Autostrada A13 Sibiu-Bacău

Started by Ionut, March 12, 2014, 10:38:16 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Ionut

Lansare licitatie SF+PT Brasov-Bacau - detalii din caietul de sarcini




Sa speram ca va fi o autostrada cu noroc, A13.
Pentru ca avem ceva concret, dam si noi drumul la topic.



Hrebenciuc la TVR1: ,,S-a dat drumul la studiul de fezabilitate pentru autostrada Brașov – Bacău"
,,Astăzi, 11 martie, s-a dat drumul la studiul de fezabilitate pentru autostrada Brașov – Bacău, care va trece și prin Ținutul Secuiesc și va duce la dezvoltarea turismului în regiunea Harghita și Covasna", a declarat Hrebenciuc, care a promis că actualul Executiv va reglementa, printr-o lege, problema arborării, pe imobilele reprezentând autorități ale statului român, a steagurilor unităților administrativ-teritoriale.

sursa: Bacau.net
via iulius

alecu26

ce inseamna oare ca s-a dat drumul?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Tavi


Ionut

Probabil se refera la anuntul de pe SEAP?! ???
Poate cineva care se pricepe sa verifice? Florin?

rocklee


Archi

#5
Vor sa bage traficul dinspre Moldova pe Comarnic-Bv. Acesta ar fi un motiv principal. Ca in rest oricum cam trebuie incepute precedurile pe o autostrada spre moldova, pentru ca in 15 ani, hai 10 sa fiu optimist sa avem o legatura V-NE

pasadia

Distractiv (si poate chiar benefic, de ce nu?) ar fi ca A13, Sibiu - Brasov - Bacau sa fie realizata, dar Comarnic - Brasov nu.

Astfel incat sa avem un mare si frumos triunghi cu laturile: Bucuresti - Pitesti - Sibiu, Sibiu - Brasov - Bacau si Bacau - Ploiesti - Bucuresti. Poate chiar ar fi aceasta cea mai buna solutie.  :D

florin74

#7
Quote from: Ionut on March 12, 2014, 01:47:13 PM
Probabil se refera la anuntul de pe SEAP?! ???
Poate cineva care se pricepe sa verifice? Florin?

S-a dat drumul la fel cum s-a dat drumul la SF-ul pentru Pitesti Sibiu, adica gogosi umflate.

alecu26

nu cred sa fie deja in SEAP. E undeva mult mai in fata....unde prin CNADNR. Probabil o fi fost desemnata o persoana sa se ocupe de el..ceva de genul asta.

Nu cred ca a mai fost facut traseu pe acolo...deci ar trebui inceput cu SPF...sau macar un studiu al alternativelor de traseu.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

tonică

aceasta stire se traduce simplu prin " suntem la guvernare impreuna cu udmr!"
nu degeaba se vorbeste si despre arborari de steaguri si alte cele. Iar astfel de guvernari/imfratiri/conventii nu au nevoie de proiecte puse in practica ci doar de..proiecte.
Stirea se va mai actualiza nitel in timp, depinzand strict de cat va dura aceasta guvernare. Insa doar ca proiect, nimic ai mult. Nu se aloca bani de la buget pt. ce procent reprezinta doi ministri in noul guvern, sa fim seriosi...

adiarc

avem la nivel national o groaza de proiecte incepute si nefinalizate.......si noi bagam in continuare bani in studii de fezabilitate...
nu suntem in stare sa facem o amarata de licitatie la o autostrada aproape finalizata...
gogosi electorale la cel mai josnic nivel , la fel ca cei ce le promoveaza..
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

cezar-mario2012

Cei mai ușori bani se câștigă la studiile de fezabilitate,  asa ca se va face :2c:

sebba

^ da, si constant, ptr ca se refac din mandat in mandat si nu implica deloc si continuarea lor pe teren :D
Sailing away! S/Y Haimana

vancouver

Quote from: adiarc on March 12, 2014, 04:53:51 PM
avem la nivel national o groaza de proiecte incepute si nefinalizate.......si noi bagam in continuare bani in studii de fezabilitate...
nu suntem in stare sa facem o amarata de licitatie la o autostrada aproape finalizata...
gogosi electorale la cel mai josnic nivel , la fel ca cei ce le promoveaza..

Exact. Când suntem in opoziție urlăm că așa se fură banii, cu studii de fezabilitate și nimic concret. Iar când venim la putere aruncăm din start orice lucru făcut de alții, că e câh, și o luăm de la capăt cu alte studii, pentru că ... lucrurile trebuie să revină acolo unde le este locul ...  :D
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

Goldmund

Quote from: vancouver on March 12, 2014, 10:51:44 PM

Exact. Când suntem in opoziție urlăm că așa se fură banii, cu studii de fezabilitate și nimic concret. Iar când venim la putere aruncăm din start orice lucru făcut de alții, că e câh, și o luăm de la capăt cu alte studii, pentru că ... lucrurile trebuie să revină acolo unde le este locul ...  :D

Corect! Asta imi aduce aminte de celebra A.. intre Bucuresti si Alexandria, in paralel cu abandonul(o fi vreo tactica la mijloc?)Coridorului rutier IV paneuropean, segmentul intre Pitesti si Sibiu. Din fericire, pentru moment, au revenit la planurile europene si nationale de a uni Constanta de Arad printr-o autostrada.