Aeroportul Henri Coanda Bucuresti [OTP]

Started by Ionut, September 18, 2011, 02:00:05 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

frunzaverde

Quote from: Ionut on May 28, 2013, 05:55:42 PM
A facut cineva oficial plane spotting pe OTP? Se pare ca baietii ne lasa:
http://www.bucharestairports.ro/otp/index.php?cat=1&article=107

:D

Vezi pe Romanian Spotters. Mai toti de-acolo care sunt prin Bucuresti au legitimatie.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

loazif

Quote from: ciprebbe on September 12, 2012, 03:09:57 PMLa Cj nu sunt astfel de probleme, lejer poti chema taxiul pe care il doresti.

Salut, poate cam veche discutia, dar in fine, crezand ca vin cu ceva nou: si la Iasi e ok sa chemi la aeroport: am apelat 0232/222222 sau 0232/222444, nu mai stiu (astea sunt clasice in Iasi) si a venit in 5-10 minute un Logan cu indicativul ce-mi fusese comunicat pe telefon (cred ca 90% sunt Logan in Iasi)


MHN


MRS

#64
Ne vedem maine la Show-ul Aviatic de la Baneasa !!
:)

LE: si programul


A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NAP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

anacronox


MRS

^^^
In graba am uitat camera acasa... :headbash:
Poate @Anacronox a reusit ceva mai de efect...

Oricum multa lume si show frumos!

The Baltic bees:



si altii:




A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NAP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

anacronox

#67
dap. imediat. sunt pe drum :)
asa prima parte



















anacronox



Ionut

Cateva cadre de pe OTP de acum vreo 12 zile. Am fost prin UK.

Un starter:


Aveti mai multe poze aici.

Goldmund

Intai sa nu uit:
anacronox,
pozele tale sunt superbe, ca de obicei de la astfel de evenimente aviatice...

Un film f. interesant despre OTP, prezent si viitor(-ul apropiat), despre ce companii aeriene noi vor ateriza pe 'Otopeni', (precum Air Serbia sau incepand cu aceasta luna compania Easy Jet)..., despre planuri de viitor:
http://www.zf.ro/zf-live/video-zf-live-aeroportul-otopeni-opera-destinatii-exotice-rute-directe-catre-asia-america-latina-urmariti-inregistrarea-emisiunii-miercuri-2-octombrie-cornel-poterasu-director-strategie-aeroportul-11439460

iuli

Investiție ineficientă. Noul terminal Otopeni nu funcționează la capacitate maximă

QuoteNoul terminal de la Aeroportul Otopeni, inaugurat în urmă cu un an, se dovedeşte o investiţie tipic românească: opt milioane de euro a costat noul sistem automat de sortare a bagajelor, însă acesta zace nefolosit. Ba mai mult, blochează activitatea noului terminal de plecări, unde s-au îngropat 50 de milioane de euro şi care acum este mai mult gol. Doar opt din cele 52 de ghişee sunt deschise.

La inaugurare a fost forfotă în noul terminal de pe aeroportul Otopeni, dar de atunci, de obicei, acesta e aproape gol. Explicația: noul sistem automat de sortare a bagajelor, care a costat aproape opt milioane de euro, potrivit unui raport al Curții de Conturi, nu funcționează cum ar trebui. Așa că nu pot fi deschise mai mult de opt dintre cele 54 de ghișee. La tăierea panglicii, premierul vedea un alt viitor pentru această investiție.

,,Sunt convins că investiția făcută aici se va dovedi foarte rapid ca una din investițiile cele mai necesare și mai profitabile până la urmă", spunea Victor Ponta, premierul României, în 6 noiembrie.

Noul terminal a fost inaugurat acum un an, însă conducerea aeroportului se bazează în continuare pe cel vechi. Cine decolează de pe Otopeni știe foarte bine la ce se referea premierul Victor Ponta la momentul festiv: ,,De fiecare dată când veneam la aeroport mă îngrozeam de aglomerație, de cozi, până la urmă de nervozitatea pasagerilor".

Șapte luni a stat în testare noul sistem de sortare a bagajelor, timp în care cei din conducerea aeroportului nu și-au dat suficient interesul pentru remedierea problemei, susțin inspectorii Curții de Conturi. Cei mai mulți pasageri sunt, însă, înțelegători și văd partea plină a paharului.

Pentru că nu toate sistemele din noul terminal funcționează la parametri normali, conducerea aeroportului a refuzat să facă recepția finală a lucrării și să plateasca firmei care a ridicat noul terminal restul de bani, cinci milioane de euro.

,,Valoarea lucrărilor recepționate, inclusiv integrarea software în sistem a echipamentelor de scanare, a fost de 3,4 milioane de euro, iar pentru achiziția și montajul celor patru echipamente de scanare și control, valoarea contractată și achitată a fost de 6,3 milioane de dolari americani, la care se adaugă plata unui abonament lunar de 55.536 de dolari pe lună, pentru întreținerea acestora, pentru o perioadă de șase ani", se arăta în documentul Curții de Conturi.

sursa
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

Ionut

Profit surpriza pentru aeroporturile Capitalei in 2013

Compania Nationala Aeroporturi Bucuresti (CNAB) a incheiat anul 2013 cu un profit brut preliminat de circa 78,004 milioane de lei, de peste trei ori mai mare decat cel bugetat, si cu o cifra de afaceri realizata preliminata de 613,011 milioane de lei, in crestere cu 10% fata de 2012. Potrivit companiei, veniturile totale preliminate s-au ridicat la 643,780 milioane de lei, fiind cu 5% mai mari decat cele obtinute anul trecut.

In ceea ce priveste traficul aerian de pasageri pe aeroporturile din Bucuresti, acesta a inregistrat o crestere de 5,4% in decembrie 2013. A fost a doua luna consecutiv cand avansul traficului aerian de pasageri a depasit cinci procente, ca urmare a eforturilor sustinute ale CNAB de a atrage noi companii aeriene si de a mari numarul de rute operate de la Bucuresti, precizeaza compania.

In anul 2013, cele doua aeroporturi ale Capitalei - Aeroportul International Henri Coanda Bucuresti si Aeroportul International Bucuresti Baneasa-Aurel Vlaicu - au fost tranzitate de 7.649.503 de pasageri, numarul de miscari aeronave (aterizari si decolari) ridicandu-se la 95.984. Fata de anul 2012, numarul pasagerilor a inregistrat o crestere de 1,35%.

In anul 2013, 84% dintre pasagerii Aeroportului Henri Coanda au avut ca origine sau destinatie aeroporturi din statele Uniunii Europene.

Pe Aeroportul International Henri Coanda Bucuresti (AIHCB) opereaza in prezent 34 de companii aeriene, care transporta pasageri catre 71 de destinatii. In anul 2013, pe AIHCB au inceput sa opereze doua noi companii aeriene, precum easyJet Air si Air Serbia, iar din martie 2014 Ryanair va opera primele curse regulate pe Aeroportul Henri Coanda.

sursa: business24.ro

Nu stiam ca vine Ryanair pe OTP! In sfarsit o companie low cost cum trebuie sa fie.