[Nord-Vest] Ce-am mai vazut din mers in Regiunea Nord-Vest

Started by tom_sawyer, April 06, 2019, 10:44:11 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

tom_sawyer

Anunt de participare: [CN1008253] Proiectare, asistenta tehnica din partea proiectantului si executia de lucrari pentru obiectivul de investitii: ,,Sala de sport competitionala de nivel international, Baza sportiva Turda'' situat in municipiul Turda, strada Stadionului nr.14, judetul Cluj

Data publicare: 16.01.2019 02:21
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA DE INVESTITII SA

Valoarea estimata a contractului este de 55.821.553,00 lei, fara TVA

Ofertanti:
1. Dates Pack
2. Asociere : ACI CLUJ SA – PRODESIGN ENGINEERING & CONSTRUCTION
3. Asociere : SC NAIRDA UTILCOM SRL – SC ASA CONS ROMANIA SRL – SC MBS GROUP SRL – in reorganizare – SC ARHON CONSTRUCT SRL – POPP & ASOCIATII SRL
4. Asociere : CONSTRUCTII ERBASU SA – DICO SI TIGANAS BIROU DE PROIECTARE SRL

tom_sawyer

Anunt de participare: [CN1012317] Proiectare, executie lucrari si asistenta tehnica proiectant pentru obiectivul de investitii ,,Construire Complex Sportiv - localitatea Unirea, strada Aerodromului nr. 33, municipiul Bistrita, judetul Bistrita Nasaud

Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA DE INVESTITII SA
Valoarea totala estimata: 62.632.631 lei

Oferte:
1. Asocierea ACI CLUJ SA - lider, PRODESIGN ENGINEERING&CONSTRUCTION SRL - asociat, INSTAL DATA PROIECT SRL - asociat
2. Asocierea FRASINUL SRL - lider, CONSTRUCTII ERBASU SA - asociat, DICO SI TIGANAS BIROU DE PROIECTARE SRL - asociat
3. Asocierea MIS GRUP SRL - lider, VIRES CONSTRUCT SRL - asociat, SILVANIA INTERNATIONAL PROD SRL- asociat, SDC PROIECT SRL - asociat, MOLDVEST CONSTRUCT SRL - asociat, SQM ARCHITECTURE SRL - asociat
4. Asocierea TCI CONTRACTOR GENERAL GENERAL SA - lider, PLAN 31 RO SRL - asociat, IASICON SA - asociat, AMAHOUSE SRL - asociat

RobertN

Salutare,

Încep lucrările la construcția complexului sportiv de 80 milioane de lei din Bistrița.
"Lucrările la complexul sportiv ce va fi construit în zona Wonderland - Unirea din municipiul Bistrița vor începe în perioada imediat următoare, după ce autoritățile locale au semnat contractul de proiectare și execuție a obiectivului, împreună cu asocierea câștigătoare a licitației, formată din companiile Frasinul, Construcții Erbașu și Dico & Țigănaș. Complexul va include o sală polivalentă, pistă de atletism și mai multe terenuri de sport, valoarea investiției fiind de 80 milioane de lei (circa 16,8 milioane de euro). Durata de implementare a proiectului a fost stabilită la 20 de luni, din care patru pentru proiectare, complexul sportiv urmând a fi funcțional în cursul anului 2021."



Preluare de aici.

Mulțumesc.

klax187

O telegondolă va lega Salina Turda, Cheile Turzii și Cheile Turenilor, principalele obiective turistice din zona Turda

Ce parere aveti de acest anunt?

Sursa:
https://bit.ly/3ft874q

Quote"Președintele Consiliului Județean Cluj, Alin Tișe și primarul municipiului Turda, Cristian Matei, au semnat marți, 24 noiembrie, un acord de asociere în vederea derulării proiectului de investiții vizând construirea unei linii de transport urban și periurban pe cablu, la Turda."

vasile.silion

Mi se pare o mare aberație proiectul ăsta. Inutil și megalomanic. Nu cred că se va realiza, dar și dacă se va realiza cumva, va costa mult și va strica și peisajul. Eu n-aș face-o!
,,România are un sens întrucât o începem. Trebuie s-o creăm lăuntric, pentru a putea renaște în ea. Plăsmuirea acestei țări să ne fie singura obsesie." Emil Cioran

transporter


alexV


elphax

pentru mobilitate da, ar fi OK !

dar ce facem cu peisajul asta ???? cred ca ar putea investi in alte proiecte care sa aduca valoare in zona



