetea Mare. Acest lucru mi se pare foarte important.
Cheers!

ioio_viola

Nu inteleg pe unde ar trebui sa vina acel drum. Poti sa tragi pe harta aproximativ o linie te rog? Mersi

horyatm

Interesant. Chiar recent citisem pe site-ul primăriei că acea secțiune din DJ691 a intrat în administrarea Comunei Ghiroda și nu înțelegeam de ce.

Am găsit un PUZ, însă nu găsesc PUG-ul acela. Calitatea imaginii nu e prea bună și nu înțeleg ce se va întâmpla cu acel drum. Va dispărea de tot? Sau se va opri în calea ferată? Pare totuși că va fi un drum tot în zona aceea, dar care se duce direct spre Nord. Poate lămurește cineva. Oricum, ar mai degreva zona, însă mare păcat că centura nu e la 4 benzi...





Powered by API/PUM imgur uploader



dorum


elphax

#21
9 oferte pentru proiectare

Am insistat pe o analiză rapidă, dar extrem de temeinică a ofertelor, pentru a nu lăsa loc de îndoială în ceea ce privește rezultatul. Mă bucură interesul crescut pentru această lucrare. Vom avea probabil un cost mai mic, dar e importantă și calitatea serviciilor. Planul nostru este să avem documentația necesară undeva la începutul anului viitor, pentru ca apoi să lansăm licitația pentru execuția efectivă a noii șosele", spune președintele CJ Timiș, Alin Nica.

https://debanat.ro/2021/02/noua-firme-vor-sa-faca-proiectul-pentru-noul-drum-de-legatura-dintre-autostrada-a1-si-aeroportul-timisoara_320904.html

am incercat la un moment dat sa trasez acest drum precum si o legatura cu noua A9 care ar putea ajunge in aceeasi zona. evident ca ar fi o intersectie complicata acolo cu multe fluxuri de conectare.
drumul despre care vorbim este cu albastru, drumul spre aeroport este deja in curs de largire la 2 benzi pe sens. in poza nu se vede si capatul care se leaga la centura
A9 ar fi cu rosu, am facut buclele supra dimensionate ca sa se vada mai clar, dar in realitate ar fi mai mici - similare cu actualele bucle ale beretelor A1



Powered by API/PUM imgur uploader

dorum

#22
SF, PT+ documentatie cadastrala

NV Construct SRL – Institutul de Arheologie Vasile Pârvan – Tera Design Studio – Gauss – Construcții Feroviare Mureș SA – Expertus – Lifeconstruct – Protelco – Cartare Agrochimica
SPC Elite Consulting SRL
Capital Vision – Viaponte Rom SRL
SC Proiect – Construct Regiunea Transilvania – Total Business Land SRL – Abed Nego Com – Road Design SRL
Coplan – Consultanți – Arhitecți – Ingineri – Coplan Aktiengesellschaft
Aduro Impex – Pegasus Engineering – Specialist Consulting SRL
Procad – Terratechnik – Bauplaning – Cubit Proiectare – Expertus
Peiesi – Add Global Design SRL
East Water Drillings – 3TI Progetti Italia-Ingegneria Integrata SPA


toti unu si unu!!! :)

horyatm

Pun aici proiectul de lărgire la 4 benzi.



Se lucrează în ritm lent, însă se avansează. S-au montat stâlpii de iluminat și s-au mai efectuat excavări, însă lărgirea s-a împotmolit la un podeț. Se vede pe filmare că la un moment dat se oprește brusc lărgirea, fix în dreptul unui podeț.

Cuneo

Drum nou la 4 benzi intre Aeroportul Timisoara si Autostrada Vestului, o centura ocolitoare pentru Remetea Mare si Ghiroda. Avem bani europeni pentru documentatie

TIMIS. Consiliul Judetean Timis a facut inca un pas catre realizarea unui nou drum care sa lege Aeroportul de Autostrada Vestului. A obtinut finantare din bani europeni pentru documentatie.
Practic, va fi un fel de centura ocolitoare pentru Remetea Mare si Ghiroda, o sosea de mare viteza ce se va construi in zona aeroportului, o legatura la 4 benzi intre Centura Timisoarei si nodul de la Remetea de pe A1. Suma obtinuta pentru Studiul de Fezabilitate si Proiectul Tehnic este de 2.300.000 lei, iar serviciile au fost scoase la licitatie.

