Drumul Expres DEx4 Turda-Dej

Started by danpandrea, August 26, 2019, 11:47:19 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 6 Guests are viewing this topic.

TibiV

"... drumul de legatura trece pe sub DN"

?!?!....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Hercule



Drumul de legatura intre A3 si DN trece pe sub DN. Nu am vrut sa complic mesajul, cine editeaza pe GM intelege.
Deșteaptă-te române!

qionescu1

E aprobată/definitivă soluția cu giratoriul? Daca da, cred că ar merita și aici o poziționare publică fata de soluție până se mai poate face ceva. Altfel, corecturi sau alte intervenții nu știu când vom vedea.

alin2pas

Cel mai bine ar fi cu intersecție denivelată, mai ales că majoritatea traficului dinspre Alba sau Tg. Mureș spre Cluj-Napoca sau Dej va trece prin acea intersecție, iar loc este destul. O variantă ar fi să construiască doar bretelele necesare pentru această fază și să achiziționeze terenurile pentru restul, urmând să construiască efectiv și restul bretelelor când se va prelungi drumul mai departe spre Apahida - Dej etc.

ivladbogdan

Tara sensurilor giratorii.
N-are rost sa mai spunem ca prioritatea aici va fi ca in orice sens giratoriu din Romania, daca apuca sa intre prima masina de pe sensul X, atunci toate masinile din spatele ei se vor buluci lipite de bara celui din fata, iar cei din sensul Y vor pleca de pe loc cand se vor fi terminat masinile de pe sensul X.
Noaptea si in weekend-uri nu va fi nu stiu ce mare problema, insa la orele de varf va fi criminal.

alin2pas

Dacă sensul giratoriu va avea bretele rapide pe toate părțile, singurul loc unde ar putea să apară conflict de trafic ar fi la intrarea pe drumul de legătură cu DX (cu o bandă pe sens) între cei care vin din giratoriu și cei care vin dinspre Turda pe breteaua rapidă, în rest din giratoriu se va ieși pe banda 2 și de pe breteaua rapidă pe banda 1. Un giratoriu simplu ar fi o bătaie de joc, care în timp ar duce inevitabil la blocaje. Cea mai bună soluție ar fi o intersecție denivelată, de exemplu o trompetă dublă de genul celei de la Chețani (din care e suficient pentru început să fie realizată trompeta de pe DN1, iar cea de pe DX după prelungirea acestuia). Pentru un nod de tip treflă pârâul Valea Racilor complică lucrurile.

SergiuSerj

Ne plangem de un sens giratoriu, dar sa imi spuneti mie pe ce drum atat de circulat ati vazut speed bumpere ? Intrarea in localitatea Tureni.

Toata lumea din Cluj care e nevoita sa tranziteze Turda pentru a ajunge la autostrada asteata acest drum. Pana si cei din Turda o sa ignore giratoriul atata timp cat scapa de tot traficul actual. Poate nu este cea mai buna solutie cu giratoriu, dar macar avem in sfarsit un traseu.

qionescu1

@SergiuSerj
Sa nu incurcam problemele. De 10 ani asteptam cei 5 km amarati intre Tureni si A3 pt a avea si Turda ocolire si in sfarsit se face.  Nimeni, din cei ce vor folosi relatia asta, nu vor scapa de o giratie care are toate sansele sa creeze blocaje cand vorbim de o asemenea MZA intre Turda si Cluj. Deci daca tot se face vrem sa se faca cum trebuie.


danny_cbu

Sa fim seriosi, Catalin Drula a fost unul din sustinatorii acestui proiect. Tise habar n-are despre ce vorbeste.

csebi24

Hai sa nu facem politica. Vreau sa cred ca oricine va fi la MT ( inclusiv Drula) va derula proiecte in functie de prioritatea si utilitatea lor, nu in functie de preferinte.

Un circ ieftin a lui Tise, atata tot. Sa ii fie rusine.

andrey_rsu

Nu cred ca e vorba de politica aici, acest drum de legătură e pe tapet de mult prea mulți ani, lipsa lui a cauzat extrem de multe întârzieri și neplăceri atât șoferilor cât și celor care locuiesc în Turda.
Trebuia făcut de când a fost deschis sectorul Turda - Gilau.... Abia dupa 10 ani vedem ceva pași concreți.

dr4qul4

au inceput deja atacurile din interiorul "coalitiei".
Trebuie sa fii ipocrit ca sa spui asa ceva, cand legatura A3-Tureni a fost promovata de API inca dinainte de aparitia DX-urilor din pix care au impanzit tara.
Gandita initial ca o solutie quick win, cu un nod simplu (folosind un pasaj existent) si un drum de legatura la nivel de DJ, s-a dezvoltat intr-un nou inceput de DX.
Poate API nu sustine continuarea in acest moment, dar cu siguranta legatura cu DN1 este considerata prioritate maxima.

Unii se vor supara, dar astept cu sufletul la gura politicianul care va spune lucrurilor pe nume. Daca treci toate proiectele la "urgenta maxima" vor ramane doar la stadiul de carioci.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

nicolaem

nici macar in coalitite. ci intre aripi din unu din partide.
ignorati asa declaratii.
Boc zicea azi ca in martie se va licita, Tise zicea ieri ca are temeri ca nu se va face. Ambii au mintit :)))