StefanCelMare

#8
La cum părea ca va veni gondola, nu ar trebui să afecteze prea mult peisajul.
Ar trebui să vină undeva mult din dreapta cum te uiți la Chei de sus (intrarea dinspre Cheia).
Mai din dreapta ca tiroliana.
Asta referitor la Cheile Turzii...
Per total sunt de acord, proiectul este cel puțin pentru mine megalomanic și îmi vine greu să cred că e un proiect viabil.
Nu cred că poate fi făcut profitabil proiectul.
Costurile de întreținere la zeci de kilometri de gondolă sunt mari.
Deja pot să pun pariu că nu va avea atâția clienți pe unele tronsoane.
Poate tronsonul Cheile Tureni - Cheile Turzii ar putea fi profitabil, dar și acela doar în unele perioade din an.
Gândiți-vă că din bilete ar trebui să acoperi tot - salarii (minim 15-20 de angajați permanenți, dar probabil mai mulți), curent electric, mentenanță (tot ce e consumabil, de la uleiuri și cabluri la piese motor, piese gondole), și un serviciu de salvare de la înălțime.
Ar trebui să vândă minim 8-10.000 de bilete de 10 lei pe lună... asta înseamnă minim 250 de bilete pe zi! (!), cam 25 de bilete pe oră. Mult. Poate doar în weekend-urile de vară ai scoate cifrele astea.
Estimarea mea se bazează pe un total de 15 angajați cu 3.500 de lei brut (care e puțintel!), total salarial pe la 50-55.000 de lei/lună... plus alte cheltuieli, curent, consumabile... ai nevoie de venituri minim de 80-100.000 de lei lunar. Chestia e îngreunată și de caracterul sezonier al jobului, că e clar că iarna nu merge nimeni n kilometri cu gondola. Deci ai nevoie de salarii ceva mai mari să vină oameni doar pe 6-8 luni din an.
PS - linia spre castrul roman ar fi un fiasco, acolo nefiind absolut nimic acum...
PPS - poate ai putea cere mai mult, 15-20 de lei pe bilet, dar țineți cont că eu am dat niște estimări cuminți referitor la salarii și consum de curent. Salariile sunt nu doar pentru casieri și pentru cei care manevrează sistemul, ci și pentru partea de office - ai nevoie de o echipă de management, secretar/ă + manager/ă. Ai facturi de plătit, salarii de calculat, achiziții de făcut... minim 2 oameni. Oricum o dai, fără 2-300 de bilete pe zi nu ieși. Ceea ce este o țintă prea mare pentru 80% din zilele din an. Poate vara, în full sezon, ar merge inclusiv Tureni - Salină, pe lângă Ch.Tureni-Ch.Turda.

TibiV

Ca orice forumist care se respecta, sunt bantuit de curiozitate...

Asa ca duminica, cand am trecut prin Targu Lapus, am fost socat sa vad lucrari la podul principal peste raul Lapus, din centrul orasului... Pod care fost reabilitat si receptionat in 2020, si arata perfect!...

Asadar am oprit si am facut "cateva poze".

"Explicatiile oficiale" vi le dau la final. Dar primele doua poze explica "explicatiile"...














Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

O luam inapoi...
WTF?!... Pod reabilitat, ce vor sa faca cu structura asta?...












Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Ei, abia acum m-am prins despre ce este vorba...








Si acum "explicatiile oficiale": https://ziarmm.ro/probleme-targu-lapus-lucrarile-la-podul-peste-lapus-fara-avizele-cnair-si-serviciului-rutier-maramures/
QuoteÎn Târgu Lăpuș se lucrează intens la podul peste râul Lăpuș. Acolo ar urma să fie montată o nouă pasarelă, însă au apărut problemele.

,,Serviciul Rutier Maramureș a aplicat o sancțiune contravențională executantului de lucrări SC GRICON SRL, în valoare de 100 de puncte amendă(14.500 de lei)pentru nerespectarea prevederilor art.4/al.1 din OUG195/2002, prin aceea că a instituit restricții de circulație pe DN 18B între km 43+543 si km 43+613m(pod peste râul Lăpuș) fără a avea aviz eliberat de administratorul drumului (DRDP CLUJ-SDN BAIA MARE) și nici avizul IPJ MARAMUREȘ-SR", au precizat cei de la Serviciul mai sus amintit.

Deci pentru a instala o nou pasarela pietonala, primaria Targu Lapus a blocat circulatia pe podul (recent reabilitat pe banii CNAIR) care face parte din DN18B Dej-Baia Mare, fara sa aiba acordul CNAIR sau al Politie!...  :lol:

PS
Nu ca DN18B ar merita numele de "Drum National". Este o mizerie, in Maramures sunt DJ-uri mult mai bune decat DN18B, dar asta este alta discutie, cu un alt set de poze - cand voi avea timp..
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

klax187

Sunt curios,
In zona aeroportului din Someseni, ce se intampla din punct de vedere cadastral sau functional cu albia veche a raului Somes dupa ce se finalizeaza devierea pe canalul nou?

Cred ca exista un precedent in judet, si anume in zona Gilau-Floresti, dar spre deosebire ce acest precedent, in Someseni situatia e diferita pentru ca in albia veche se va construi pista aeroportului si cursul de apa va fi intrerupt.

Se va putea exploata balastul din albie? Se aduce la nivel? UAT-urile vor primi drept de utilizare a spatiului?
Sau cel mai probabil ramane un culoar cu care nu va indrazni nimei sa isi bata capul prea mult?


asd_91

Atat tu cat si autorul vorbiti in totala necunostinta de cauza. Drumul Taga-Habadoc-Buza nu a fost asfaltat niciodata, e prima oara cand vede asfalt, sau cel putin prima oara in ultimii 15 ani.

Au fost diverse contracte semnate de-a lungul ultimilor ani dar nici vorba sa se reasfalteze un drum proaspat asfaltat cum sugereaza autorul articolului.