News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

[MS] Centura Sighișoara

Started by tom_sawyer, September 18, 2020, 01:28:51 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

RobertH

VO Sighisoara - Planuri de situatie (2/3) :














Powered by API/PUM imgur uploader

RobertH

VO Sighisoara - Planuri de situatie (3/3) :














Powered by API/PUM imgur uploader

dr4qul4

Ce HAL de proiectant. A vrut cumva sa faca circuit de Formula 1?
Chiar nu se putea rezolva "acul de par" cu un viaduct/tunel cut&cover?
Dar cred ca sunt 2 ace de par. Exact inainte de intersectia cu DN13 (spre Tg Mures- adica pe directia de trafic principal) mai avem o intoarcere la 180 de grade. Proiectam orice, doar sa mai facem un ocol.
:stupid:
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

RaduC

^A avut optiunea "evitati tuneluri" selectata in CAD cand a construit modelul...

Serios, arată ca si cum ar fi fost o cerință clară de a se evita construcția unui drum sigur... acele curbe sunt o invitație la iarbă verde

voicul

Vad ca se aplica ultima tehnologie necesara unei centuri in 20-21 - pana la o banda completa pe sens!

La ce iti mai trebuie tunel cand ai 1+1?  :puke:

RobertH

Traseul e calibrat si pus pe harta.

pasadia

Eu nu am o problema cu lipsa de tunel și acel ac de par făcut chiar pe zona de maximă altitudine a proiectului ci mai degrabă cu locul ales pentru conectarea in DN13 in zona Hetiur. Mi s-ar fi părut mult mai firesc că racordul sa fie făcut exact in zona curbei de la Hetiur, chiar langa biserica din sat, și nu la sud de aceasta curba.


Dar că idee, prefer oricând un 1+1 cu tunel dar drept în locul unui 2+2 prin sate și plin de curbe.

vancouver

#22
Hai sa gasim si ceva bun la centura asta: are parcare pentru TIR-uri! Dar aici se si opreste partea buna. Pentru ca urmeaza aia mai putin buna: ca sa iasa din parcare, TIR-urile trebuie sa dea cu spate in conditii de lipsa totala de vizibilitate, daca mai este alt TIR parcat alaturi. WOW!
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

Kimi

Stimati ingineri de la Halcrow Romania, ce e cu imbecilitatea asta? Ati auzit de viaduct?



reed

Ne rad si aia din Congo,nici de anii 50 nu e traseul asta.Fereasca-ne sfantu'

Kimi

Sunt curios daca un inginer de pe forum poate gasi o justificare pentru cocoasa aceea. Acolo e o vale goala deloc adanca.

alecu26

Se proiecteaza pe scoala Iptana. Aia dinainte de 90. Se urmaresc curbele de nivel exact ca la proiectul de drumuri din anul 3. Cred ca, chiar cu compasul au proiectat.
Nu e singura centura proiectata asa (Tg Mures, Diamant, Bistrita si altele) au pe langa aceste viteze de proiectare minuscule...si faptul ca sunt la dracu in praznic de oras.

Centura de fapt in conceptia Iptana se numesc Variante de traffic, si erau gandite de Ceausescu sa mearga RABA pe ele, ca oricum pulimea avea dacii si nu ave benzina.

Acum sincer, decat sa se faca porcaria asta...mai bine nu se face. Mai bine se face etapizata, dar se face macar 2+1 alternativ si cu o viteza de proiectare de 50...60 km/h.

20 km/h ......e NO COMMENT>
Drumurile noastre POATE;

mld85

Acolo sus in curba de la Hetiur este o biserica monument istoric.. poate si din cauza asta au cautat sa o ocoleasa

https://ro.wikipedia.org/wiki/Biserica_fortificat%C4%83_din_Hetiur

Kimi

Si astia de la Cnair cum de mai accepta in ziua de azi asemenea imbecilitati? Sau si ei au facut aceeasi scoala?

PS: Nu are nicio treaba biserica cu ocolul si evitarea viaductului.

alecu26

ceva noutati? clarificari? Zvonuri despre firmele interesate?
Drumurile noastre POATE;