Drumul va avea o lungime de aproximativ 8 km, cu doua benzi pe sens, si va 'trage' practic autostrada mai aproape de Timisoara. Acesta se va construi la sud de Aeroport, peste calea ferata secundara ce deserveste aerogara, intersectand drumul comunal DC62 (Remetea Mare – Ianova), avand ca punct terminus intersectia cu drumul national DN6, nodul de descarcare A1. Noua sosea va reduce si poluarea din Ghiroda si Remetea Mare, actionand ca o centura de ocolire pentru cele doua localitati. Va reduce traficul greu dincele doua localitati si va asigura potential pentru dezvoltarea economica a zonei tranzitate. Mai mult, noua conexiune rutiera va creste calitatea vietii locuitorilor din cele doua localitati, sporind de asemenea siguranta circulatiei.
Suma necesara realizarii investitiei este estimata la 18 milioane euro, cu tot cu TVA.

https://www.opiniatimisoarei.ro/drum-nou-la-4-benzi-intre-aeroportul-timisoara-si-autostrada-vestului


Cuneo

Drumul cu 4 benzi de circulatie, ce va aduce Aeroportul Timisoara mai aproape de Autostrada Vestului, se va face cu bani europeni. Documentatia pentru soseaua de 8 km, aprobata

TIMISOARA. Consilierii judeteni au aprobat sumele de bani necesare construirii unui drum nou care sa faca legatura, la 4 benzi de circulatie, cate doua pe sens, intre Aeroportul Timisoara si Autostrada vestului. Aceasta sosea va fi, practic, o centura ocolitoare pentru Remetea Mare si Ghiroda.
,,Valoarea totala eligibila a obiectivului investitional Construirea Drumului Judetean de legatura pentru conectarea Aeroportului International Traian Vuia Timisoara la Autostrada A1 finantat in cadrul Proiectului – Sprijin la nivelul Regiunii de Dezvoltare Vest pentru pregatirea de proiecte finantate din perioada de programare 2021-2027 pe domeniile mobilitate urbana, regenerare urbana, centre de agreement / baze turistice (tabere scolare), infrastructura si servicii publice de turism, inclusiv obiectivele de patrimoniu cu potential turistic si infrastructura rutiera de interes judetean, inclusiv variante ocolitoare si/sau drumuri de legatura prin Programul Operational Asistenta tehnica 2014-2020 (POAT) este in cuantum de 2.296.534,89 lei (inclusiv T.V.A.), din care contributia publica de 2% a Unitatii administrativ-teritoriale Judetul Timis este de 45.930,70 lei, iar cheltuielile neeligibile ale proiectului sunt in cuantum de 48.916,14 lei (inclusiv T.V.A.),,, se arata in proiectul de hotarare aprobat de consilierii judeteni.

Urmeaza ca reprezentantii Consiliului Judetean Timis sa demareze procedurile pentru obtinerea finantarii si mai apoi organizarea licitatiei pentru acest proiect de infrastructura.

Drumul va avea o lungime de aproximativ 8 km, cu doua benzi pe sens, si va ,,trage" practic autostrada mai aproape de Timisoara. Acesta se va construi la sud de Aeroport, peste calea ferata secundara ce deserveste aerogara, intersectand drumul comunal DC62 (Remetea Mare – Ianova), avand ca punct terminus intersectia cu drumul national DN6, nodul de descarcare A1.

Noua sosea va reduce si poluarea din Ghiroda si Remetea Mare, actionand ca o centura de ocolire pentru cele doua localitati. Va reduce traficul greu dincele doua localitati si va asigura potential pentru dezvoltarea economica a zonei tranzitate. Mai mult, noua conexiune rutiera va creste calitatea vietii locuitorilor din cele doua localitati, sporind de asemenea siguranta circulatiei.

https://www.opiniatimisoarei.ro/drumul-cu-4-benzi-de-circulatie-ce-va-aduce-aeroportul-timisoara

istvan78

Hmmm... deci conceptul e ca vine traficul de de A1, iese pe 4 benzi si ocoleste Remetea, apoi se reuneste cu traficul de pe centura nord si intra pe 2 benzi pret de <1Km, dupa care poate continua pe 4 benzi catre Timisoara sau pe 2 catre sud.
N-am inteles eu bine?

elphax

Traficul de pe A1 spre aeroport va fi pe o ruta mult mai scurtă și pe 4 benzi.
Traficul spre Timișoara are acolo 3 variante in plus pe lângă cea prin Remetea - pe centura nord sau sud și pe drumul vechi cu trecere CF, chiar dacă sunt doar doua benzi.
Waze va împărți traficul :)

ioio_viola

cumva are dreptate istvan. e aiurea sa vi pe 4 benzi de la autostrada, o portiune sa mergi pe 2 (pe centura) ca apoi sa mergi iar pe 4 benzi la intrarea pe Calea Lugojului. Puteau (inca pot) proiecta cumva ca de la autostrada pana la punctele Cardinale sa fie 4 benzi peste tot.

Vlad94

#29
Cea mai mare congestie se va realiza in zona giratoriului DNCT-DJ Aeroport si pasajul dintre DNCT si DN6. Aici ar trebui realizat un pasaj precum cele de pe centura de sud. Ar trebui extinsa si portiunea la 4 benzi.