[B] Pasajul Nicolae Teclu-Splaiul Unirii

Started by MorningStar, March 13, 2020, 06:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

MorningStar

S-a aprobat documentația de către PMB si PS3 (PUZ) si deja exista activitate.

Ionut


minisoferul

Poza preluata de la colegii electrici, by colegul adrenalina2580
Prima cupa,


voicul

Exista si termen de finalizare?
De unde a aparut lucrarea asta, fara sa nu auda nimeni nimic? O fac firmele primariei?


dr4qul4

am gasit aici
Proiect de hotărâre privind aprobarea Planului Urbanistic Zonal PUZ- CONSTRUIRE CALE DE COMUNICAȚIE PESTE OBSTACOL NATURAL, RAUL DAMBOVITA ȘI ACCESIBILIZARE CIRCULAȚIE - ZONA STR. NICOLAE TECLU, SECTOR 3, BUCUREȘTI
anuntul
e si un comentariu "tehnic"
QuoteMIRCEA VOINEA   2019-12-11 22:23:47
Bună seara, aş vrea să vă semnalez o inadvertenţă în planşa de reglementări a documentaţiei PUZ. Cele două zone încadrate în zona V4 (din spre râul Dâmboviţa), au menţiunea pe plan "conform PUZ Sector 3", dar RLU-ul din PUZ-S3 ptr. UTR V4 : POT - nu este cazul, iar CUT - fără obiect (similar cu UTR V5) şi nu cum este menţionat POT = 15%, CUT = 0,2. Din PUZ-S3 rezultă că nici instalaţiile - liniile de înaltă tensiune aeriene LEA, nu mai sunt permise în zona V4,V5 (trebuia menţionat la art 10 şi UTR V4,V5 în RLU S3 - H max. clădiri= 0,00m cu excepţia instalaţiilor), şi nici străzi de categoria a II-a cu profil de 24m nu sunt permise în V4 conf. pct 9.7.11 - Circulaţii şi accese UTR V, fiind permise doar alei principale, drumuri de halaj alei de aprovizionare şi întreţinere, cu asigurarea accesului pe drumurile de halaj, pentru maşinile de pompieri la lac (care lac ????). În proiectul de Hotărâre nu există menţiunea că aceasta modifică parţial sau completează documentaţia PUZ S3 care este în vigoare. Se menţionează că documentaţia este valabilă până la aprobarea unei alte documentaţii PUZ.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

carutasul

interesant. Acum nu că aș fi împotriva unui nou pod peste Dâmbovița ( trebuie cât mai multe) , dar aparent acolo există doar acel "confort city" care pare a fi beneficiarul lucrării."Primăria în slujba cetățenilor, mai ales a unora..."

voicul

Pai cam singurii din zona, dar e si cam la jumatatea distantei intre 2 poduri.
E buna zona.

rota

Orice pod peste Dambovita e un plus, totusi sunt curios daca ramane la 90 de grade ca in PUZ sau oblic cum e in in Planul de incadrare:


carutasul

un lucru interesant pe care nu îl remarcasem este că pe malul celălalt nu mai e București, ci Leordeni. Pentru că ar avea sens dacă ai continua și mai departe, dar mai departe nu prea ai cum decât în coordonare cu Ilfov-ul. Mă rog...

AlexxC

Acum au motiv sa faca ceva cei din Popesti. Orice strapungere fara pod era inutila,cat timp punctul de intoarcere e pe DNCB.

carutasul

Da, până la urmă oricum e utilă trecerea. Faptul că acel complex aparține primarului sectorului trei e scris chiar și pe Wikipedia, dar în definitiv dacă interesul public și interesul privat coincid, cu atât mai bine :)  Sper că această fericită coincidență să se repete și în Popești-Leordeni și să ducă la apariția unei alternative locale la DNCB.

dr4qul4

Eu nu va inteleg ce aveti cu Negoita. Tin sa va reamintesc ca e primar de 8 ani iar Confort city e terminat de 10. Deja e vandut in amre parte.
Intre timp acolo a aparut si Trend residence si inca un ansamblu. Si toata zona se va popula dupa aparitia acestui pod.
Nu pare ideal sa astepti 8 ani sa incepi sa faci podul. Altii au rezolvat in 2-3 ani cand era vorba de interesul propriu. Sau poate are de gand sa mai construiasca pe acolo.

Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

carutasul

Nu am ceva în mod special cu el, doar că acest pod parcă a apărut din senin, nu presă, nu comunicate de la primărie, nu SF-uri....  Sau poate or fi fost și nu știu eu.

dr4qul4

eu stiu de proiect de acum 10 ani. Pe atunci imi cautam un apartament si ma oprisem si la cele din confort city. Aveau suprafata generoasa si preturi mici, iar splaiul era liber. De la Unirii pana acolo faceai 15 minute. Problema e ca la intoarcere era dublu, ca trebuia sa iesi in DNCB.
Se spunea de atunci ca se va face "imediat" un pasaj acolo.
Cand a ajuns Negoita primar, chiar am crezut ca se va face destul de repede. Intre timp au trecut 2 mandate, asa ca tind sa cred ca nu mai sunt ale lui (stiu ca i-au laut si ANAF-ul cateva).
Revenind la pasaj, nu ar strica o linie de autobuz Leordeni- Metrou Nicolae Teclu. Daca intra si pe Victor brauner si apoi sa se intoarca prin zona comerciala, cu atat mai bine. Ca la tramvai nu-mi permit sa visez.
PS. eu stau langa Mihai Bravu, asa ca nu am interes direct, desi am fost de cateva ori la terenul de fotbal de pe stanga splaiului si a trebuit sa intorc la centura sau sa intru chiar pe Nicolae Teclu (care e bombardata)
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

carutasul

Atunci poate n-am mai urmărit eu ( m-am mutat din oraș de mai bine de zece ani). Traversarea Dâmboviței e una din problemele principale ale orașului ( toate traversările sunt full aproape permanent) deci cu cât mai multe cu atât mai bine. Probabil că e o moștenire a perioadei de dinainte de criză, care nu s-a mai putut face atunci.