Autostrada A13 Sibiu-Bacău

Started by Ionut, March 12, 2014, 10:38:16 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

dargauda

Si luna viitoare o sa zica ca in  septembrie, pentru ca a intervenit vacanta de vara :lol:

hefaistos

Sa fim echilibrați. Cinci ani, cand nu s-a întâmplat nimic nu am auzit nici un comentariu. Acum ca se decaleaza termenele cu 2 luni se aud numai tanguieli
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

prd.marius

QuoteDeși neoficial se vorbește de autostrada de la Sibiu la Făgăraș ca având indicativul A13, continunând mai departe pe relația Brașov - Bacău, CNAIR a transmis la solicitarea HotNews.ro că, se pare, viitorul drum de mare viteză va avea un alt indicativ.

,,Sectoarele de autostradă Sibiu-Făgăraș și Făgăraș – Brașov vor avea indicativul (A3)", a precizat CNAIR în răspunsul transmis HotNews.ro.
Interesant...

SILVIUFG

Quote from: hefaistos on May 26, 2021, 02:11:21 PM
Sa fim echilibrați. Cinci ani, cand nu s-a întâmplat nimic nu am auzit nici un comentariu. Acum ca se decaleaza termenele cu 2 luni se aud numai tanguieli

M-am uitat rapid la nr tau de postari pt ca stiam ca nu esti nou pe forum. M-am saturat eu de cate ori am scris aici pe forum ca sunt disperat de ritmul proiectului. Si nu sunt singurul. Doar ca poate ca noi astia din zona suntem mai putin vocali precum altii.

draguv

#1594
Salutare!

Il inteleg pe @SILVIUFG ca e disperat de ritmul cu care inainteaza acest proiect. Cautati in urma cand el posta poze de la forajele pe care le faceau pe viitorul traseu al autostrazii si vedeti cati ani au trecut de atunci. Intotdeauna a fost vorba de amanari. In 2020 Ionut scria ca in 10 ani am putea sa circulam pe A13 intre Sibiu si Fagaras. Sper sa nu se adevereasca si sa se poata circula mai devreme.

user201

August 2021 pentru scoatere la licitație pentru execuție nu ar fi așa rău într-adevăr, dar să vedem dacă se va respecta acel termen...

Hoinar

#1596
@SILVIUFG si eu sunt exasperat de ritmul "lucrarilor" ... de ani de zile se tot amana, si tot se amana. Este mare nevoie de aceasta autostrada... Stau cu ochii pe acest topic in fiecare zi, in speranta ca apare o veste buna.

Dagda

Le fel de exasperat de ritmul in care se progreseaza cu aceasta autostrada sunt si eu.
Totusi in acest ultim an s-a mai intamplat ceva, s-a licitat SF+PT pt Fagaras - Brasov... la nivel de minister tinand cont cat de rar se comunica despre acest proiect ai zice ca nu e o prioritate. :(

adiarc

sa-i dea drumul odata la licitatie si sa trecem la executie...apoi sa fie gata cat mai repede pt a salva vieti si pot sa-i spună si autostrada Scufita Rosie
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Quest

^ -7
@prd.marius logic ar fi SB-BV da fie denumita A13 intrucit leaga A1 de A3, iar BV-BC sa fie A37, intrucit leaga A3 cu A7.
Common sense will get you far !

SILVIUFG

Quote from: adiarc on May 29, 2021, 05:14:19 PM
sa-i dea drumul odata la licitatie si sa trecem la executie...apoi sa fie gata cat mai repede pt a salva vieti si pot sa-i spună si autostrada Scufita Rosie

:lol: :lol: :lol: Exact la asta ma gandeam si eu!! Indicativul autostrazii e ultima problema. A69 sa-i spuna ca voi fi fericit!! Dar sa o am sub roti.

adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

mikidutzaa

Quote from: pasadia on February 18, 2021, 08:30:16 PM
Mersi fain, arata bine pe site.

Asa, mult prea tarziu, dar o sa mai fac cateva comentarii:

- imi e greu sa inteleg logica nodului de la Ucea / Victoria, nod care permite doar urcarea pe autostrada (nu si coborarea de pe autostrada). Care o fi justificarea, le e frica de vreo explozie la combinat si vor sa poata goli oraselul ala repede?  8)
- prin multe locuri as fi preferat un traseu mult mai la sud. Ma refer de exemplu in zona Cartisoara (unde A13 merge chiar la nord de DN1, neavand nod direct cu Transfgarasanul). Acesta imi pare o mare ratare a acestui proiect (pe langa ocolul de la Boita).
- un alt loc in care as fi desenat autostrada mult mai la sud e dupa nodul Victoria pana spre nodul Fagaras / Mandra. Un traseu mai sudic, pe langa pitoresc zonei, ar fi permis si un nod in preajam manastirii Sambata / zona Dragus - Lisa, adica principala zona turistica de la poalele Fagarasului. Nodul propus acum te obliga sa folosesti acelasi traseu intortocheat al DJ104A prin interiorul localitatii Sambata de Sus.
- nodul cu DN1 dintre Carta si Arpasu de Sus va provoca probleme mari in perioada de constructie. Implica relocarea DN1 pe un pasaj suprateran peste viitoarea autostrada ceea ce va duce la cozi lungi in trafic in perioada santierului. Presimt ca o parte din traficul de masini mici va ocoli prin Arpasu de Sus si Cartisoara pe DJ105P, un drum care nu va face fata traficului suplimentar. 
- ca muntoman trebuie sa zic ca accesul spre unele zone importante imi va fi destul de complicat. Ma refer mai ales la accesul spre valea Porumbacu (cabana Negoiu + zona castelului de Lut) si spre valea Avrigului (zona cabanelor Barcaciu si Suru). Asta cred ca trebuia sa fie treaba CJ-ului Sibiu, cel care ar fi trebuit sa ia in considerare si acest aspect cand a dat "negociat" traseul (nu ca rezultatul CJ Brasov ar fi mai grozav, am explicat cand a fost vorba de Sambata).

Scuze ca dezgrop poveste veche dar nu cred ca s-a raspuns. Nu se putea mai la sud pentru ca intra in sit Natura 2000. Si oricum, nu e normal sa fie autostrada prea aproape de munte, aduce poluare.

https://natura2000.eea.europa.eu/

mirceaeliade

eu zic ca o autostrada langa padure e mai bine pt ca padurea curata aerul.  si CO2 de la masini e hrana pentru copaci inalti, grasi si sanatosi

ovicor

Nu trebuie sa intre prin Natura 2000, ajunge cat sa faci nodul pe Transfagarasan, in amonte de acele lacuri. Si costurile ar fi mai mici, ar fi mai scurta, n-ar exista cele doua traversari peste DN1, s-ar elimina si disconfortul santierului la DN1.