Poduri, pasaje si viaducte de cale ferata

Started by Harry, January 05, 2014, 06:03:17 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

dan tm

Portile de gabarit sint prevazute in Ordinul 1186/2001 si trebuie montate la 15 m de viaduct.

http://www.afer.ro/legislatie_nationala/Ordin%20nr.%201186%20din%202001.pdf

TibiV

Despre podul CFR de pe M700 peste DN1A de la Mogosoaia s-a vorbit ultima data in urma cu 3 luni, cand a fost redeschis.
CFR a insistat "musai" sa fie tot pentru 3 fire, ca pe vremuri.
Dar pe locul unui dintre fire au construit deja un "peronel/peronas" (nu stiu care este diminutivul pentru peron...) pentru "PO Parc Mogosoaia"....
Cat de curand vor aparea oare celelalte 2 fire, daca unul este deja peron?...

Imaginile sunt remarcabile... Ca sa remarcam pe ce aruncam banii.



(Stiu, "peronasul" ala se poate desfiinta in 24 de ore...
Cum insa orice chestie provizorie in Romania ramane asa 30 de ani, iar orice chestie definitiva trebuie demolata dupa 6 luni... Poate este mai bine asa... :(  )
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

rizzuh

#287
Doua fire vor fi necesare pentru trenul catre aeroport. In schimb al treilea fir... nu va mai fi folosit prea curand:

Toata astea ca sa ajunga la o fabrica, aici: https://goo.gl/maps/BfwJj3WMvhp
Este evident ca nu au mai folosit calea ferata de ceva timp. Ceva mai mult timp...

TibiV

Bucureşti, 18 septembrie 2018

Lucrări în zona podului feroviar de la Bobolia

Lucrările pentru punere în siguranţă a pragului de fund şi evitarea degradării podului situat pe linia CF Bucureşti - Ploieşti Vest – Câmpina, la km 89+140 (sat Bobolia), se execută în două etape:

♦ Etapa I
◘ eleborare expertiză şi proiect tehnic (pentru ambele etape de lucrări)
◘ lucrări de realizare a digului de protecţie de pe malul stâng, din aval spre amonte
◘ lucrări de calibrare a albiei şi de deviere a cursului apei pe noua albie
Termen: noiembrie 2018

♦ Etapa a II-a
◘ lucrări de refacere a pragului de fund şi, în funcţie de recomandările expertizei tehnice, alte lucrări pentru punerea în siguranţă a obiectivului

Menţionăm faptul că lucrările sunt finanţate din fonduri proprii ale companiei, iar valoarea financiară a lucrărilor este de 3,7 milioane lei.

Vă reamintim faptul că, urmare fenomenelor meteorologice din luna iulie şi a creşterii debitului râului Prahova a fost afectat pragul de fund al podului, primele măsuri împotriva afuierii, fiind luate de companie în cursul săptămânii 23-27.07.2018, prin protejarea pilelor, afectate de viiturile puternice, cu traverse din beton.

https://www.facebook.com/cfrinfrastructura/posts/2189574784410711

Postarea FB are si poze interesante....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

nenea_hartia

^ Diferență mare. Cam așa arăta încă Prahova la destul de multe zile după inundații. Ceva explicații privind traversele de cale ferată și fisurile de pe pilă, aici.








TibiV

Podurile dunarene. Cele noi...
Saligny sta demn langa astea...



Sursa: Cab view CFR
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Vlad94

Vad ca au marit VS-ul. Se dorea initial limitarea la 80km/h. De asemenea, din cate am inteles, podurile lui Saligny, vor fi tinute in circulatie in continuare. Se va pastra aceasta masura?

Sorinus

Pai la sfarsitul podului, la intrarea in Cernavoda Pod, e o limitare permanenta la 80km/h. Deci ar fi putut sa lase tot podul la 80.

GDPR

In cazul in care va intrebati care au fost cauzele care au dus la prabusirea podului de la Budila:




Ionut

:lol:
Dar de ce nu fac parte din categoria informatiilor de interes public? :lol: Te pomenesti ca au clasificat informatiile. Bă ce oameni jegosi.

GDPR

Sa mai zic ca la finalul lui septembrie nu a fost nicio conferinta de presa a prefectului judetului Brasov? Probabil erau prea ocupati cu organizarea referendumului: https://bv.prefectura.mai.gov.ro/media/presa/  :lol:

Dan_s

VIADUCTUL FEROVIAR DE PESTE CRASNA A FOST SALVAT DE LA PRĂBUŞIRE
QuoteLucrările de intervenție în regim de urgență pentru salvarea viaductului feroviar care traversează râul Crasna, aflat pe una dintre cele mai pitorești sectoare de linii CF din județul Prahova – Ploiești Sud Măneciu -, salvează cel puțin pe moment această adevărată lucrare de artă aflată pe căile ferate din România. Pilonii podului pe care circulă trenuri de călători ale unui operator privat au fost protejați în urma intervențiilor care au avut loc în ultimele două luni, lucrându-se în regim de urgență la pragul de fund al albiei râului Crasna. Astfel că, până la o refacere capitală a viaductului feroviar respectiv, de pe care se poate admira peisajul deosebit al zonei deluroase în care se află comuna Izvoarele, situația este cât de cât stabilizată.
Ziarul Prahova a prezentat de mai multe ori, în decursul acestui an, situația critică în care se afla podul feroviar respectiv, care se putea prăbuși la prima viitură mai puternică venită pe râul Crasna. Din fericire, lucrurile s-au stabilizat, datorită lucrărilor care au avut loc în urma unei proceduri de achiziție derulată de CFR Infrastructură, administratorul acestei linii de cale ferată.


Sursa: Ziaruprahova.ro

JohannDB

Linia 403, Brașov-Întorsura Buzăului...Podul de la Budila.......
   Mai are cineva "oarece" noutăți legate de (par)cursul eventualei anchete asupra responsabilităților soldate cu prăbușirea acestui pod ??
  Se pare că acea treabă cu "clasificarea" produce efecte......

danutzu_1069

Viaduct care defapt este pod in toata regula... Dar, de, jurnalisti "toarna" asfalt in loc sa-l " astearna".... si multe altele...

JohannDB

#299
În toamna asta, până de curând Râul Tărlung, la Budila, la podul prăbușit, n-a avut fir de apă, putându-se admira în "toată splendoarea" pilele prăbușite și modul cum apa a săpat sub pile....... Firul apei dispărea după comuna Tărlungeni la vreo un kilometru.... Până la pod mai erau cam trei kilometrii, de la locul unde albia Tărlungului rămânea seacă !! O fi mișcat cineva, ceva, ceva legat de expertizarea "cauzelor" colapsului podului ??
   Cred că nu, pentru că tăcerea este stăpână.......