Accidente si incidente aviatice in Romania si in lume

Started by Ionut, January 20, 2014, 08:40:25 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Cristi N

#615
In timpul exercitiul Junction Strike (1-12 Noiembrie) un elicopter Puma Socat aflat la foarte mica inaltime a pierdut un motor si a aterizat fortat.


bbogdan8

#616
Mig 21 Lancer disparut de pe radar in zona Constanta, ca e ciudat e ca si elicopterul IAR 330 Puma trimis in misiunea de cautare/salvare a disparut de pe radar. Ambele aeronave au pierdut legatura radio initial

https://www.biziday.ro/constanta-un-mig-21-lancer-al-armatei-romane-a-disparut-de-pe-radare-la-50-km-nord-de-municipiul-constanta-este-cautat-cu-elicoptere-si-echipe-la-sol/

Harry

#617
Militarii din PUMA decedati, terenul este f dificil, e noapte, vremea e mizerabila. Cel mai probabil si pilotul de pe MiG a decedat. Am vazut ca pe la TV toti dementii au inceput cu teorii cretine, baga panica in lumea aiurea pt 5 minute de faima...

Later edit: ora 23:48
În accidentul aviatic în care a fost implicat  elicopterul IAR 330-Puma, miercuri, 2 martie, şi-au pierdut viaţa 7 militari. Pe lângă cei cinci membri ai echipajului comunicați inițial, urcaseră la bord și doi salvatori pe mare din cadrul Forțelor Navale Române.
Locotenent-comandor Bogdan Florin, pilot, în vârstă de 41 de ani, angajat din anul 2003, avea la activ peste 1500 de ore de zbor, era căsătorit şi avea trei copii.
Locotenent Pătrașcu Sorin, copilot, în vârstă de 27 de ani, angajat din anul 2016, avea 500 de ore de zbor, necăsătorit.
Maistrul militar Banu Gelu, angajat din anul 1993 în vârstă de 53 de ani, avea la activ peste 1700 de ore de zbor, era căsătorit şi avea doi copii.
Caporal Lateș Cătălin, operator căutare salvare, 29 de ani, angajat din 2021, căsătorit și avea doi copii.
Sergent Marinescu Ionuț, personal de însoțire medico-sanitar, 44 de ani, angajat din 2021, căsătorit, un copil.
Maistru militar cls I Carp Vlad, 39 de ani, scafandru marin, salvator pe mare, căsătorit, un copil.
Maistru militar cls II Bosoi Sergiu, 37 de ani, scafandru marin, salvator pe mare, angajat din 2005.
Reamintim că elicopterul militar, tip IAR 330-Puma al Bazei 57 Aeriană Mihail Kogălniceanu,  decolase de urgență în misiune de căutare-salvare a pilotului aeronavei MiG 21 LanceR. Elicopterul a pierdut legătura radio cu baza în jurul orei 20.44 şi s-a prăbuşit în zona localității Gura Dobrogei, județul Constanța, la aproximativ 11 km de aerodrom.
Operațiunile de căutare –salvare a pilotului aeronavei MiG 21 LanceR sunt încă în desfășurare.
Ministrul apărării naţionale și șeful Statului Major al Apărării îşi exprimă profundul regret pentru tragicul eveniment şi sunt alături de familiile militarilor.

Harry

Căpitanul Costinel Iosif Niță, pilotul avionului MiG-21 LanceR prăbuşit miercuri, 2 martie, în judeţul Constanța, şi-a pierdut viaţa.

b1

Un Boeing 737-89P (B-1791) s-a prăbușit în China. Harta traseului.
Gândirea de grup presupune că valorile grupului nu sunt doar indicate, ci și corecte și bune.

Sorinus

Am vazut ca a fost nose dive de la altitudinea de croaziera. Fie problema tehnica f grava, gen structural failure, fie suicide. Nu vad alternative. Bomba e improbabil, era intreg in picaj.

b1

All 132 people on board China's crashed plane dead

NANNING, March 26 (Xinhua) -- All 132 people on board China Eastern Airlines' plane that crashed Monday in south China's Guangxi Zhuang Autonomous Region were dead, an official announced Saturday.

The national emergency response headquarters for the China Eastern Airlines Flight MU5735 aircraft accident on March 21 made the announcement at a press conference late night on Saturday after six days of all-out search and rescue efforts.

"It is with great sadness that we here announce that the 123 passengers and nine crew members on board China Eastern Airlines Flight MU5735 on March 21 have all died," Hu Zhenjiang, deputy commander of the headquarters and deputy head of the Civil Aviation Administration of China.

Sursa.
Gândirea de grup presupune că valorile grupului nu sunt doar indicate, ci și corecte și bune.

b1

Mid-air collision of S.Korean trainer planes kills four





Two South Korean air force planes collided in mid-air on Friday during a training exercise, killing four pilots, authorities said.

A total of 130 troops, 95 police officers and 60 firefighters as well as three helicopters have begun a search at the crash site, the Yonhap news agency said, citing local government officials.

The crash happened about 6 km (3.7 miles) south of the KT-1 airplane base in the southeastern city of Sacheon, at about 1:37 p.m.(0437 GMT), the air force said.

"Despite their attempts at an emergency escape ... all of the two student pilots and two flight instructors aboard the two planes died," it said in a statement.

President Moon Jae-in offered condolences to the victims' families.

The air force said there were no civilian casualties but had formed a team to determine the cause of the accident and damage, including on the resident community.

The crash site is located in a largely agricultural area, and photos published by Yonhap showed smoke rising from a mountain, and one car shattered by fragments of the aircraft while parked in front of a farmhouse.

The KT-1 is a single-engine basic trainer and light attack aircraft jointly built by the state-run Agency for Defense Development and a contractor, Korea Aerospace Industries.

Sursa.
Gândirea de grup presupune că valorile grupului nu sunt doar indicate, ci și corecte și bune.

Harry

Tragic si teribil accident la un air show din Dallas. Un Bell P-63 Kingcobra a intrat in coliziune cu cleberul  B-17G Texas Raiders. Ambele avioane distruse, membrii ambelor echipaje - decedati.

https://www.foxnews.com/us/dallas-airshow-disaster-caught-video-planes-collide-mid-air

Skynick


survola

#625
Incident șocant pe Aeroportul din Suceava: două avioane Wizz Air s-au tamponat.

Două avioane Wizz Air s-au ciocnit, iar ambele zboruri au fost amânate. Astfel, pasagerii care plecau spre Dortmund și Bergamo au rămas la sol.
Conform 7iasi.ro, avionul de Bergamo era parcat, în vreme ce aeronava care urma să plece spre Dortmund era deja în deplasare.
Din primele informații, cele două avioane au aripile secționate, cursa Wizz Air spre Dortmund are aripa principală stângă lovită, iar cursa spre Bergamo si aripa dreaptă. Aeronava ce urma să plece la Dortmund a lovit-o pe cea care trebuia să decoleze spre Bergamo.
Cele două avioane aveau pasageri la bord când s-au lovit pe Aeroportul din Suceava, ambele aparținând companiei WizzAir. Din primele informații, a fost o tamponare fără urmări grave.


Powered by API/PUM imgur uploader

Cele două A320 au înmatriculările 9H-WBV și HA-LWZ.

shift2rail

straniu...care e probabilitatea sa ai mai mult de 1 avion pe aeroportul din Suceava?

rota

sunt chiar mai multe  >:( 10 plecari si 10 sosiri luni + avioane private
spre ex: la 14:50 ai decolare Lutton apoi in 5 min ai Treviso.

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dragos76